problem z instalacja gazowa
Strona 1 z 1
Witam wszystkich około 6 miesiecy temu załozyłem instalacje gazowa w aucie i od tego momentu same problemy instacja gazowa brc sequent 24
Po montazu i reg. auto szarpało na wolnych obrotach tj 1000 do 2000
nastepna regulacja i wymiana swiec i przewodów szarpanie miedzy 2000 a 3000 tys
dziwi mnie to ze ponoc na platynowych denso nie chciała jezdzic i załozyli mi ngk BKR7E
Kolejna reg szarpanie bardzo mało wyczuwalne ale teraz zaraz po przełaczeniu na gaz obroty szaleja z 300 na 1000 i tak kilka razy i albo zgasnie albo wraca do normalnych obrotów. Po tej reg wyskoczył mi 2 razy check engine ( błąd 1 sondy lambdy)
Po kolejnej reg jest identycznie przełacza sie na gaz wciskam sprzęgło i obroty szaleja 300 1000 plus do tego jak przyspieszam to przy zmianie biegu z 1 na 2 i dodaniu gau auto muli przez chwile brak reakcji jakby nie dostawała paliwa. Co moze byc przyczyna bo juz mam dosc jezdzenia na te regulacje i zostawiania auta na cały dzien.
Wymienione przewody ngk , swiece ngk , przepustnica wyczyszczona,przepływomierz powietrza też, nowy filtr powietrza.
Po montazu i reg. auto szarpało na wolnych obrotach tj 1000 do 2000
nastepna regulacja i wymiana swiec i przewodów szarpanie miedzy 2000 a 3000 tys
dziwi mnie to ze ponoc na platynowych denso nie chciała jezdzic i załozyli mi ngk BKR7E
Kolejna reg szarpanie bardzo mało wyczuwalne ale teraz zaraz po przełaczeniu na gaz obroty szaleja z 300 na 1000 i tak kilka razy i albo zgasnie albo wraca do normalnych obrotów. Po tej reg wyskoczył mi 2 razy check engine ( błąd 1 sondy lambdy)
Po kolejnej reg jest identycznie przełacza sie na gaz wciskam sprzęgło i obroty szaleja 300 1000 plus do tego jak przyspieszam to przy zmianie biegu z 1 na 2 i dodaniu gau auto muli przez chwile brak reakcji jakby nie dostawała paliwa. Co moze byc przyczyna bo juz mam dosc jezdzenia na te regulacje i zostawiania auta na cały dzien.
Wymienione przewody ngk , swiece ngk , przepustnica wyczyszczona,przepływomierz powietrza też, nowy filtr powietrza.
- Od: 20 maja 2013, 08:29
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc
tomi999 napisał(a):Co moze byc przyczyna bo juz mam dosc jezdzenia na te regulacje i zostawiania auta na cały dzien.
Nie tu pytasz – mamy iiny dział LPG.
Moim zdaniem zmień gazownika bo coś mi na partacza wygląda.
Więcej szczegółów: LPG-forum.pl
Przyczyn moze byc sporo. Niestety nikt nie ma szklanej kuli i bez auta na miejscu to tylko zgadywanka.
-
Przemek323c
tomi999
1. Jak wyżej – zmień gazownika.
2. Jakie odstępy na elektrodzie świecy ?
3. Te problemy, które opisałeś to tylko na LPG czy na Pb też ?
1. Jak wyżej – zmień gazownika.
2. Jakie odstępy na elektrodzie świecy ?
3. Te problemy, które opisałeś to tylko na LPG czy na Pb też ?
Tak te problemy tylko na gazie na pb idealnie , odstępy na elektrodach 0,8
A czy mając instalacje na gwarancji moge jechac do innego gazownika niz tam gdzie montowałem gazownie
Dopisano 15 paź 2014, 15:17:
Dziwię się też dlaczego gazownik zamontował zimniejsze świece BKR7E zamiast BKR6E i czemu na platynie nie chciała jezdzić.Z tego co czytałem swieczki bkr7 nie sa do mazdy 626
A czy mając instalacje na gwarancji moge jechac do innego gazownika niz tam gdzie montowałem gazownie
Dopisano 15 paź 2014, 15:17:
Dziwię się też dlaczego gazownik zamontował zimniejsze świece BKR7E zamiast BKR6E i czemu na platynie nie chciała jezdzić.Z tego co czytałem swieczki bkr7 nie sa do mazdy 626
- Od: 20 maja 2013, 08:29
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc
Na temat świec używanych przy LPG było dużo na forum i to całkiem świeżych postów. Poczytaj. Gwarancje masz u gazownika, który Ci zakładał, przecież inny nie będzie za darmo poprawiał co ktoś sp....... Musisz postawić się gazownikowi i może dać do zrozumienia, że jak nie zrobi OK to zażądasz zwrotu kasy.
PS
odstęp elektrod 0,7mm. Platynowe wcale nie są tak dobre jak się sądzi.
PS
odstęp elektrod 0,7mm. Platynowe wcale nie są tak dobre jak się sądzi.
Umówiłem się na ponowna regulację w piatek auto idzie do nich na cały dzień stwierdzili ze moze cewka jest do wymiany albo sonda lambda się konczy. Tłumaczyli sie jeszcze ze mazda chodzi w 2 trybach sekwencji i pół sekwencji i jest ciezka do regulacji i do wielu mazd montowali brc tylko mojej nie moga ustawic
Dopisano 15 paź 2014, 17:22:
Zapomniałem dodac ze jak włącze klimatyzacje to auto strasznie muli oczywiscie na gazie na pb delikatnie słabsza
Dopisano 15 paź 2014, 17:22:
Zapomniałem dodac ze jak włącze klimatyzacje to auto strasznie muli oczywiscie na gazie na pb delikatnie słabsza
- Od: 20 maja 2013, 08:29
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc
Swiece zakladaj takie jak zaleca producent. Te 0,1mm nic nie zmieni. Powinno jezdzic ok i na fabrycznym odstepie elektrod o ile uklad wn jest sprawny.
Przelaczanie trybu pracy ukladu wtryskowego to znany temat. Na brc powinno sie to dac ogarnac.
Moze to moze tamto. Sonda to akurat 10 minut jazdy w celu sprawzenia, ale jesli kuleje to bez wymiany sie nie obejdzie.
tomi999 napisał(a): Tłumaczyli sie jeszcze ze mazda chodzi w 2 trybach sekwencji i pół sekwencji i jest ciezka do regulacji i do wielu mazd montowali brc tylko mojej nie moga ustawic
Przelaczanie trybu pracy ukladu wtryskowego to znany temat. Na brc powinno sie to dac ogarnac.
tomi999 napisał(a):moze cewka jest do wymiany albo sonda lambda się konczy.
Moze to moze tamto. Sonda to akurat 10 minut jazdy w celu sprawzenia, ale jesli kuleje to bez wymiany sie nie obejdzie.
-
Przemek323c
Występuje tzw "zubożenie mazda" i faktycznie wymaga dopieszczenia i wiedzy o tym co się robi. Przede wszystkim układ zapłonowy musi być sprawny i tanie zamienniki zwłaszcza jeśli chodzi o kable się nie sprawdzają tak w maździe jak i w fordzie. Świece denso uważam że są najlepsze (te co trafiają do nas są produkowane w Japoni). Problem myślę że stanowi instalacja BRC, firma niby poważna ale oparta na ciągłej rotacji niewykwalifikowanych pracowników. Masz wszelkie podstawy do tego żeby domagać się zwrotu pieniędzy i demontażu instalacji. Poszukaj w swoim rejonie przedstawiciela AGcentrum.
- Od: 26 cze 2014, 09:32
- Posty: 7
- Auto: TA, millenia miller engine '95
Po regulacji była chwila spokoju na gazie tzn juz nie przygasała auto jezdziło w miare dobrze a teraz problem sie nasilił falowanie obrotów na gazie i teraz jeszcze na benzynie. Ruszam wciskam sprzegło obroty walą w doł na jakies 300 podbicie na 700 i tak z dwa trzy razy i trzyma 750 na lpg i na benzynie to samo. Wymieniłem swiece ale nic nie pomogło. Stare swiece okopcone na czarno.
- Od: 20 maja 2013, 08:29
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc
a ja mam taki to problem
pojawił się jakiś czas temu przy gwałtownym dodaniu gazu przechodzi na Pb i jest to najczęściej około 3tyś obr. gazownik powiedział że to może koniec żywota reduktora mam na nim już 100tyś. na mapie mam ustawione na mapie 5000tyś odcięcia podniósł ciut ciśnienie ale bez zmian ewidentnie widać że brakuje gazu i przechodzi na PB
filtry wymieniam regularnie co 15tyś
może ktoś pomoże bo jazda już przestaje cieszyć
pojawił się jakiś czas temu przy gwałtownym dodaniu gazu przechodzi na Pb i jest to najczęściej około 3tyś obr. gazownik powiedział że to może koniec żywota reduktora mam na nim już 100tyś. na mapie mam ustawione na mapie 5000tyś odcięcia podniósł ciut ciśnienie ale bez zmian ewidentnie widać że brakuje gazu i przechodzi na PB
filtry wymieniam regularnie co 15tyś
może ktoś pomoże bo jazda już przestaje cieszyć
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Piotr Raczkowski napisał(a):koniec żywota reduktora mam na nim już 100tyś
jeśli masz zavoli to przy tym przebiegu mazut go zabił , czyszczenie albo wymiana
bananmin napisał(a):jeśli masz zavoli to przy tym przebiegu mazut go zabił , czyszczenie albo wymiana
tak zavoli a jaki polecasz żeby posłużył dłużej bo na razie nie zapowiada się wymiana pojazdu na inny może być np. kme silver???
pozdrawiam
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
zawolak może być , będzie wszystko inne pasować , sam byś przełożył nawet a kolejne 100tys to nie mało
ewentualnie daj tur, acr02 lub acr01
ewentualnie daj tur, acr02 lub acr01
tomi999 napisał(a):Po regulacji była chwila spokoju na gazie tzn juz nie przygasała auto jezdziło w miare dobrze a teraz problem sie nasilił falowanie obrotów na gazie i teraz jeszcze na benzynie. Ruszam wciskam sprzegło obroty walą w doł na jakies 300 podbicie na 700 i tak z dwa trzy razy i trzyma 750 na lpg i na benzynie to samo. Wymieniłem swiece ale nic nie pomogło. Stare swiece okopcone na czarno.
gdzie zakładałeś ten gaz? bo widzę że z Łodzi jesteś, może coś podpowiem gdzie podjechać
u mnie założona w październiku i nie ma problemów, jeśli założy się dobry sterownik (bo ktoś wie że to mazda i często ma coś takiego jak zubożenie) to zgranie całości to mały problem.. jak coś to pisz na pw
bananmin napisał(a):sam byś przełożył
na pewno zrobię to sam tylko czy muszę do gazownika jechać na korekcję map????
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
teoretycznie mamy zaszyte korekty po ciśnieniu, ale warto sprawdzić parametry u gazmena
dziękować
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
pomogła wymiana membran i czyszczenie sprężynek normalnie z ton syfu tam była
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości