Brak wiercenia w kolektorze przy montażu LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez jachu36 » 25 lip 2016, 09:52

Mam pytanie , czy spotkał się ktoś z tym że nie wierci się otworów w kolektorze pod wtryski gazu tylko działa to na zasadzie jakichś podkładek przy wtryskach benzynowych.
Takie rozwiązanie zaproponował mi warsztat w którym planowałem założenie instalacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 13:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez sebekle » 25 lip 2016, 16:16

polecam przejrzeć lpg-forum.pl. nie wypowiadają się tam pochlebnie o tym sposobie. jedynie w przypadku kiedy nie ma innej możliwości. sam nie miałem do czynienia z tym
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez zelka » 27 lip 2016, 07:42

Lepiej takiej magii nie tworzyć. Wielu pewnie sprzecznie wypowie się o wierceniu w kolektorze za klapkami, bo uznają tylko w głowicy. Ja mam w kolektorze, jest ok.
Do wiercenia polecam ściągnięcie kolektora (od razu wyczyszczenie go) warto dopłacić, aczkolwiek dzisiejsze technologie pozwalają już na jego nie ściąganie.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez jachu36 » 27 lip 2016, 10:21

Wiem.W starej GG którą w poniedziałek sprzedałem miałem zdejmowany kolektor i nawiercany.
Inny zakład do którego wysłałem zapytanie odnośnie montażu LPG do mojego nowego nabytku właśnie M6GH 2,5 ben SPORT napisał tak ,że oni stosują podkładki i nie robią żadnych nawiertów .Napisałem do nich tylko dlatego ponieważ widziałem u nich na stronie że już gazowali taki silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 13:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez zelka » 28 lip 2016, 06:16

Nie ma w nim jakiejś wielkiej filozofii. Jeśli warsztat jest polecany i ceniony wśród "starych wyjadaczy" forum o lpg to śmiało można oddać takiemu w ręce. Strojenie po afr lub/i na korekty paliwowe i voila.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Marine_4000 » 8 sie 2016, 19:36

Mój gazownik nie ściągał kolektora. Do dziś przelatałem 65k km na LPG i żadnych dyshonorów nie czuję z tego powodu. Wszystko można robić, byle z głową.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 07:49
Posty: 439 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Postprzez sebekle » 9 sie 2016, 15:47

jak plastikowy kolektor to jeszcze jakoś ujdzie choć nie wyobrażam sobie wiercenia na ślepo gdzie często w kolektorach są klapki. no i bez sprawdzenia grubości ścianki
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Marine_4000 » 10 sie 2016, 10:12

Chyba, że robisz to już któryś raz. Z gazownika jestem zadowolony mega.
Każda wizyta na przeglądzie to 2 godz. jazdy po mieście z kompem. Świadczy sam fakt, że zawory po 65k km na LPG mieszczą się cały czas w normie. Kwestia doświadczenia myślę (choć nie znam się na tym).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2013, 07:49
Posty: 439 (3/11)
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Auto: Mazda 6 GG '05 FL
2.0 147KM + LPG
oraz
Ford Mondeo MK4 '07
2.5T + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy LPG