Rumcajs napisał(a):Pan jak będzie skrupulatny pomacha czujnikiem pod maską, czy system jest szczelny i tyle.
Na jakim Ty świecie żyjesz? Pomacha czujnikiem i sprawdzi szczelność? Jeszcze w Niemczech?
Rumcajs napisał(a):Poza tym, dlaczego nie zajedziesz na stacje tuv, albo nie zadzwonisz i się spytasz konkretnie jakie świstki potrzebujesz, tylko pytasz w Polsce,
ponieważ wcale nie tak, że
Rumcajs napisał(a):np. 80% handlarzy ci powie, że możesz jeździć na wymeldowanych niemieckich tablicach, tylko musisz ubezpieczenie zapłacić.
wrzuca się wszystkich do jednego worka. Powininem uznać to jako urazę, ale jako zakład montujący to my wystawiamy fakturę na montaż i świadectwo homologacji na zamontowany sprzęt. I co z tego, że dam mu te papiery, jak nikt z nim tam nie będzie chciał rozmawiać. Powtarzam po raz kolejny, my jako autoryzowany serwis i zakład montujący musimy wystąpić z tymi papierami, że załatwić na to TUV, wysyłając je do Niemiec, tam wszystko jest sprawdzane, a następnie gotowe dokumenty odsyłane są do właściciela. My nie zarabiamy na tym, to jest standardowa opłata, jutro dokładnie dowiem się ile.
Gamboa napisał(a):czyli po założeniu u was w zakładzie robicie przegląd tej instalacji wystawiacie pismo i TUV do mnie przychodzi. fajnie, super nawet mi sie to podoba.
to jaki koszt jest całkowity w PLN? jakiej firmy jest instalacja? jak długo ją zakładacie?
i czy TUV jest od nowa na lpg i na ile on jest? rok, 2 lata?
powiedzmy kończy mi sie TUV na auto w grudniu co wtedy? jak to załatwiam?
bo oczywiście myślę że robicie przegląd na samą instalację, czy całe auto? bo ja z tego co sie dowiedziałem to przy robieniu LPG trzeba od nowa robic cały przegląd
My nie robimy Tobie żadnego przeglądu, nie jesteśmy stacją kontroli pojazdów. My montujemy i podpisujemy się pod tym rękami i nogami. Z resztą procederu jest tak jak napisałem wyżej, Ciebie nic nie interesuje.
Co do samej instalacji, proponuję elektronikę Agis lub King, reduktor Zavoli Zeta S lub coś podobnego, do ustalenia, wtryskiwacze OMVL Reg Fast lub Barracudy, polecałbym te ostatnie, tylko tutaj musiałaby być dopłata rzędu 150-200zł. Tankowanie sportowe obok ori wlewu paliwa, zbiornik w koło, nasze strojenia, ustawienia itp. Zatem koszt instalacji to 2400-2600zł plus ten TUV, jutro dopytam dokładnie ile.