Jaka sekwencja ?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez karolkus » 9 kwi 2006, 22:42

Witam!

Z powodow szalejacych cen paliwa mysle intensywnie nad zalozeniem ins gazaowej do mojej madzi... Jednak nie chce mieszalnikowej... Nie chce sie martwic o przeplywomiez :) itp. Wole troche doplacic (troche prawie 2 razy wiecej:) i nie martwic sie:P No ale do rzeczy.
Butla ma byc w kolo i instalacja mas byc bezproblemowa dla mnie jako uzytkownika. Najlepiej zeby to zalozyc w Łodzi i jak sie da to na raty :).
Autkiem planuje jezdzic jeszcze jakies 2-3 latka :) moze dluzej :) a jak nie ja to ktos rodzinie je dostanie :) bo z ta instalacja nie bedzie sie tego oplacalo sprzedawac :)
i teraz jaka instalacje wybrac?
Znalazlem taki link na alledrogo http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97174229 co powiecie o tych 3 instalacjach? Ja zawsze montowalem landi renzo do moich autem w firmie nagaz i nie bylo z tym problemu jednak mi zawolali 4100 za instalacje :( troszke duzo szczegolnie ze tu jakas blizej mi nieznana Bingo 200 jest za 2500 :) a ladni renzo za 3200 z butla w kole? na ktora sie zdecydowac i gdzie zalozyc?
Czy ktos zna te firme z warszawy lub zna jakas zaufana z Łodzi? Eko-Auto z rokicinskiej 32 odpada – 4 lata temu spierdzielili instalacje w moim polonezie – wiec jak poloneza nie potrafili to instalacji wtyrku im nie powierze wogole :)
Pozdrowionka:)
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/4)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez ravo » 10 kwi 2006, 07:48

do tego silnika zakladaj instalke 2 generacji i jezdzij :) wymien tylko kable i swiece
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Marcin L » 10 kwi 2006, 09:45

a ja proponuję zebys sprawdził różnicę ceny między instalacją II genereacji a SGI i wtedy podejmował ostateczną decyzję, jeżlei okaże się ze masz niewielką różnicę, to inwestuj w SGI. Na SGI jezdzi sie o wiele lepiej, nie ma koniecznosci czestych regulacji, zmiany swiec i kabli, silnik pracuje lepiej i mniej pali :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez tomlolo » 10 kwi 2006, 12:05

Marcin L napisał(a):inwestuj w SGI. Na SGI jezdzi sie o wiele lepiej, nie ma koniecznosci czestych regulacji, zmiany swiec i kabli, silnik pracuje lepiej i mniej pali


Jestem tego najlepszym przykładem, bo sekwencje mam właśnie w BG. Niech się zwraca parę miesięcy dłużej ale jazdę masz bezstresową i co ważne osiągi autka będą jak na benzynce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 11:51
Posty: 42
Skąd: Radom
Auto: Carina E Diesel

Postprzez Hazu » 10 kwi 2006, 14:33

karolkus napisał(a):co powiecie o tych 3 instalacjach? Ja zawsze montowalem landi renzo do moich autem w firmie nagaz i nie bylo z tym problemu jednak mi zawolali 4100 za instalacje troszke duzo szczegolnie ze tu jakas blizej mi nieznana Bingo 200 jest za 2500 a ladni renzo za 3200 z butla w kole? na ktora sie zdecydowac i gdzie zalozyc?


ja mam założoną tą pierwszą polską Stag 200 tylko wersję 6 (wersje sześcio cylindrową) zero problemów jej wadą jest słaba obudowa komputera (nie hermetyczna) ale mieli to poprawić.
ja zapłaciłem 3450 a do R4 kosztowała 2800

druga Diego Sirocco to prawie to samo tylko inny producent (lepsza obudowa komputera)

trzecieej nie spotkałem i nic o niej nie wiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez karolkus » 10 kwi 2006, 19:44

ravo napisał(a):do tego silnika zakladaj instalke 2 generacji i jezdzij :) wymien tylko kable i swiece


Z zalozenia wychodze ze nie chce 2 gen :) poprostu jak mam jezdzic i sie martwic czy strzeli czy nie to ja tak nie chce :) Cenie sobie w mojej madzi to ze moge na nia liczyc i jak narazie mnie nie zawiodla – nawet z woda w baku dawala rade :P:) pomimo ze ma prawie 210000 robie tylko rutynowe wymiany typu olej plyny itp :) i chce zeby tak zostalo :) Jakbym chcial sie martwic o auto to ybm fiata 125p nie sprzedawal :PPPPPPP
Pytanie bylo ktora instalacje sekwencyjna wybrac a nie czy 2gen czy sekwencje :PPP
Pozdrowka
Karol

PS chyba sie zdecyduje na to bingo 200 :) w sumie najtansza a chwala ja :P:P podejrzewam ze nie ma sensu doplacac do landi tych 800zl :)
Czy to bingo bedzie ktos w lodzi umial obsluzyc?
jest MPV LW '00 BENZYNA oraz mazda 323f BJ 1,6 16v AUTOMAT 2002r.
Była: 3xMazda 323f 2,0 ditd 01 Mazda 323p 1,3 16v '97
2xmazda 323f bg 1,6 16v jedna zezłomowana
Mazda 323f 1,8 SOHC 16v klima sekwencyjny LPG elektryczne szybki i lusterka '92 – zezłomowana po 430tys km przebiegu i 5 latach :)
Mazda 323 1,3 8v BF 5d :) '89 – zezłomowana :(
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 20:54
Posty: 154 (0/4)
Skąd: Łódź
Auto: M6 2.5T 2018
Wołek roboczy Premacy 2003 Automat :D
Nissan Leaf
Land Rover LR3 4.4 V8

Postprzez tomlolo » 10 kwi 2006, 21:00

Proponuję wypośrodkować sprawę i wybrać KME, masz komputer w aluminiowej z prawdziwego zdarzenia obudowie no i 2 lata gwarancji ;) a to jest ważne, bo podobno wtryskiwacze czasem padają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 11:51
Posty: 42
Skąd: Radom
Auto: Carina E Diesel

Postprzez Hazu » 10 kwi 2006, 21:22

karolkus napisał(a):bingo 200

chyba ci sie troche nazwy pomieszały
<lol>
tomlolo napisał(a):masz komputer w aluminiowej z prawdziwego zdarzenia obudowie no i 2 lata gwarancji

na stag-a tez 2lata gwarancji dostałem no ale obudowę to ma do <dupa> jak juz pisałem mieli zmienić na metalową. (może już są takowe)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez sołtys » 11 kwi 2006, 06:07

emmarek napisał(a):może już są takowe)


www.ac.com.pl

Stagi nie mają dobrej opini wśród instalatorów, sam miałem staga 50 w fordzie escorcie i nawalał potem wymienili na Razmusa i do dzisiaj auto śmiga u mojej dziewczyny, Kompy Bingo mają znacznie lepszą opinię, natomiast brat w mondeo ma SGI na kompie OMVL Dream XXL czy jakoś tak i jest zadowolony.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Hazu » 11 kwi 2006, 08:23

sołtys napisał(a):Stagi nie mają dobrej opini wśród instalatorów
nie tylko wśród instalatorów ale również użytkowników ale tu chodzi o stagi 2, 50, i 100

Stag 200 jest do SGI jest to nowy i jeszcze dobrze nieznany nie ma jeszcze dużo opinji o nim

ja jestem zadowolony na razie hahaha

Poza tym zasada działanie SGI jest tak prosta że każdy w miarę poprawny komputer bedzie działał bezproblemowo. <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Marcin L » 11 kwi 2006, 10:03

ja mam BRC Sequent 24 na ktorej zrobiłem 15 000 km i jest OK :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez sołtys » 11 kwi 2006, 10:28

emmarek napisał(a):ja jestem zadowolony na razie


ja mam u siebie staga 2L i narazie też jestem zadowolony hahaha pytanie kiedy pierwszy raz strzeli, i czy przepływka padnie nie zbadane są wyroki boskie :]
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Orin » 13 kwi 2006, 13:04

Od znajomego gazownika usłyszałem wczoraj, że z czasem potrafi w kompie paść mapa wtrysku... Nie chodzi o konkretny komp do SGI lecz kompy, które są skonstruowane na większe czasy otwarcia wtryskiwaczy... Niestety ile w tym prawdy – nie wiem. Sam się właśnie zastanawiam nad migracją z II gen na IV lub zmianą parownika na mocniejszy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez Hazu » 13 kwi 2006, 13:30

Orin napisał(a):czasem potrafi w kompie paść mapa wtrysku

a co to znaczy <lol>
wystarczy zrobic powtórnie kalibrację i git.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Orin » 13 kwi 2006, 17:04

nie chcę wdawać się w dyskusję, gdyż tylko powtarzam co usłyszałem... jednak kalibracja raz na miesiąc czy dwa mnie nie urządza :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez Hazu » 13 kwi 2006, 22:21

Orin napisał(a):lecz kompy, które są skonstruowane na większe czasy otwarcia wtryskiwaczy

to wtedy stosuje się większe dysze <lol>
a poza tym ja nie jezdże do kalibracji co miesiąc i zapewne zaden z użytkowników SGI tego nie robi

myślę że ten znajomy gazownik nie chciał ci montować SGI <lol> dla tego opowiada takie rzeczy. hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez LukasKK » 14 kwi 2006, 10:58

Emmarer a ile wyciszniesz na 4 z xedosa jak jedzisz na gazie ja miłem 180 ale musiłem chmowac a na razie nie miałem jak go spradzic na A4 i opisz jak ci chodzi maszynaka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez Orin » 14 kwi 2006, 11:48

emmarek napisał(a):myślę że ten znajomy gazownik nie chciał ci montować SGI


całkiem możliwe :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez Hazu » 14 kwi 2006, 15:24

LukasKK napisał(a):Emmarer a ile wyciszniesz na 4 z xedosa jak jedzisz na gazie ja miłem 180

do mnie to pytanie :D
no nie próbowałem jeszcze, naprawdę nie maiałem gdzie
więcej jak 170 nie jechałem
poza tym mam jeszcze opony zimowe z indeksem T <lol>

umnie przy 5750obr/min pprzełącza się na benzynę
należało by podnieść obroty przełączania żeby sprawdzić na gazie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Manieko i Kasor1 » 7 maja 2006, 12:42

osobiście mam założony gaz 2 generacji w 323F BG 1.8 zrobiłem na nim 50 000 km bez problemów ustawiania wymiany świec czy kabli kiedyś kupiłem nowe kable po założeniu gazu bo wszyscy dawali mi rady aby je wymienić pomimo iż nic się nie działo kupiłem silikonowe kable i samochodem nie dało się jechać wróciłem więc do starych oryginalnych z 93 roku madzia ma przejechane 250 000 km i nic mi nie strzela nic się nie dzieje ogólnie tendencja wśród gaziarzy jest taka że japończyki raczej nie strzelają mam na myśli autka ze starymi przepływkami 1 złota zasada zawsze jest aktualna "grzebać jak najmniej" mam instalację BRC półtora roku i raz tulko ją regulowałem napierwszym przeglądzie gwarancyjnym polecam wszystkim do BG
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 13:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG