Strona 20 z 22

SAPLAMIE MAZDY

PostNapisane: 8 sty 2009, 09:12
przez albagas
11 l to dobry wynik z uwagi na pogodę jak się ociepli powinna palić litr mniej

PostNapisane: 10 lut 2009, 13:51
przez homan
A u mnie jest instalacja starego typu – na pewno nie sekwens (jakiś Pitagora ???? na sterowniku pisze) poprzedni właściciel miał problem z regulacją więc ściągli silnik krokowy i teraz tam jest śruba regulacyjna, jedyny problem to jak jest ciepły to musi troche zakręcić, zimny pali na styk, na LPG przełącza się przy około 40 stopni C, a spalanie zimą mam takie:

1/2 miasto 1/2 trasa 10.9 L – LPG
2/3 miasto 1/3 trasa 11.5 L – LPG

ważne też gdzie ten gaz leje, na Orlenowskim mam tak z 30km więcej jak z BP
a najwięcej przejeżdżam na TG – Gaz, stacja na obwodinicy w Tarnowskich Górach :)

PostNapisane: 10 lut 2009, 13:55
przez homan
tu mi się wkleiło to samo raz drugi – proszę moderatora o usunięcie

PostNapisane: 10 lut 2009, 21:03
przez cazp3r
tomasetto/komp zenith, zolte valtec reszty nie znam :P
zima (w lecie jeszcze nie jezdzilem):
8 trasa
10-11 Wrocław
Tankuje BP i Lukoil

PostNapisane: 14 lut 2009, 21:46
przez marcin5644
U mnie spalanie gazu LPG przedstawia się tak:

Trasa: ok. 8 l/100
Miasto: 10 – 11/100

Styl Jazdy: Dynamiczny

PostNapisane: 17 lut 2009, 12:08
przez matiix
Syrop napisał(a):J Średnio na zbiorniku 32 l robię 290-330 km. Zależy wsztstko od gazu i jazdy. Aha! ostatnio udało mi się przejechać 339 km. Moja instalacja załącza się dopiero powyżej 40 st.


To sie nei dziwie ze spala ci 10 litrow gazu na 100km, i do tego trzeba doliczyc jakies 1,5-2 litry PB

PostNapisane: 17 lut 2009, 12:34
przez Gib
no mi też chla sporo wachy bo jak tylko dom praca to tak 1/3 drogi jade na benzynie. ALe nic nie bede ruszał, instalka się i tak zwróci a nie rozwale reduktora. U mnie temperatura to chyba 50st.

PostNapisane: 17 lut 2009, 14:42
przez matiix
Gibsong napisał(a): U mnie temperatura to chyba 50st.


Rany boskie kto ci tak wysoka temperature ustawił, j a obecnie w swoim samochodzie mam ustawione 30 stopni i jezdzi mi bez zarzutu i bez zadnych zgrzytów przy przezucaniu z PB na GAZ

PostNapisane: 17 lut 2009, 16:09
przez marecky
Gibsong napisał(a):U mnie temperatura to chyba 50st.

u mnie 25st. jak mialem na 20st. to mi na zimnym po przelaczeniu przyszrpywal przez chwile ale teraz ok
spalanie po miescie 9,5 lpg a benzyny mialem 9
trasa okolo 8,5 a benzyny 7

PostNapisane: 17 lut 2009, 17:01
przez Gib
no to mogłem faktycznie poprosić o obniżenie temp przełączania.

PostNapisane: 17 lut 2009, 18:11
przez matiix
spokojnie popros by ci ustawili 30 stopni i zobaczysz czy poszarpuje przy przelanczaniu jak szarpnie ci tylko raz lub wogole to bedzie dobra teperaturka i na zime i na lato. no i oczywiscie wzrosnie ci spalanie gazu a spadnie benzynki

PostNapisane: 17 lut 2009, 22:35
przez Gib
no nie dalej jak wczoraj byłem na przeglądzie, przy zakładaniu poinformował mnie że ustawił na 50*C i że mniej nie może bo nie daje gwarancji na reduktor. Ale szczerze to cały ten przegląd to pic. Jakby cos sie zrąbało to i tak musze płacić a za wymiane filtrów wyszło 150zeta.

PostNapisane: 17 lut 2009, 23:47
przez Firepoland
ja mam na 40 stop., nawet nie czuję kiedy się przełącza. Lekkie pyknięcie tylko słyszę. Instalacja SGI – 3200zł. do V6. Jestem b.zadowolony.

PostNapisane: 18 lut 2009, 10:00
przez matiix
niechce im sie ustawic mniej niz 50C dlatego bys pojezdził 2 lata bez problemów dla nich na instalacji. Po pierwsze niech ci przeczytaja calą książeczke gwarancyjna i wskażą czy tam gdzieś pisze ze nie mozn a ustawic mniej niz 50C.

Poprostu moja rada jest taka jedzi i postaw na swoim ze chcesz 30 lub 35C najwyżej. Ja bym juz im siedział co dzien na karku .

Ps. Moim zdaniem robia cie w wała nie daj sie i postaw na swoim

PostNapisane: 19 lut 2009, 21:58
przez sps-snipers
Ja tez miałem na 40 stopni ,Porazka,bo długo sie nagrzewało i widac jak paliwko znikało,wiec po pól roku zmieniłem na 30 mstopni i jest ok. Jak jest zimny to poszarpuje i jak sie rusza trzeba dac wiecej troszke gazu ale to normalne jest przy sekwencji :) POzatym jutro zmieniam kable :P Bo szarpie na wilgotnych jak no a to jest oznaka wymiany

PostNapisane: 20 lut 2009, 20:56
przez Tito01
Madzia mnie zaskoczyła ostatnio bo nie myślałem już że zejdę poniżej 12L/100km. Powrót z zakopanego, średnio 10,6L, w miarę spokojna jazda bo strasznie ślisko, jedynie autostrada trochę powyżej 130.
No i przy obecnych cenach gazu koszt przejechania 100km niecałe 18 zł :)

PostNapisane: 23 lut 2009, 19:01
przez andree
matiix napisał(a):niech ci przeczytaja calą książeczke gwarancyjna i wskażą czy tam gdzieś pisze ze nie mozn a ustawic mniej niz 50C.

moj gazownik juz jest dosyc regulaminowy i mówił że 30C to musi być !! ( o 50C nie słyszał ), chociaż powiedział ze na 25C też auta chodzą, ale to już się ustawia na własną odpowiedzialnośc właściciela :) , ja w Volvo 440 miałem na 25C i było ok <spoko> , tylko tam nie było sekwencji.., w Madzi mam 30C i też myślę ze to wystarczająca temperatura. ;)

moja 626 pali gazu w mieście ok 11 l, w trasie ok 9 l, nic więcej od niej w tym temacie nie oczekuje .. ;)

ps. na trasie z Poznania do Łodzi przy szybk. 140km – 200km spaliła 14 l, ale to juz inna bajka :)

PostNapisane: 23 lut 2009, 20:08
przez Gib
FP 200 i wszystko w temacie. To auto ma 90 KM :) U nas w wawie śmiga MX-3 K8 które leciało 245 kmh.

PostNapisane: 23 lut 2009, 20:39
przez siewi
Gibsong a Ty się czepiasz :P
A mi pali po mieście średnio 11l LPG , w trasie najmniej udało mi się spalic jakieś 7,5l żółwim tempem :)

PostNapisane: 23 lut 2009, 22:31
przez Gib
kontestuje pewne niedorzeczności, ale to tylko z zazdrości bo mi na benzynie ledwo ledwo poszła 200.