Świece zapłonowe a instalacja LPG
A co to może być : Samochód: Suzuki Baleno 1.6 – gaz II generacja – krokowiec i te sprawy.
Przynormalnej jeździe na trasie na 3 albo 4 biegu dochodząc do 90km/h czasami już tej prędkości nie chce przzekroczyc – jakby silnik zaczynał skakać – jakby pracował na 3 albo 2 garach – wystarczy redukcja do 2 albo czasami do wspomnianej 3 – dać mu po garach i po sprawie – czy to może być wina kbli świec itp ?
Przynormalnej jeździe na trasie na 3 albo 4 biegu dochodząc do 90km/h czasami już tej prędkości nie chce przzekroczyc – jakby silnik zaczynał skakać – jakby pracował na 3 albo 2 garach – wystarczy redukcja do 2 albo czasami do wspomnianej 3 – dać mu po garach i po sprawie – czy to może być wina kbli świec itp ?
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Jak na razie przejechałem 52 000 km na jednych swiecach NGK i nic się nie dzieje. Oczywiście były oglądane i tylko nieznaczne zaokrąglenie elektrody pokazuje że niedługo trzeba będzie wymienić.
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Witam ja śmigam na gazie instalka SGI zawsze używam świec NGK oznaczenie to ZFR5F i nie mam problemów zamierzam je wymieniać co 20tyś, słyszałem że przy gazie lepiej jest uzywać swiec o oznaczeniu ZFR6F co wy na to. Znalazłem również że do silnika 2.5V6 po roku 1994 powinno się stosować swiece o oznaczeniu ZFR5FIX-11 czyżby to były świece irydowe a cena spora ponad 50zł hmm ale czy można na nich wieksze przebiegi robić i czy są lepsze, jaka jest wasza opinia pytam czysto z ciekowości.
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
- Od: 5 sty 2007, 03:49
- Posty: 132
- Skąd: Dęblin
- Auto: Madzi nie ma....:(
Biały nalot to normalne. Bardziej bym sie ta biała porcelanka martwił, jak to nie jest po prostu brudne. Bo moze miec przebicia. Nie wyglądają coś za ciekawie. Moje NGK obecnie po przebiegu 32kkm wyglądają sporo lepiej.
Widelec napisał(a):ta upieprzona porcelana to jak mniemam uszczelka pod pokrywą zawodów która zaczęła przepuszczać olej krzywy one są po prostu brudne od oleju.
Aha dlatego pytam Na gazie zawsze elektrody mają taki kolor.
dobrze wyglądają, ja bym przeczyscil i jezdzil dalej
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Jesteście nieźli jak potraficie określić stan świec po ich wyglądzie. Już widziałem takich magików co na allegro sprzedają świetne używane kable wysokiego napięcia wymyte i ponoć w idealnym stanie, tylko że po wyglądzie to niestety ale nie można określić stanu świeć a tymbardzej kabli.
Kupuj NGK takie jak zostały przewidziane do Twego silnika i nie kombinuj z jakimiś "specjalnymi do gazu"
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Założysz zwykłe i będzie w porządku, ewentualnie mozesz zmniejszyc odstęp elektrod o 0,1mm i bedzie lepiej na gazie. A jeśli w instrukcji masz napisane żeby stosować platynowe świece, to sobie je daruj,bo to tylko niepotrzebne koszta,chyba że Cię stać..
.... i jeszcze jedno ważne: świeca MUSI być jednoelektrodowa!
Te wszystkie wynalacki wieloelektrodowe to tak naprawdę pic na wodę.
Te wszystkie wynalacki wieloelektrodowe to tak naprawdę pic na wodę.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a): i jeszcze jedno ważne: świeca MUSI być jednoelektrodowa!
potwierdzam, zwykła jednoelektrodowa , odpowiednik pod dany model auta
NGK takie jak były w serii ,ale słyszałem od jednego gazownika kiedyś ,że przy sekwencji musisz je zmieniać co ok 20 tys km. koszt tych świec ok.35 zł /szt
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości