zadra napisał(a):wstaw, ciekawi mnie jak się zmieniło.
jaki masz reduktor?
Narazie nie ma co pokazywać Po przeczytaniu lektury korekt po obrotach, uznałem, że troche za partyzancko to zrobiłem. Dlatego nagrałem obraz komputera, zrobiłem przejazd 15min i potem to sobie przeanalizowałem aby wiedzieć gdzie dokładnie, przy jakich obrotach, map i jaki czas wtrysku jest w momencie jak na mapie mnożnika linie przecinają sie na koncu wykresu nad linią mapy benzynowej. Na nowo zrobiłem kotrktę po obrotach i dzisiaj okazało się, że zamiast za bogato, to mam połowe wykresu za ubogo, czyli dałem za dużą korektę. Zmniejszyłem więc korekte o połowę i skasowałem mape. Jutro zobaczymy co z tego wyszło.
Przy poprawnym wykonaniu korekty, mapę gazową można sobie kształtować dość agresywnie. Zobaczymy co teraz wyjdzie