TRIBUTE napisał(a):Wspominał tez coś o reduktorze że jest za mało wydajny
jeżeli byłby za mało wydajny reduktor to problemy były by przy dużych obciążeniach na wysokich obrotach – na pewno nie na biegu jałowym
TRIBUTE napisał(a):Chodzi o to że musi wstawić w programie do regulacji 8 celindrów a nie 6 czy to jest normalne
nie wiem co to za program i jaka to instalacja – ale nie wydaje mi się to normalne.
U mnie jest komputer przeznaczony do instalasji sześcio cylindrowej i wprogramie wybiera się wyłącznie sześć cylindrów.
Może ty masz komputer do instalacji ośmiocylindrowej i dla tego w programie wybiera się 8 cylindrów.
a następnie wyłącza się nie podpięte dwa przewody (cylindry) jeżeli ten komputer posiada taką opcję to powinno wszystko grać.
emmarek napisał(a):jeżeli instaalacja jest dobrze skonfigurowana to musi chodzić tak jak na pb – nie ma innego wyjscia
i wszystkie elementy prawidłowo podłączone to
silnik ma chodzić dobrze po samej kalibracji
wiem że ostatnio u mnie jak były uszkodzone wtryski to gazownik nie mógł przeprowadzić kalibracji do końca i zaczał zmieńiać pewne parametry (regulować) i to nic nie dawało. Pięć godzin sie meczył nad sprawdzaniem i ustawianiem – bez rezultatu – niby wtryski były dobre.
następnego dnia wymienił listwy, przeprowadził kalibrację i silnik chodził jak zegarek.