Mazda 3 III 2.0 125KM 2015 r. /lpg/

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez karur81 » 19 lis 2018, 07:50

Cześć
Jakiś miesiąc temu kupiłem autko jak w temacie. I tu mam pytanie jak to jest z montażem LPG. Dzwoniłem do różnych gaziarzy i mam mętlik w głowie... <rotfl> podpowiedzcie jaka instalacja gazowa najlepiej sprawdzi się w tym aucie?

Pozdrawiam
Karol
Początkujący
 
Od: 19 lis 2018, 07:47
Posty: 2
Auto: Mazda 3 III 2.0 125KM 2015 r.

Postprzez Bigbluee » 21 lis 2018, 20:43

Masz wtrysk bezpośredni.

Do tego jest np sterownik KME Nevo SKY-DIRECT 2.

Najważniejsze to ktoś kumaty kto wie jak zamontować instalacje do silnika z wtryskiem bezpośrednim. Wcale nie ma za wiele zakładów co to potrafi.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez karur81 » 29 lis 2018, 19:50

Właśnie się zastanawiam nad wyborem dzwoniłem do Warszawy do EGP i polecali mi coś włoskiego Landi Renzo . Dzwoniłem też do serwisu Landi i mówili że instalacja się spisuje idealnie , chyba się skusze zamontować u nich... macie jakieś doświadczenia w tym serwisie i samej instalacji ?
Początkujący
 
Od: 19 lis 2018, 07:47
Posty: 2
Auto: Mazda 3 III 2.0 125KM 2015 r.

Postprzez KrzyzakMitsu » 29 lis 2018, 20:54

Od siebie mogę polecić zestaw, który sam montowałem w innym aucie, ale zapewniam, że się sprawdzi:
– sterownik LPG Tech
– reduktor KME Diego Silver
– wtryski Barracuda.
Reszta jest naprawdę mało ważna a to powyższe elementy są kluczowe.
Jako alternatywę to komplet od AC gaz – czyli STAG, ale zapewniam, że Tech kalibruje się ustawia niemalże sam, mam porównanie, bo mam w maździe STAGa a w Mitsubishi TECHa i w tym drugim wszystko jest bajecznie proste a możliwość przełączania wtrysków po kolei to zero jakichkolwiek wahań obrotów itp. Poza reduktorem, który w ciągu 2.5 roku regulowałem kilka razy (bo najpierw ciśnienie rosło, więc obniżałem a potem spadało) to jest bezobsługowa.
Jako węże FARO a te pozostałe tylko i wyłącznie Parker bo wszelkie Semperity to śmieci, które po 2 latach mają konsystencję plastiku i puszczają wszystko.
Reszta ma naprawdę marginalne znaczenie.
No i gazownik, który zna auto, więc gdzie się wpiąć i jak ułożyć instalację. U siebie robiłem na trójnikach z kompensacją (bo mam V6 i dlatego wyjście z filtra typu Y – czyli jedno wejście, dwa wyjścia i spięcie wtrysków gazowych z obu stron. Instalacja poza filtrem jest niewidoczna.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez Bigbluee » 29 lis 2018, 23:31

Ty chyba piszesz o instalacji z wtryskiem posrednim. Takie wrazenie odnosze.

Co do EGP. Maja bdb marketing i reklame. Jednak montaz czesto okreslany jest jako "wrzut pod maske". Poszukaj innych zakladow na mapie warszawy. Zobacz tez forum forda gdzie popularny jest silnik ecoboost i z pewnoscia ludzie maja wiecej doswiadczenia z lpg na bezposrednim wtrysku.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG