Mazda Premacy 1.8 za słaba instalacja

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez argosan » 24 lut 2018, 19:01

Witam,
Zakupilem jakis czas temu Mazde Premacy 1.8 100 HP z sekwencją:
Sterownik KME Diego G3
Wtryski OMVL Reg Fast
redyktor chyba Tomasetto ale jaki dokładnie to nie wiem bo jest tak zamontowany ze go prawie nie widac, dostęp z dolu
Bylem na regulacji i gość powiedział że instlacja jest ciut za słaba ale co i jak to juz nie, na gazie czuć znaczną utrate mocy a niby regulacja jest teraz tyle ile mozna było, mało tego instalcja poszarpuje, układ zapłonowy po za cewkami wymieniona, po podpięciu pod kompa przez kumpla pokazal komunikat że są za małe dysze... i teraz pytanie czy wymiana na wtryskiwacze Hana H2000 zielone cos da ?? jak ją wzmocnić
Początkujący
 
Od: 6 lis 2007, 23:57
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Premacy CP 1.8 16V

Postprzez Biniu » 25 lut 2018, 09:17

Dowiedz się jaki dokładnie to reduktor.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez tetris » 25 lut 2018, 21:28

W Twoim przypadku może to być kwestia słabego reduktora albo zużytego.
Inna możiwa przyczyna to wtryskiwacze. Kwestia dysz, wydajności, szybkości, zużycia.

Wtryski Hana to kiepski wybór. Lepiej założyć wtryskiwacze Barracuda(drogie) albo Yeti albo podobne.
Jak jesteś z Warszawy to przegląd i naprawa instalacji lpg na przykład https://lpgmasters.pl . jest jeszcze kwestia czy samochód ma sterowanie wtryskiwacze typem "mazdy", które jest dosyć specyficzne. Sprawa dotyczy niektórych modeli mazdy, być może właśnie twojego samochodu.

Nie bardzo rozumiem co właściwie gazownik zrobił jak do niego pojechałeś? Chyba że nie chciałeś płacić za rzeczywistą naprawę Twojej instalacji.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 paź 2016, 14:36
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004

Postprzez lucxxx » 26 lut 2018, 07:52

Podejrzewam że przyczyną może być też sterownik, bo z tego co pamiętam jakiś czas temu na forum był podobny temat z Premacy i KME. Ten silnik w pewnych zakresach obrotów przechodzi w tzw pól-sekwencję i z niektórymi sterownikami jest problem żeby wyregulować, tzn musi to zrobić naprawdę ogarnięty gazownik.
http://lpg-forum.pl/zubozanie-mazda-t7516.html
poszukaj też na naszym forum tematów o KME i Premacy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2012, 11:20
Posty: 190 (14/14)
Skąd: Krosno
Auto: Reno Laguna 2010, 2.0 dCi, 150 KM/
była Mazda Premacy Sportive 2002, 2.0 131 KM, LPG

Postprzez argosan » 28 lut 2018, 15:48

Reduktor to Tomasetto AT-09, czyli do 125 koni niby, gazownik zrobil autokalibrace pewnie tylko i tyle... plus zubazanie zmienili chyba na zero i auto zamiast palić jak wczesniej 12 litrow, pali ponad 15... a dynamika sie nie zmienila, a w programie diagnostycznym pokazalo komunikat o zbyt malych dyszach Co do wtryskow to wtryski baraccuda czy te Yeti to tak srednio jesli chodzi o finanse, to wskazujecie na sterownik? I wtryskow nie zmieniac? Bo mam do kupienia te hany zielone
Początkujący
 
Od: 6 lis 2007, 23:57
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Premacy CP 1.8 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG