SGI zabawa z regulacja

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez werk1 » 14 mar 2006, 22:56

Ale dlaczego na benzynie jest ok.?
WIESŁAW
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 21:25
Posty: 5
Skąd: Pajęczno
Auto: MAZDA 626GE 2,0 16V SGI ASB

Postprzez LukasKK » 19 mar 2006, 03:31

Tak wiec kable drogie a ja na razie nie mam na takie sprawy zupełnie kasy sa inne palace wydatki od kilku dni w sumie od dwóch prubuowałem naprawic uszkodzana koncówke kabla na 5 cylindrze przebicie zaraz koło swiecy plastik przepalony na wylot pierwsze podejscie to izolacja oczywscie nic z tego potem nakładałem gume najpierw zwykła działało przez 10 km potem gume z nowego przewodu kupiłem jedna sztuke za 9 zł tez działało przez 10 km i został przepalona w miejscu gdzie jest dziura dopiero dzisaj przyklejiłem łatke z materiału który jest uzywany np do produkcji fajek np do takich wynalazków jak WSK KOMAR CZY Jawka wyciełem(z palca rozdzielacza zapłonu) kawałem zakleiłem na super klej i działa rewelacyjnie naturalnie kable kupie ale nie teraz. W paitek zmieniam swiece kolega ma mi przywiezc z fabryki skody za darmo 6 NGK :–) oj ci polacy wszytko wyniosą ;–) a gazik chodzi dobrze silnik pracuje lepiej nagazi niz na benzynie :D przynajmniej jak wlałem jeden raz 95 to chodzi na tym tragicznie gdy przechodzi na gaz chodzi ciszej i ładnie mruczy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez Hazu » 19 mar 2006, 22:10

LukasKK napisał(a):silnik pracuje lepiej nagazi niz na benzynie

też mam takie wrażenie, przynajmniej w niskim zakresie obrotów wydaje mi się mocniejszy niż na PB
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez werk1 » 20 mar 2006, 17:52

Proszę o jakieś namiary zakładów , które montują instalacje gazowe PRINS.
WIESŁAW
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 21:25
Posty: 5
Skąd: Pajęczno
Auto: MAZDA 626GE 2,0 16V SGI ASB

Postprzez LukasKK » 24 mar 2006, 00:47

Powoli moja cierpliwosc sie konczy na razie auto stoi bo nie mam kasy a musze zmnienic swiece filtry olej przewody i zrobic zawieszenie(czyli jakies 700zł) smigam unem jest nie zawodne A co do gazu to odkad załorzyłem to sa kłopty ale nie z sama instalacja tylko z samochodem gazownik miał racje ze gaz to taki pan doktor i wszytko wyjdzie miał raje sama instalacja jest dobra w poniedziałek byłem we wrocławiu na szkoleniu to na A4 tylko mnie mercedes skilował przy 190 :] przy mało ekonomicznej jezdzie spalił mi 10-11 litrów czyli jest ok ale musze autko dopiescic przewody sa całkowicie do d%py dyskoteka na całego nie sadziłem ze tyle napraw mnie czeka wiem jedno juz mazdy nie sprzedam bo kto mi zwróci ta kase co w nia włoze <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez CYŚ » 25 mar 2006, 12:51

O czym Wy tutaj piszecie. Dlaczego zakladacie jakies instalacje w warsztatach, gdzie nikt sie na tym nie zna! Nie szkoda Wam kasy i samochodow!!!
Co z tego ze jakas tam instalka prins jest najlepsza, a jakas inna najgorsza. Przeciez wiekszosc "super" mechanikow , ktorzy zakladaja gaz – nie zna si na tym! Tacy goscie potrafia spieprzyc wszystko, a pozniej puszczaja teksty, ze trzeba jeszcze raz wyregulowac, cos innego jest do pupy, itp!!!!! .
PANOWIE – NIE ZAKLADAJCIE INSTALEK W GARAZOWYCH WRSZTATACH!
JEST DUZO RENOMOWANYCH FIRM Z HAMOWNIAMI, GDZIE LUDZIE SIE NA TYM ZNAJA I NA PAPIERZE DADZA CI DOKUMENT ILE MASZ MOCY NA BENZYNIE I ILE NA GAZIE !!!!!!! CALY PRZEBIEG MOCY I MOMENTU !!!!
JA MAM INSTALKE ELPIGAZ STELLA. PEWNIE NIKT NIE WIE CO TO JEST. SMIECH!!!! POLSKA INSTALACJA. ZAKLADALEM W BEDZINIE – ASO ELPIGAZU. MAJA TAM HAMOWNIE. PO ZALOZENIU SAMOCHOD BYL 2 GODZINY NA HAMOWNI. GOSC DOKLADNIE ZMAPOWAL MI KOMPA OD GAZU DLA TAKICH SAMYCH PARAMETROW JAK NA BENZYNIE. NIE WGRYWAL JAKIEGOS STANDARDOWEGO PROGRAMIKU, LUB CUDOWAL Z JAKIMIS DZIWNYMI NASTAWAMI. NIE MUSIALEM JECHAC PO 1000 KM ZEBY COS POPRAWIAC W KOMPUTERZE.
DLACZEGO NIE POSZUKACIE DOKLADNIEJ.

I KTO MOWI ZE WLOSKIE JEST NAJLEPSZE???? NIE WIECIE ZE WLASNIE WLOSKIE PRODUKTY SA DO pupy !!! NP FIATY – SA NAJLEPSZE NIE.... PRALKI – KAZDY KUPUJE WLOSKA -- TAK?? !!! LODOWKI, I INNY SPRZET!!!! NIKT SIE NA TYM NIE ZASTANAWIA...
I NAGLE OKAZUJE SIE ZE WLOSKIE SGI SA NAJLEPSZE. HEHEHEHEHEHEHHEEHEHEH.
PRZY INSTALOWANIU SGI – NAJWAZNIEJSZY JEST MECHANIK , KTORY TO ZROBI POZADNIE.
MAM SGI ELPIGAZU I NIE MIALEM ZADNYCH PROBLEMOW Z KOMPEM. FAKT – MUSIALEM POJECHAC BO PRZY MINUS 20 MIALEM PRZECIEKI PLYNU HLODNICZEGO, ALE TAK MOZE MIEC KAZDY!!!! MIALEM TEZ RAZ PROBLEM Z KAWALKIEM RURKI OD GAZU – ALE TO MOZNA POWIEDZIEC NIEWIELKI PECH.


DO WSZYSTKICH, KTORZY BEDA MONTOWALI INSTALKI. JEDZCIE TAM GDZIE MAPUJA KOMPY NA HAMOWNIACH. KOSZT TAKICH INSTALEK SA TAKIE SAME JAK INNYCH.
POZDRAWIAM.
A JESZCZE JEDNO – SUPER WAZNE. KAZDY SAMOCHOD MUSI !!! PALIC 15-20% WIECEJ NA LPG NIZ NA PB. CHODZI O GESTOSC GAZU I BEZNYNY. JESLI PALI MNIEJ , LUB TYLE SAMO BA GAZIE NIZ NA PB, TO OZNACZA ZE JEZDZICIE NA ZUBOZONYCH MIESZANKACH LPG I PODWYZSZA SIE TEMPERATURA SPALANIA GAZU, CO POWODUJE USTERKI !!!! – WYPALANEI GNIAZ ZAWOROWYCH I INNE!.

PRAWIDLOWO ZAPROGRAMOWANA SGI MUSI PALIC 15 – 20 % WIECEJ. I NIE MA ZADNEGO ODCZYWALNEGO SPADKU MOCY!!!! JESLI PALI MNIEJ LUB WIECEJ – TO JEST DO pupy!

sorki za ton wypowiedzi, ale rozwalaja mnie polscy mechanicy, ktorzy jak zwykle wiedza wszystko!
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Postprzez Hazu » 25 mar 2006, 18:23

wiesz ile mi powiedizeli za instalację do V6 w elpi-gaz ... 5000 to kiedy się zwróci ???
zapłaciłem za instalację z polskim komputerem 3450 – jest różnica???
i też nie mam żadnych problemów

a jak byłem w Elpi-gaz to musieli obejżeć silnik bo nigdy jeszcze nie widzieli takiego <glupek2>

Sprawa nie jest taka prosta

nie ważne jaka instalacja czy zakład który go montyje Ważne aby ten co to montuje wiedział dobrze co i jak montować

poza tym dużo słyszałem negatywnych opini o instalacjach włoskich (nie rozwijają się )
zaś wiele dobrego słyszałem o produktach polskich (są nowoczesne)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez LukasKK » 28 mar 2006, 23:52

Cys spokojnie to nie jest tak ze nikt sie nie zna ja zakładałem u faceta co montuje gaz 10 lat!! to chyba wie co robi i jak juz wspomniałem to gaz jest taki pan doktor co wszytko wybada u mnie stwierził swiece i kable dow wymiany swiece wymieniłem kable zaliłem tasma i na gazie fura leci 200 a saplanie 11 -12 litrów. czyli nie jest zle. ale na hamownie chetne bym sie wybrał swierdzic jak faktycznie wyglada sprawa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez LukasKK » 5 kwi 2006, 18:09

Dobra zwracam honor gazownikowi i polecam zakaład w skoroszycach zmieniłem przewody i jest rewelacja jeszcze tylko filtr powietrza.Przy wymianie przewodów troche sie nameczyłem jak wymienie filtr to pojade jeszcze do innego gazownika tak kontrolnie aby wybadał jak jest zrobione pozdrawiam wszytkich forum jest naprawde super zawsze sie czegos ciekawego mozna dowiedziec :D :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez Borkomar » 20 wrz 2006, 23:19

Hmm sam mam zamiar nabyc Fke V6 i ja zagazowac – zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/ dzwonilem i widze za maja pojecie.Hamownia itd.
tylko gdzie kupic ladna Fke V6 oto jest pytanie. :D
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2004, 23:58
Posty: 9
Skąd: Gąbin k/Płocka
Auto: Civ Sport 05'

Postprzez LukasKK » 27 wrz 2006, 17:36

No dobra po 17 tys na gazie moge powiedziec ze jest ok ale po pierwsze jest jedna zasada gaz to taki pan doktor za nim załozycie sprawdzcie koniecznie

1 swiece
2 kable
3 przewody dolotu powietrza
4 warsztata
5 Najawzniejsze zeby był gosciu spko i w razie czaego chetnie podchodził do waszych wiyzyt:D



Aktualnie testuje nowe ustawienie wychylenia krzywej poprzednio maiłem ustawione na 1.0 i było ok tylko spalanie wysokie 15L przy predkosci 200-220 przy predkosciach do 140 11.5 L. Jednak odkryłem dziury w przewodzie gumowym za przepływomiezem naprawiłem usterke i pojechałem od nowa skalibrowac gaz ustawił sie na 0.4 !!! co było dla mnie szokiem bo pierwsza kalibracja była 1.1.


za miesiac napisze jak wyjdzie spalanie przy nowej kalibracji:d
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2005, 23:21
Posty: 102
Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi

Postprzez GraPys » 11 paź 2006, 23:35

Borkomar napisał(a):zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/


Właśnie założyłem tam Stag 300. Mają hamownię. Odebrałem 4 godziny temu i zobaczymy.
Sprzedałem mazdę,
i usmiech mi wrócił na twarz.
Kupiłem Peugeota,
i znowu pokochałem podróże samochodem
Forumowicz
 
Od: 19 lip 2006, 11:39
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Auto: Peugeot 406 ST 2,0 Pb/SGI 2001

Postprzez Borkomar » 11 paź 2006, 23:39

GraPys napisał(a):
Borkomar napisał(a):zrobie to w dobrej firmie http://www.eko-car.com/


Właśnie założyłem tam Stag 300. Mają hamownię. Odebrałem 4 godziny temu i zobaczymy.


Fajnie – mozesz na pw opisac co i jak.jakie podejscie firmy itd – wykonanie.Jak sie wsio sprawuje.Kazde info mile widziane.
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2004, 23:58
Posty: 9
Skąd: Gąbin k/Płocka
Auto: Civ Sport 05'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy LPG