Reduktor LPG – jaki wybrać?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez pakolek84 » 15 mar 2016, 15:26

Witam proszę was o pomoc.
Na ostatnim przeglądzie gazu plus wymiana filtrów gazu wyszło że parownik(ZAVOLI) nadaje się do wymiany ponieważ jest brak regulacji ciśnienia gazu.
Czy można dać do regeneracji czy kupić nowy?
Mam jeszcze mały problem bo gdy depnę na pedał gazu powiedzmy na postoju to jest uczucie tak jakby była wielka dziura i dopiero po ułamku sekund zbierają się obroty.
Czy ten problem to źle ustawiony gaz czy też problem z tym parownikiem?
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 28 mar 2016, 07:52 przez pakolek84, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez makmarc » 15 mar 2016, 23:45

Można wyczyścić, wymienić komplet naprawczy plus robota daje nam tak naprawdę zakup nowego reduktora.
makmarc
 

Postprzez pakolek84 » 16 mar 2016, 08:01

A co do tej dziury w gazie?Na benzynie tego nie ma?Czy to może być z tego reduktora?Dziękuję i pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG