Inna praca na LPG niż na PB 323S BJ

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez wlodekBJ » 10 maja 2014, 14:06

Witam wszystkich mam mały problem, kupiłem mazdę z silnikiem do wymiany (brak kompresji) silnik zmieniłem i auto jeździ i na PB i LPG z tym że pali śmiesznie mało gazu ok 7-8l (zdaje się że jest za ubogo bo pali mniej gazu niż paliwa)
Podczas przełączania na LPG czuć szarpanie od 1 sek do 5sek ( jakby chwilę niechodził na wszystkie cylindry ) dotego w zakresie 3-4 tys. rpm. ewidentnie traci moc (ale niewypadają zapłony) i poniżej 3tys. potrafi wystąpić pojedyńcze szarpnięcie. Filtry nowe, we wtryskach (Valtek czerwone TYP 30) założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy. Do czego zmierzam ja mógłbym jeździć jak jest ale stary silnik miał powypalane gniazda i 6 zaworów i poprostu chciałem zapytać co mógłbym z tym zrobić bo niechcę zarżnąć nowego silnika aha no i czym mogą być spowodowane takie objawy zbyt ubogą mieszanką ( jak tak to jak podnieść dawkę mnożnik? ) czy rozglądać się za listwą lepszej jakości. Dodam że na mechanice się bardzo znam ale na gazie nie, mało tego niemam żadnego gazownika w okolicy i chyba zakupię interfejs do gazu z tym że niewiem co i jak poustawiać. Dodam jeszcze że instalacja jest TOmasetto a wtryski valtek typ 30 czerwony aha i na benzynie chodzi całkiem normalnie świece nowe kable też, wolne obroty trzyma równiutko i na pb i lpg. Proszę was o porady i pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2014, 23:22
Posty: 21
Skąd: zach-pom
Auto: Mazda 323 BJ
1.5 16v
1998

Postprzez Przemek323c » 10 maja 2014, 17:34

wlodekBJ napisał(a):założyłem zestawy naprawcze + czyszczenie listwy.


Zapomniales chyba o kalibracji wydatku ale bez narzedzi tego nie zrobisz i kazdy wtrysk pewnie sika jak chce.

wlodekBJ napisał(a): instalacja jest TOmasetto


Raczej malo prawdopodobne by tak bylo.
Przemek323c
 

Postprzez wlodekBJ » 10 maja 2014, 20:09

sorry reduktor jest tomasetto a reszta niewiem, czyli jednym słowem szukać gazownika i kalibracja/regulacja :) ?
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2014, 23:22
Posty: 21
Skąd: zach-pom
Auto: Mazda 323 BJ
1.5 16v
1998

Postprzez Przemek323c » 10 maja 2014, 20:55

Malo jest takich co dobrze wykalibruja listwe bo malo ktory ma nawet stanowisko z czujnikiem zegarowym nie mowiac o przeplywomierzu do kalibracji. Przy cenie 150zl za nowa listwe duzo lepsza od valtekow nie wiem czy jest sens rzezbic w gownie.
Przemek323c
 

Postprzez wlodekBJ » 11 maja 2014, 13:49

Dobra powiedzcie mi co mogę wstawić w miejsce czerwonego valteka do mojej madzi ale najlepiej tak żeby wtyczki pasowały :) czy poprostu kupić nowe valteki? co myślicie?
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2014, 23:22
Posty: 21
Skąd: zach-pom
Auto: Mazda 323 BJ
1.5 16v
1998

Postprzez Przemek323c » 11 maja 2014, 15:34

Jak ma byc tanio to kup ACW01.
Przemek323c
 

Postprzez wlodekBJ » 15 maja 2014, 20:13

A to taka nazwa firmy? bo niemogę ich znaleźć :P
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2014, 23:22
Posty: 21
Skąd: zach-pom
Auto: Mazda 323 BJ
1.5 16v
1998

Postprzez Przemek323c » 15 maja 2014, 20:15

Google nie dziala ?
Przemek323c
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG