Mazda6 1,8 + Stag 300 Premium Problemy

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez bula6595 » 17 sie 2014, 15:29

Witam. mój gazownik wciska mi kit że ma problemy z zapłonem ale do żeczy.

Na gazie:
Auto szarpie przy starcie i przy zmianie biegów kiedy silnik jest obciążony czyli 5 os. w aucie itp jak ciągnę go bez obciążenia na niskich obrotach typu 1500 – 2000 po zapiećiu wyższego biegu silnik szarpie jak cholera.
Powyżej 3000 3500 obr czuć chwilowy jakby brak mocy auta potem nagle zryw i jedzie dalej – nie jest to notoryczne ale częst
Odcina gaz powyżej 5300 obr. czyli jak przygazuje mu wżuce sprzęgło wskazówka leci dalej na obrotach to mam odcięcie gazu i raz ciul już zgasł mi w takiej sytuacji a dzieki czujności kierowcy tiraz z naprzeciwka jeszcze żyje.

na benzynie:
Brak szarpań i zmian w odczuwalnej mocy z klima i bez działa tak samo zmiana obrotów po właczeniu osprzętu dodatkowego jest niezauważalna na gazie jest różnica ponad 800 obr ( sprawdzane ELM )

Instalacja Ma niecały rok wtryskiwacze hana te zielone.

Instalator twierdzi że to napewno świece albo kable.
Kable i świece sa nowe przepustnica czyszczona profilaktycznie co kwartał tak samo odma PCV do czyszczenia idzie jutro. Filtry i wszelkiego tego typu zabawki i wymysły wymienione filtry w instalacji gazowej wymienione jakies 2000 km temu na przeglądzie instalacji.

Zastanawiam się czy jeszcze rozmawiać z tym typem spokojnie czy przejechać sie z siekierą instalacja kosztowała 3000 zł i mnie szlak już trafia.
Ostatnio edytowano 2 sty 2015, 10:15 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 08:15

Testowo zmniejsz przerwe na swiecach. Dalej bez wgladu do ustawien niestety nie da sie nic powiedziec.
Przemek323c
 

Postprzez Fred.X » 18 sie 2014, 08:30

na moje to wyglada na problem z reduktorem i kiepskim ustawieniem/regulacją mapy LPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 09:07

Nie uprawiajmy wrozenia z fusow. Przyczyn moze byc wiele.
Przemek323c
 

Postprzez bula6595 » 18 sie 2014, 09:16

ta ale przykłądowo jakich ? bo to jest ważne poprostu bo mapa czy sterownik to jedno a kolejne jakie ? co jade do tego warsztatu to mówią ze wszystko jest ok mówiłem im żeby wtryskiwacze wymienili i sprawdzili wszystko jeszcze z 3 razy i dalej jest to samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez flywin » 18 sie 2014, 09:42

albo coś z zapłonem lub źle wyregulowana :) ale to tak jak przemek mówi ,z fusów nie ma co wróżyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez pietia82 » 18 sie 2014, 10:22

jak masz staga premiuma to pojeździć i zrobić dobra mapę chyba ze masz podpięte pod OBD druga sprawa nie pamiętam jak jest w 1.8 bo w 2.0 musza być dobrze wywiercone dysze gazowe bo nie wszyscy zwracają uwagę ale na końcu kolektora przed wlotem do głowicy są jeszcze przepustnice sterowane podciśnieniem jak są takie w 1.8 morze masz za daleko wywiercone i nie dawkuje dobrze gazu po prostu trzeba było by się przyjrzeć jeszcze jedno kiedy miałeś wymieniane świece? bo benzyna często nie czuje ze są wyeksploatowane a gaz wyczuwa takie rzeczy momentalnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 10:57

bula6595 napisał(a):ta ale przykłądowo jakich ? bo to jest ważne poprostu bo mapa czy sterownik to jedno a kolejne jakie ?


Tego nikt ci przeciez na odleglosc nie zdiagnozuje. Problemy moze powodowac wiele rzeczy, np kulejacy reduktor, mapsensor, elektryka, czy regulacja.
Przemek323c
 

Postprzez bula6595 » 18 sie 2014, 12:03

no i byłem u gaz fuszerki regulacje i mapę twierdził ze jest ok choć widziałem ze wgrywał nową i wogole robił wszystko od nowa potem powiedział ze na 100% Kable uwalone ( ta jasne mają miesiąc ) kazałem szukać czegoś innego wogole doszukiwał sie wszystkiego nie instalacji. po czym go opiedoliłem i wymienił 2 z 4 wtryskiwaczy i rurki. ręką odją połowe problemów z gazem na koniec jeszcze lekko poszarpywał więc dalej sprawdzamy i sie okazało że jest strzelona izolacja na świecy na 3 baniaku po wymianie auto działa dużo lepiej ale to nie jest to co być powinno w porównaniu z 1,8 u znajomego z tym samym gazem. Słyszałem ze do gazu powinno sie pakować świece ITR5F13 z racji więkzej wytrzymałości cieplnej ale niestety zostały chyba wycofane bo ich nigdzie nie ma. macie zamiennik z denso ?

i to na tyle narazie dalej to nie działa jak powinno.
I pytanie bo mi sie żuciło w oko pod filtrem powietrza jest coś co sie zwie tłumik drgań u mnie tego nie ma jai to ma wpływ na wszystko ? moze tu jest problem jeszcze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 12:05

Swiece takie jak fabryka kazala. Co to znaczy wgrywal mape ? Jezdzil autem z laptopem czy tam czym innym czy atokalibracja i nara ?
Przemek323c
 

Postprzez bula6595 » 18 sie 2014, 12:07

jeździł ze mną autem z laptopem. Automapowanie robiłem po odpięciu akumulatora kiedy czyściłem przepustnice i krokowca. zostawiam zilme auto na benzynie aż odpalą się wiatraki potem pojeżdze chwilke jeszcze na benzynie i przepinam go na gaż przeważnie działało chyba zę coś tam źle robię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 12:38

Na jakiej podstawie wymienil wtryskiwacze ?
Przemek323c
 

Postprzez bula6595 » 18 sie 2014, 12:40

ciężko to powiedzieć wyciagną kązdy z nich podmuchał do środka 2 wstawił spowrotem 2 dał nowe nie mówłc zemu ale chyśle że poprostu nieszczelnie sie zamykały czy coś. oczywiście ani zeta mu nie dałem za to więc jak dla mnie mógł wymienic całą instalacje byle podziałało
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2013, 19:09
Posty: 360 (0/1)
Skąd: Kraczkowa k/Rzeszów
Auto: Mazda 6 GY 1.8 l 120 KM L8-DE Czarny metalik
STAG 300-premium
Wiejski tuning :)

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 12:59

Smieszna metoda diagnostyki i raczej nic nie warta.
Przemek323c
 

Postprzez Fred.X » 18 sie 2014, 20:18

jak na moje druciarz nie fachowiec , po drugie jakby był to układ zapłonowy to objawy byłyby i na Pb i na LPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Przemek323c » 18 sie 2014, 22:36

Fred.X napisał(a):po drugie jakby był to układ zapłonowy to objawy byłyby i na Pb i na LPG


Nie opowiadaj bajek.
Przemek323c
 

Postprzez rajtkezjusz » 18 sie 2014, 23:06

benzyna wiele wybacza,gaz wyciąga wszystko -potrzebuje sporo więcej energii aby dobrze spalić mieszankę,po to się stosuje swiece do lpg -one mają inna ciepłotę i mniejsze szczeliny na elektrodach
rajtkezjusz
 

Postprzez Fred.X » 19 sie 2014, 08:49

Przemek323c napisał(a):
Fred.X napisał(a):po drugie jakby był to układ zapłonowy to objawy byłyby i na Pb i na LPG


Nie opowiadaj bajek.
hmm ciekawe , na LPG objawy sie tylko nasilają kolego , jak jest coś z układem zapłonowym objawy są odczuwalne na Pb

Dopisano 19 sie 2014, 08:51:

rajtkezjusz napisał(a):,po to się stosuje swiece do lpg -one mają inna ciepłotę i mniejsze szczeliny na elektrodach
rajtkezjusz

 

jesteś pewien, :D , a ja Ci mówie, że świece do lpg różnią się tylko napisem i ceną :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez Przemek323c » 19 sie 2014, 09:11

Fred.X napisał(a):hmm ciekawe , na LPG objawy sie tylko nasilają kolego , jak jest coś z układem zapłonowym objawy są odczuwalne na Pb


Dalej bajki opowiadasz. Czesto jest tak ze benzyna jeszcze dziala i podziala dlugo a gaz kaszle, szarpie, nie pali wlasnie przez zaplon. Jesli objawy sa juz i na benzynie to uklad WN calkiem trup.
Przemek323c
 

Postprzez Fred.X » 19 sie 2014, 09:37

Powiem Ci, że bajki opowiadasz ... ale dalej żyj w niewiedzy ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 19:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy LPG