Witam wszystkich mam mały problem, kupiłem mazdę z silnikiem do wymiany (brak kompresji) silnik zmieniłem i auto jeździ i na PB i LPG z tym że pali śmiesznie mało gazu ok 7-8l (zdaje się że jest za ubogo bo pali mniej gazu niż paliwa)
Podczas przełączania na LPG czuć szarpanie od 1 sek do 5sek ( jakby chwilę niechodził na wszystkie cylindry ) dotego w zakresie 3-4 tys. rpm. ewidentnie traci moc (ale niewypadają zapłony) i poniżej 3tys. potrafi wystąpić pojedyńcze szarpnięcie. Filtry nowe, we wtryskach (Valtek czerwone TYP 30) założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy. Do czego zmierzam ja mógłbym jeździć jak jest ale stary silnik miał powypalane gniazda i 6 zaworów i poprostu chciałem zapytać co mógłbym z tym zrobić bo niechcę zarżnąć nowego silnika aha no i czym mogą być spowodowane takie objawy zbyt ubogą mieszanką ( jak tak to jak podnieść dawkę mnożnik? ) czy rozglądać się za listwą lepszej jakości. Dodam że na mechanice się bardzo znam ale na gazie nie, mało tego niemam żadnego gazownika w okolicy i chyba zakupię interfejs do gazu z tym że niewiem co i jak poustawiać. Dodam jeszcze że instalacja jest TOmasetto a wtryski valtek typ 30 czerwony aha i na benzynie chodzi całkiem normalnie świece nowe kable też, wolne obroty trzyma równiutko i na pb i lpg. Proszę was o porady i pozdrawiam
Inna praca na LPG niż na PB 323S BJ
Strona 1 z 1
wlodekBJ napisał(a):założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy.
Zapomniales chyba o kalibracji wydatku ale bez narzedzi tego nie zrobisz i kazdy wtrysk pewnie sika jak chce.
wlodekBJ napisał(a): instalacja jest TOmasetto
Raczej malo prawdopodobne by tak bylo.
-
Przemek323c
Malo jest takich co dobrze wykalibruja listwe bo malo ktory ma nawet stanowisko z czujnikiem zegarowym nie mowiac o przeplywomierzu do kalibracji. Przy cenie 150zl za nowa listwe duzo lepsza od valtekow nie wiem czy jest sens rzezbic w gownie.
-
Przemek323c
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości