Strona 1 z 2

gazowanie mazdy 626 instalacja IV generacji (SGI)– podlaskie

PostNapisane: 6 cze 2004, 23:41
przez MJ_AIR
Wlasnie zamierzam zagazować Mazde 626 '98 2.0. Planuje zainstalowac gaz najnowszej (IV) generacji czyli SGI- koszt ok. 4000zł. Czy ktos juz mial doswiadczenia z tym rodzajem instalacji? Czy rzeczywiscie spadek mocy jest niezauważalny bo jakos nie chce mi sie w to wierzyc... :–/

Moze ktos polecić dobry warsztat w woj. podlaskim ktory wykona taka instalacja (oczywiscie z f.vat)
podrawiam

PostNapisane: 7 cze 2004, 00:29
przez gutek
w ktoryms z wydan "spojlera" byla chyba opisana taka instalacja, i spadek mocy wynosil okolo 10% dopiero po regulacji z udzialem hamowni osiagi wrocily do seryjnych badz troche lepszych, co do warsztatu to wstap do paru i zrob ogolne rozeznanie, zobacz co Ci zaproponuja i nie patrz na cene bo na gazie oszczedza sie dopiero po jego zalozeniu, z doswiadczenia wiem ze nie ma co oszczedzac na instalacji, zbyt niska cena moze oznaczac ze zaloza Ci cos co poprostu zalega im na magazynie a nie koniecznie jest najlepszym rozwiazaniem.

pozdrawiam

PostNapisane: 7 cze 2004, 16:50
przez xXx
Zakłądaj SGi obojętnie jakiej firmy bo to praktyczne to samo tylko ważne żeby zainstalowano Ci wtryskiwacze z podwójną cewką "MATRIX"

Pozdro

PostNapisane: 7 cze 2004, 17:06
przez MJ_AIR
OK, dzieki. Na pewno zapytam o wtryskiwacze z podwójną cewką "MatriX".
Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl na co zwrocic uwage?

PostNapisane: 7 cze 2004, 17:16
przez luca
Na zakład na ulicy fabrycznej w Siedlcach ;)
Tanio i dobrze.

PostNapisane: 7 cze 2004, 18:09
przez xXx
GMS, Zavoli, , Prince, OMVL....

PostNapisane: 7 cze 2004, 19:10
przez michal_krakoof
byle nie BRC !!!!

PostNapisane: 8 cze 2004, 14:44
przez Rafal
ja polecam SGI Bigas

PostNapisane: 10 cze 2004, 12:38
przez RedPiotr
Witam Jak chcesz wstawic sgi to polecaam Dreem XXi Nie ma spadków mocy . Firma montuje te inst. w Bielsku Podlaskim FHU STARTER. gg 2961503 . Cena ok 1000,00 PLN z VAT za cylinder . fhustarter@interia.pl

PostNapisane: 10 cze 2004, 15:34
przez Globy
Dlaczego nie BRC?

PostNapisane: 10 cze 2004, 15:58
przez xXx
BRC to Lipa od dawna....nawet parownika nie umieją odlać dokładnie to co dopiero mówić o SGI

PostNapisane: 12 cze 2004, 19:01
przez MJ_AIR
Dowiedziałem sie ze w ASO (Ksieżyno k. Białego) rowniez robia instalke LPG. Koszt SGI- 3900zł. Czy ktos sie orientuje co dokladnie tam oferują? Lepiej robic w ASO, czy w warsztacie ktory TYLKO trudni sie instalacjach LPG?
pozdro!

PostNapisane: 12 cze 2004, 19:09
przez xXx
Najlepiej mazdy to znają ludzie z ASO......a jak się ma pojęcie to założenie LPG to prościzna...

PostNapisane: 13 cze 2004, 07:55
przez JAREK
Też uważam że jeżeli ktoś ma zamiar montować gaz to najlepiej zrobić to w ASO bo potem jeżeli wystąpią jakieś problemy z samochodem to i tak trzeba będzie pojechadź właśnie do stacji autoryzowanej . Zakłady które montują tylko gaz przeważnie umywają ręce i odsyłają samochód do ASO .

PostNapisane: 13 cze 2004, 10:16
przez Huano
Mi w ASO powiedzieli zeby w ogole nie gazowac Mazd bo to jest profanacja. A potem stwierdzili ze niektorych w ogole nie powinienem gazowac (wymienil m.in. MX-3 V6). I mowili mi to o instalacji SGI – co mnie dosc zdziwlio, bo zrozumial bym jeszcze zwykle instalki z mieszaczem, ale czemu SGI?

PostNapisane: 13 cze 2004, 10:40
przez xXx
Poprostu tu chodzi o to, że jak ktoś jest sceptycznie nastawiony do LPG to zawsze bedzie odradzał założenia instalacji pomimo, że w większości to pozytywne rozwiązanie i nie ma się co nad tym zastanawiać...

PostNapisane: 18 cze 2004, 23:21
przez olek
ktos pisał o dream XXI – co jest tworem BRC ( Michał odradza i chyba ma racje), w tej samej cenie mozna jednak zalozyć omegas LR, któego jakość chyba nikt nie zakwestionuje. OMVL to śmieć, co prawda taani, ale śmieć.
jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków :)
moooże gdyby wtryskiwacze były indywidualnie i montowane w kolektor to co innego... (pachnie mi tu małą ściemą : )
prawdopodobnie gdyby gaz był podany nie przez mikser na przepustnicy a poprzez rozdzielacz na kolektory efekt byłby ten sam a ryzyko strzału mniejsze , tzw liniówka.
osobiście polecam Landi R. omegas i jak tylko będę miał kasę coś takiego wlaśnie zalożę.
jesli chodzi o zaklad montujący – jezeli kogoś stać na dolożenie ekstra kilku stów tylko dlatego ze jest to aso – ok, ja jednak nie widzę potrzeby.

PostNapisane: 19 cze 2004, 20:33
przez JAREK
XXX napisał(a):Poprostu tu chodzi o to, że jak ktoś jest sceptycznie nastawiony do LPG to zawsze bedzie odradzał założenia instalacji pomimo, że w większości to pozytywne rozwiązanie i nie ma się co nad tym zastanawiać...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Całkowicie się z Tobą zgadzam :)

PostNapisane: 19 cze 2004, 20:42
przez JAREK
olek napisał(a):ktos pisał o dream XXI – co jest tworem BRC ( Michał odradza i chyba ma racje), w tej samej cenie mozna jednak zalozyć omegas LR, któego jakość chyba nikt nie zakwestionuje. OMVL to śmieć, co prawda taani, ale śmieć.
jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków :)
moooże gdyby wtryskiwacze były indywidualnie i montowane w kolektor to co innego... (pachnie mi tu małą ściemą : )
prawdopodobnie gdyby gaz był podany nie przez mikser na przepustnicy a poprzez rozdzielacz na kolektory efekt byłby ten sam a ryzyko strzału mniejsze , tzw liniówka.
osobiście polecam Landi R. omegas i jak tylko będę miał kasę coś takiego wlaśnie zalożę.
jesli chodzi o zaklad montujący – jezeli kogoś stać na dolożenie ekstra kilku stów tylko dlatego ze jest to aso – ok, ja jednak nie widzę potrzeby.

Nie znam tej instalki Landi Renzo także trudno mi się wypowiedzieć co to jest i jak to chodzi ale jeśli chodzi o montaż gazu w ASO to nie sądze żeby tam montowali drożej niż w innym zakładzie przecież oni też walczą o klijenta i nie będą odstraszać cenami. Pozdrawiam.

PostNapisane: 19 cze 2004, 21:01
przez xXx
jezeli chodzi o wtryskiwacze – nie wiem czy dwie cewki i prędkość podawania gazu jest AŻ tak istotna gdy cały czas mówimy o fazie lotnej i podawaniu do kolektora ("gdzieś tam" "jak najbliżej..." : ) za pośrednictwem 20 cm wężyków


Widzę, że masz pojęcie o instalacjach LPG ale nie zgodzę sięz Tobą że wtryskiwacze nie są w tym przypadku istotne.....im szybszy wtryskiwacz tym mniejsza dziura przy wciśnięciu gazu po CUT OFF-ie i tego chyba mi nie zaprzeczysz. ja w swoim samochodzie testowałem dwa rodzaje wtryskiwazcy....z jedną cewką i te co teraz mam czyli dwucewkowe Matrix-y...

Otóż różnica zasadnicza jest taka, żę przy odpowienio wyregulowanej instalacji przy moim stylu jazdy nie mam żadnych problemó z dziurą...

Dodatkowo powiem, że wtryskiwacz ma swoją wydajność.....i w pewnym momencie gdu jest on już otwarty może nie sprostać obciążeniom przy któych pracuj silnik.

Pozdro