Strona 1 z 1

Inna praca na LPG niż na PB 323S BJ

PostNapisane: 10 maja 2014, 14:06
przez wlodekBJ
Witam wszystkich mam mały problem, kupiłem mazdę z silnikiem do wymiany (brak kompresji) silnik zmieniłem i auto jeździ i na PB i LPG z tym że pali śmiesznie mało gazu ok 7-8l (zdaje się że jest za ubogo bo pali mniej gazu niż paliwa)
Podczas przełączania na LPG czuć szarpanie od 1 sek do 5sek ( jakby chwilę niechodził na wszystkie cylindry ) dotego w zakresie 3-4 tys. rpm. ewidentnie traci moc (ale niewypadają zapłony) i poniżej 3tys. potrafi wystąpić pojedyńcze szarpnięcie. Filtry nowe, we wtryskach (Valtek czerwone TYP 30) założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy. Do czego zmierzam ja mógłbym jeździć jak jest ale stary silnik miał powypalane gniazda i 6 zaworów i poprostu chciałem zapytać co mógłbym z tym zrobić bo niechcę zarżnąć nowego silnika aha no i czym mogą być spowodowane takie objawy zbyt ubogą mieszanką ( jak tak to jak podnieść dawkę mnożnik? ) czy rozglądać się za listwą lepszej jakości. Dodam że na mechanice się bardzo znam ale na gazie nie, mało tego niemam żadnego gazownika w okolicy i chyba zakupię interfejs do gazu z tym że niewiem co i jak poustawiać. Dodam jeszcze że instalacja jest TOmasetto a wtryski valtek typ 30 czerwony aha i na benzynie chodzi całkiem normalnie świece nowe kable też, wolne obroty trzyma równiutko i na pb i lpg. Proszę was o porady i pozdrawiam :)

PostNapisane: 10 maja 2014, 17:34
przez Przemek323c
wlodekBJ napisał(a):założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy.


Zapomniales chyba o kalibracji wydatku ale bez narzedzi tego nie zrobisz i kazdy wtrysk pewnie sika jak chce.

wlodekBJ napisał(a): instalacja jest TOmasetto


Raczej malo prawdopodobne by tak bylo.

PostNapisane: 10 maja 2014, 20:09
przez wlodekBJ
sorry reduktor jest tomasetto a reszta niewiem, czyli jednym słowem szukać gazownika i kalibracja/regulacja :) ?

Re: Inna praca na LPG niż na PB 323S BJ

PostNapisane: 10 maja 2014, 20:55
przez Przemek323c
Malo jest takich co dobrze wykalibruja listwe bo malo ktory ma nawet stanowisko z czujnikiem zegarowym nie mowiac o przeplywomierzu do kalibracji. Przy cenie 150zl za nowa listwe duzo lepsza od valtekow nie wiem czy jest sens rzezbic w gownie.

PostNapisane: 11 maja 2014, 13:49
przez wlodekBJ
Dobra powiedzcie mi co mogę wstawić w miejsce czerwonego valteka do mojej madzi ale najlepiej tak żeby wtyczki pasowały :) czy poprostu kupić nowe valteki? co myślicie?

PostNapisane: 11 maja 2014, 15:34
przez Przemek323c
Jak ma byc tanio to kup ACW01.

PostNapisane: 15 maja 2014, 20:13
przez wlodekBJ
A to taka nazwa firmy? bo niemogę ich znaleźć :P

PostNapisane: 15 maja 2014, 20:15
przez Przemek323c
Google nie dziala ?