Mam pytanie odnośnie kalibracji wskaźnika led. Mój zestaw to stag 4qbox. Jakiś czas temu udało mi się tego dokonać(i póki co nie umiem tego powtórzyć), jednak po pół roku diody ponownie pokazują bzdury. Moje pytanie: Czy normalne jest że co jakiś czas trzeba powtarzać tę czynność?
Prosiłbym też o jakiś dokładny opis jak to należy robić, kiedy wyłączyć silnik, w którym momencie przytrzymać klawisz AC, czy mam przełączyć na benzynę. Co i kiedy powinno migać. W intenecie jest dużo opisów, ale przydałby sie jeden poprawny . Nawet instrukcja STAG nie jest jednoznaczna
Pozdrawiam Busko. Instalacja śmiga elegancko
Kalibracja wskaźnika led w stag4 qbox plus
Strona 1 z 1
Też mam ten wyświetlacz i schowałem go w czeluściach Nigdy na niego nie patrze Po prostu wiem, że po przejechaniu ok 450km muszę szukać stacji LPG i leje znów na maxa.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Ja również nie patrzę na ten wskaźnik, a jak skończy mi się gaz to jadę kilkanaście km na benzynce i dopiero tankuje gaz do pełna
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
basstek1 napisał(a):Zalezy gdzie jeździsz. Po mieście lub na trasie kilometry potrafią mieć spory rozrzut..
Raczej różnica bierze się z dynamiki jazdy i zwiększonej predkości. Bez problemu osiągam wyższe spalanie w trasie niż w mieście Jesli wiesz, że gnieciesz mocno pedał gazu to odpowiednio wcześniej musisz zatankować. Jak turlasz się bez korków lub w trasie wyprzedzają Cię autobusy to wiadomo... przejedziesz wiecej.
Z chęcią ustawiłbym go tak by pikał, że za 20-30km skończy się gaz niż ma pokazać, że za ok 100km bo tyle chyba powinno być rezerwy w mojej 54l butli
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Niezależnie od tego kto jak jeździ, gdzie jeździ chodzi mi kalibrację tych diodek. Jeśli coś jest powinno działać :–) , w każdym razie szykuje mi się wypad do buska, bo zaczęło mi pikać przejechanie kolejnej dychy (pomijam fakt, że jest to wkurzające), więc może od razu mi to ustawią. Programowo powinno być lepiej.
flywin napisał(a):wyjeżdżasz gaz do końca podjeżdżasz pod stacje trzymasz przycisk od przełączania B/G gasisz silnik
tankujesz , odpalasz i w taki oto sposób zrobiłeś auto-kalibrację wskaźnika.
Takie to proste?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Witam ja właśnie muszę sobie skoczyć do tego mechanika i ogarnąć sobie coś takiego. Warto sobie pomyśleć nad tym żeby tak zrobić.
___________
rolki napinacza
___________
rolki napinacza
-
Ragyets
Wydaje mi się, iż znalazłem metodę
Podjechałem na stacje. W baku zero gazu. W trybie LPG zgasiłem silnik. Pozycja kluczyka tak jak do wyciągnięcia go ze stacyjki. Przytrzymuję przycisk zmiany trybu paliwa do momentu migania diód. Wyciągam kluczyk ze stacyjki. Idę tankować do pełna. Po płatnościach wsadzam kluczyk i normalnie odpalamy silnik. Diody powinny zamigać 2x(nie pamiętam dokładnie w którym momencie), wtedy jest Ok. Tyle, sprawdzajcie, testujcie
Podjechałem na stacje. W baku zero gazu. W trybie LPG zgasiłem silnik. Pozycja kluczyka tak jak do wyciągnięcia go ze stacyjki. Przytrzymuję przycisk zmiany trybu paliwa do momentu migania diód. Wyciągam kluczyk ze stacyjki. Idę tankować do pełna. Po płatnościach wsadzam kluczyk i normalnie odpalamy silnik. Diody powinny zamigać 2x(nie pamiętam dokładnie w którym momencie), wtedy jest Ok. Tyle, sprawdzajcie, testujcie
jutro mogę Ci wrzucić opis z instrukcji który u mnie działa pod warunkiem, że dobrze dograsz czas bo 1 sek to robi wielką różnicę ja musiałem kalibrować jak się okazało że nie dokońca miałem pusty bak
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości