Duze spalanie

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez kajot_84 » 4 cze 2007, 06:54

Witam

Zalozylem niedawno instalacje SGI STAG300 (niestety finanse zmuisly mnie do LGP). Po p[rzejechaniu pierwszego baku spalanie wyszlo mi na poziomie 19 litrow!!co jest stanowczo za duzo w moim przypadku? czy przyczyny mozna szukacw tym ze gazownicy zle ustawili kompa?Po 2 na wskazniku nawet nie zaswiecilas ie rezerwa a juz przelaczal sie na benzyne :/

Dzeki z gory
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez Mariusz 1972 » 5 cze 2007, 18:52

Rozumiem że to instalka z wtryskiem sekwencyjnym. Zużycie LPG powinno być zbliżone do benzyny, zresztą moc auta też. Jedz do gazownika niech Ci wszystko porządnie wyreguluje, bo obecny stan jest nie do przyjęcia. Zapłaciłeś nie tylko za montaż instalki, ale również za prawidłowe działanie i regulację.
BO PRZYJACIOŁOM SIĘ UFO
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 maja 2007, 17:43
Posty: 25
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Auto: Mazda 626, 1840 DOHC, HB, '94r

Postprzez Hazu » 5 cze 2007, 22:40

Sondy lambda masz sprawne bo jeżeli nie to ci żaden gazownik nic nie poradzi.

mnie przy stagu 200 max spalanie jakie udało się osiągnąć to 15/100

Na pisz coś więcej o elementach instalacji

Ile spalał na wcześniej na benzyni?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez kajot_84 » 6 cze 2007, 06:22

Hej
Rczej na bezynie nie bylo problemow z duzym spalaniem. W trasie udawalo mi sie miesic w 10 litrach. Jak bede mial chwile zrobie test kompa. Bylem u gazownika cos niby poprawil zobaczymy jak wyjezdze ten bak. Jade na weekend do niemiec 600km w jedna storne zobacze co sie da zrobic....p.s jak dbrac sie do sondy zeby ja sprawdzic??Bo troche mam prboem,y z rowna praca silnik przygasa jakby na jeden gar....swiwece, przewody nowki, filtr powietrza, paliwa, paski napedu, olej, plyn w chlodnicy jest tez nowy..i nie wime co to moze go meczyc jeszcze :( ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez Karwoś » 6 cze 2007, 10:23

Mariusz 1972 napisał(a):Zużycie LPG powinno być zbliżone do benzyny,


Niestety przy SGI – wtrysk gazy w stanie gazowym auto spala od 15 do 20% więcej – jedynie przy wtrysku w stanie płynnym (koszt instalacji ok 6000zł) spalanie jest bardzo zbliżone – wręcz identyczne.

Ja mam w 2,0 SGI – spalanie w mieście ok14-15, Trasa 10 – 10,5
w 2,3l – miasto od 14,5 do nawet 18 (ale to zima) teraz do 15,5, trasa do 11,0.

I to jest dość prawidłowe – skoro 2,3l w mieście (w Automacie) spala 12,7 to przy 15% więcej robi się 15.
Ja już przestałem się temu dziwić.

A w SGI nie da się zejść niżęj bo komputer na to nie pozwoli – wykrywa ubogą mieszankę i wygłuza czasy wtrysków – i mamy zero oszczędnośći i zero osiągów.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez kajot_84 » 6 cze 2007, 16:24

Hej
Dzeki za odzew. Wiem ze gazu zawsze spala wiecej ale przy silniku 1.8 19 litrow w cieple dni to i tak stnowczo za duzo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2005, 13:47
Posty: 56
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6

Postprzez Karwoś » 7 cze 2007, 12:56

Za dużo – ja przy 2,3l w zime spalałem 18 i to przy "mojej " jeździe :) przy 1,8 tak do 13 max powinno dochodzić moim zdaniem – 19 litrów to znaczy że zalewa go gazem.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy LPG