Który zestaw do premacy 1,8 fp

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Coolboy7 » 29 maja 2014, 18:46

Witam mam zamiar zagazować moją Premacy i zebrałem już jakieś oferty. Chciałbym aby fachowcy mi doradzili co wybrać.
LPGTECH 304 / KME TUR BLACK/ DRAGON 2800 ZŁ.
KME NEVO / TUR BLACK / DRAGON 2900 ZŁ.
AEB MP-48 / TUR BLACK / DRAGON 2800 ZŁ.
tech 324 i wtryski barracuda Celestynów 2600 pln
Vialle ... na wtryskach Hana w Garwolinie 2400 pln
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez wegus_1 » 29 maja 2014, 22:26

Jak ja gazowałem Premacy to ładowałem Stag 300 + Hana czerwone
Zarabiście to chodziło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez Przemek323c » 30 maja 2014, 09:59

Coolboy7 napisał(a):Vialle ... na wtryskach Hana w Garwolinie 2400 pln


Ciekawe a wrecz nierealne zestawienie.

Coolboy7 napisał(a):tech 324 i wtryski barracuda Celestynów 2600 pln


Jaki reduktor ?

Coolboy7 napisał(a):LPGTECH 304 / KME TUR BLACK/ DRAGON 2800 ZŁ.
KME NEVO / TUR BLACK / DRAGON 2900 ZŁ.


Pojedzie na tym i na tym. Wszystko rozbija sie jednak o montaz i strojenie.
Przemek323c
 

Postprzez Coolboy7 » 30 maja 2014, 14:46

Trochę pomieszałem:Nie Vialle tylko Nevo
W czwartek umówiłem się w Garwolinie na montaż
KME NEVO i wtryski Hana parownik jeszcze nie wiem po montażu podzielę się uwagami.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez Coolboy7 » 6 cze 2014, 00:22

No i poszło..:
KME Nevo,tur,omvl reg5
Szarpanie między 2,5 a 2,8 rpm.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez Przemek323c » 6 cze 2014, 07:24

Orzneli cie na wtryskiwaczach ?
Przemek323c
 

Postprzez TOMBLA » 6 cze 2014, 13:31

Coolboy7 napisał(a):No i poszło..:
KME Nevo,tur,omvl reg5
Szarpanie między 2,5 a 2,8 rpm.



a gdzie hana ? :(
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez wegus_1 » 6 cze 2014, 21:54

Coolboy7 napisał(a):No i poszło..:
KME Nevo,tur,omvl reg5
Szarpanie między 2,5 a 2,8 rpm.


to pipa blada, a pisałem o STAGU !!!

czy to KME ma opcję dotrysk Mazda ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez Coolboy7 » 6 cze 2014, 22:26

Sterownik kme nevo podobno ma opcję 'zubożenie mazda"
Podszarpywanie czasem jest a czasem wogóle nie czuć. Umówiłem się z gazownikiem na tańsze wtryski ale z opcją podmianki jeśli będzie źle. Narazie mam trochę pojeżdzić aby się wszystko ułożyło. Fachman twierdzi że przerabiał dużo takich Mazd i każda jest indywidualna(nie ma standardowych ustawień )
Narazie aż tak się nie przejmuję szarpaniem . Zapewniali mnie że tyle będą kombinować aż będzie dobrze.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez wegus_1 » 6 cze 2014, 22:55

[quote="Coolboy7"
Narazie aż tak się nie przejmuję szarpaniem . Zapewniali mnie że tyle będą kombinować aż będzie dobrze.[/quote]

Oby tak było
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez Przemek323c » 7 cze 2014, 06:34

Wlasnie widac jak przerabial.
Przemek323c
 

Postprzez wegus_1 » 7 cze 2014, 23:00

w 2007 roku jak gazowałem 626 GF to ani ja ani kolega/gazownik nie mielismy pojecia o dotryskach Mazda, poszło KME i tak ma w Gf problemy do dzisiaj .... jak gazowałem Premacy to instalowałem StaG + Hana i to była bajka , a w M5 mam BRC na co tez nie narzekam

Parę lat temu nie było jeszcze wiedzy na temat LPG w Mazdach, ale dzisiaj .... dziwię sie że poszedłeś na ustępstwa, te parę stów mniej nie da ci spokoju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez Coolboy7 » 8 cze 2014, 07:57

W 626 GF też wstawiałem staga 300 ale tam nie było dotrysków. Wszystko chodziło jak trzeba.
W premacy są i dlatego obawiałem się że stag sobie nie poradzi. Za kilka dni pojadę na regulację i ewentualną podmianę wtryskiwaczy. Wczoraj jeździłem inną premacy na stagu i hanach zielonych i niestety było lepiej niż w mojej. Zdziwiło mnie tylko to że wtryski hana były zamontowane na listwie a nie każdy osobno.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez gazparts » 11 cze 2014, 14:19

witam
ja testowałem nevo w mojej mpv też z tzw zubożeniem
i nie potrafiłem sobie poradzić z pewną szarpką występującą co jakiś czas w tych przedziałach obrotowych
a zakładka dla mazdy faktycznie jest w nevo

jednak po 2 miesiącach prób zrezygnowałem i wymontowałem nevo z mazdy
nie wiem może nevo nie dla mnie , może się nie znam
ale nie dałem rady
na innych systemach było i jest płynnie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez Coolboy7 » 12 cze 2014, 00:00

Gazownik twierdzi że stagi i techy montowali 3 lata temu .Teraz kładą nevo. Jestem umówiony na regulację jak zrobię 1 tkm mamy pojeździć i ustawić. Zobaczymy.... Biorę pod uwagę każdą ewentualność..Narazie wydaję mi się że trochę się dławi jakby dostawał za dużą dawkę,zwłaszcza z dołu i sporo pali.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez Przemek323c » 12 cze 2014, 06:16

Jak poprawi to dobrze ale na regach moze byc ciezkawo bo sa za wolne. Czesto jedyny ratunek to cisnienia ponizej 1i puszczanie bez dysz.
Przemek323c
 

Postprzez Coolboy7 » 26 cze 2014, 11:57

Byłem na regulacji .Niestety szarpania nie udało się wyeliminować na regach. Szarpało przy ok. 2800 rpm.
Następnie na aktualnych ustawieniach poszły zielone hana pojedyńczo na krótkich wężykach. Już się cieszyłem że jest o.k . Niestety będę musiał jechać jeszcze raz. Okazuje się bowiem że przy ostrym wciśnięciu gazu (np przy wyprzedzaniu z redukcją do 3-ki)zaczyna szarpać i wywala check. Wydaje mi się że poprostu przy ostrym butowaniu brakuje mu gazu i robi się ubogo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Postprzez wegus_1 » 26 cze 2014, 23:06

Powodzenia w walce .. aby nie z wiatrakami.

Jak już bananmin napisał, że kupa to ...... kupa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 16:51
Posty: 91 (2/0)
Skąd: Piła
Auto: Mazda 5 1.8 2010 r. FL
626 GF/GW 2.0 2000 r. FL
Ford Scorpio 2.9 V6 12V 1995 r.
sprzedana: Premacy 1.9 2004 r. FL

Postprzez Coolboy7 » 30 cze 2014, 15:45

Wiatraki pokonane!!! Wtryski hana poszły bez dysz i dlatego na wysokich obrotach przy butowaniu było za bogato.Podsumowując stwierdzam że sterownik KME Nevo nadaje się do Mazdy Premacy. Strojenie zajęło trochę czasu i ok. 60 km przejechanych z lapkiem.Wydaje mi się że podstawą są szybkie wtryskiwacze.
Temat można zakończyć.
KME Nevo .TUR,Hana
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2013, 12:55
Posty: 19
Skąd: Otwock
Auto: Premacy 2002 1,8 101 KM Active
Skoda Fabia 1,4 Mpi Comfort
było Toledo 1M,626 GF,Astra G,AstraF, Atu plus,caro, 126p.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy LPG