problem z instalacja gazowa

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez tomi999 » 14 paź 2014, 17:05

Witam wszystkich około 6 miesiecy temu załozyłem instalacje gazowa w aucie i od tego momentu same problemy instacja gazowa brc sequent 24
Po montazu i reg. auto szarpało na wolnych obrotach tj 1000 do 2000
nastepna regulacja i wymiana swiec i przewodów szarpanie miedzy 2000 a 3000 tys
dziwi mnie to ze ponoc na platynowych denso nie chciała jezdzic i załozyli mi ngk BKR7E
Kolejna reg szarpanie bardzo mało wyczuwalne ale teraz zaraz po przełaczeniu na gaz obroty szaleja z 300 na 1000 i tak kilka razy i albo zgasnie albo wraca do normalnych obrotów. Po tej reg wyskoczył mi 2 razy check engine ( błąd 1 sondy lambdy)
Po kolejnej reg jest identycznie przełacza sie na gaz wciskam sprzęgło i obroty szaleja 300 1000 plus do tego jak przyspieszam to przy zmianie biegu z 1 na 2 i dodaniu gau auto muli przez chwile brak reakcji jakby nie dostawała paliwa. Co moze byc przyczyna bo juz mam dosc jezdzenia na te regulacje i zostawiania auta na cały dzien.
Wymienione przewody ngk , swiece ngk , przepustnica wyczyszczona,przepływomierz powietrza też, nowy filtr powietrza. :( :( :( :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez grzech_z » 15 paź 2014, 08:12

tomi999 napisał(a):Co moze byc przyczyna bo juz mam dosc jezdzenia na te regulacje i zostawiania auta na cały dzien.


Nie tu pytasz – mamy iiny dział LPG.
Moim zdaniem zmień gazownika bo coś mi na partacza wygląda.
Więcej szczegółów: LPG-forum.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Przemek323c » 15 paź 2014, 08:54

Przyczyn moze byc sporo. Niestety nikt nie ma szklanej kuli i bez auta na miejscu to tylko zgadywanka.
Przemek323c
 

Postprzez motylek322 » 15 paź 2014, 12:45

tomi999
1. Jak wyżej – zmień gazownika.
2. Jakie odstępy na elektrodzie świecy ?
3. Te problemy, które opisałeś to tylko na LPG czy na Pb też ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez tomi999 » 15 paź 2014, 15:01

Tak te problemy tylko na gazie na pb idealnie , odstępy na elektrodach 0,8
A czy mając instalacje na gwarancji moge jechac do innego gazownika niz tam gdzie montowałem gazownie

Dopisano 15 paź 2014, 15:17:

Dziwię się też dlaczego gazownik zamontował zimniejsze świece BKR7E zamiast BKR6E i czemu na platynie nie chciała jezdzić.Z tego co czytałem swieczki bkr7 nie sa do mazdy 626 :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez motylek322 » 15 paź 2014, 15:27

Na temat świec używanych przy LPG było dużo na forum i to całkiem świeżych postów. Poczytaj. Gwarancje masz u gazownika, który Ci zakładał, przecież inny nie będzie za darmo poprawiał co ktoś sp....... Musisz postawić się gazownikowi i może dać do zrozumienia, że jak nie zrobi OK to zażądasz zwrotu kasy.

PS
odstęp elektrod 0,7mm. Platynowe wcale nie są tak dobre jak się sądzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez tomi999 » 15 paź 2014, 17:18

Umówiłem się na ponowna regulację w piatek auto idzie do nich na cały dzień stwierdzili ze moze cewka jest do wymiany albo sonda lambda się konczy. Tłumaczyli sie jeszcze ze mazda chodzi w 2 trybach sekwencji i pół sekwencji i jest ciezka do regulacji i do wielu mazd montowali brc tylko mojej nie moga ustawic

Dopisano 15 paź 2014, 17:22:

Zapomniałem dodac ze jak włącze klimatyzacje to auto strasznie muli oczywiscie na gazie na pb delikatnie słabsza
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez Przemek323c » 15 paź 2014, 18:21

Swiece zakladaj takie jak zaleca producent. Te 0,1mm nic nie zmieni. Powinno jezdzic ok i na fabrycznym odstepie elektrod o ile uklad wn jest sprawny.

tomi999 napisał(a): Tłumaczyli sie jeszcze ze mazda chodzi w 2 trybach sekwencji i pół sekwencji i jest ciezka do regulacji i do wielu mazd montowali brc tylko mojej nie moga ustawic


Przelaczanie trybu pracy ukladu wtryskowego to znany temat. Na brc powinno sie to dac ogarnac.

tomi999 napisał(a):moze cewka jest do wymiany albo sonda lambda się konczy.


Moze to moze tamto. Sonda to akurat 10 minut jazdy w celu sprawzenia, ale jesli kuleje to bez wymiany sie nie obejdzie.
Przemek323c
 

Postprzez AR164 » 22 paź 2014, 11:06

Występuje tzw "zubożenie mazda" i faktycznie wymaga dopieszczenia i wiedzy o tym co się robi. Przede wszystkim układ zapłonowy musi być sprawny i tanie zamienniki zwłaszcza jeśli chodzi o kable się nie sprawdzają tak w maździe jak i w fordzie. Świece denso uważam że są najlepsze (te co trafiają do nas są produkowane w Japoni). Problem myślę że stanowi instalacja BRC, firma niby poważna ale oparta na ciągłej rotacji niewykwalifikowanych pracowników. Masz wszelkie podstawy do tego żeby domagać się zwrotu pieniędzy i demontażu instalacji. Poszukaj w swoim rejonie przedstawiciela AGcentrum.
Początkujący
 
Od: 26 cze 2014, 09:32
Posty: 7
Auto: TA, millenia miller engine '95

Postprzez Przemek323c » 22 paź 2014, 12:44

Na brc da sie to ogarnac tylko trzeba chciec.
Przemek323c
 

Postprzez tomi999 » 28 sty 2015, 11:13

Po regulacji była chwila spokoju na gazie tzn juz nie przygasała auto jezdziło w miare dobrze a teraz problem sie nasilił falowanie obrotów na gazie i teraz jeszcze na benzynie. Ruszam wciskam sprzegło obroty walą w doł na jakies 300 podbicie na 700 i tak z dwa trzy razy i trzyma 750 na lpg i na benzynie to samo. Wymieniłem swiece ale nic nie pomogło. Stare swiece okopcone na czarno. :( :( :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez Piotr Raczkowski » 2 lut 2015, 09:24

a ja mam taki to problem
pojawił się jakiś czas temu przy gwałtownym dodaniu gazu przechodzi na Pb i jest to najczęściej około 3tyś obr. gazownik powiedział że to może koniec żywota reduktora mam na nim już 100tyś. na mapie mam ustawione na mapie 5000tyś odcięcia podniósł ciut ciśnienie ale bez zmian ewidentnie widać że brakuje gazu i przechodzi na PB
filtry wymieniam regularnie co 15tyś
może ktoś pomoże bo jazda już przestaje cieszyć
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez gazparts » 2 lut 2015, 13:14

Piotr Raczkowski napisał(a):koniec żywota reduktora mam na nim już 100tyś

jeśli masz zavoli to przy tym przebiegu mazut go zabił , czyszczenie albo wymiana
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Piotr Raczkowski » 2 lut 2015, 18:59

bananmin napisał(a):jeśli masz zavoli to przy tym przebiegu mazut go zabił , czyszczenie albo wymiana

tak zavoli a jaki polecasz żeby posłużył dłużej bo na razie nie zapowiada się wymiana pojazdu na inny może być np. kme silver???
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez gazparts » 2 lut 2015, 20:38

zawolak może być , będzie wszystko inne pasować , sam byś przełożył nawet :) a kolejne 100tys to nie mało
ewentualnie daj tur, acr02 lub acr01
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez tomsimondj » 3 lut 2015, 14:06

tomi999 napisał(a):Po regulacji była chwila spokoju na gazie tzn juz nie przygasała auto jezdziło w miare dobrze a teraz problem sie nasilił falowanie obrotów na gazie i teraz jeszcze na benzynie. Ruszam wciskam sprzegło obroty walą w doł na jakies 300 podbicie na 700 i tak z dwa trzy razy i trzyma 750 na lpg i na benzynie to samo. Wymieniłem swiece ale nic nie pomogło. Stare swiece okopcone na czarno. :( :( :(


gdzie zakładałeś ten gaz? bo widzę że z Łodzi jesteś, może coś podpowiem gdzie podjechać
u mnie założona w październiku i nie ma problemów, jeśli założy się dobry sterownik (bo ktoś wie że to mazda i często ma coś takiego jak zubożenie) to zgranie całości to mały problem.. jak coś to pisz na pw
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2012, 19:03
Posty: 822 (5/10)
Skąd: Łódź
Auto: 508SW 2.0hdi + Mazda 3 BL
były:
Laguna 2.0dci GT
Subaru Legacy BL 2.5 07
Mazda 6 GG 2.3 06
Mazda 6 GG 2.0+lpg
Mazda 323f BJ 1.6+LPG

Postprzez Piotr Raczkowski » 5 lut 2015, 18:17

bananmin napisał(a):sam byś przełożył

na pewno zrobię to sam tylko czy muszę do gazownika jechać na korekcję map????
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez gazparts » 6 lut 2015, 20:26

teoretycznie mamy zaszyte korekty po ciśnieniu, ale warto sprawdzić parametry u gazmena :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Piotr Raczkowski » 8 lut 2015, 17:26

dziękować
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Postprzez Piotr Raczkowski » 16 lut 2015, 09:41

pomogła wymiana membran i czyszczenie sprężynek normalnie z ton syfu tam była :D
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 18:25
Posty: 535
Skąd: Kłodzko
Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy LPG