Strona 1 z 1

MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 1 kwi 2014, 20:55
przez darekm
Mam nadzieje, że taki wątek nie istnieję, bo nie chciałbym czegoś zdublować.
Z racji, że od niedawna jestem posiadaczem MPV 2.0 i planuję ją zagazować,
to wolałbym skorzystać z waszych doświadczeń niż wyważać już otwarte drzwi.
Że sekwencja to wiem, ale co dalej?
Pochwalcie się co tam macie pod maską, jak działa i od kiedy lub ile przelatało.
Koszt montaż w przybliżeniu też mile widziany. Na ile się szykować?
Mam jeszcze dylemat nad umiejscowieniem zbiornika, gdyż moje auto ma fajne
miejsce pod podłogą na środku. Tu chyba znajduje się koło zapasowe w wersjach
amerykańskich.
To mój pierwszy post poza powitalnym, więc za błędy przepraszam.
Pozdrawiam. <oczko>

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 1 kwi 2014, 22:21
przez VPM
już parę razy pisałem na ten temat koszt 2700 komputer stag 4 + 2 lata jeżdżę nic się nie dzieje zadowolony jestem butla pod samochodem z tyłu w miejscu zapasu

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 8 kwi 2014, 11:04
przez darekm
Czy jest jeszcze ktoś z forumowiczów co ma mpvkę z gazem.
Ciekaw jestem jakie macie "graty" gazowe pod maską, bo sam stag tak zachwalany
to trochę mało. Jestem laikiem, ale wtryskiwacze i reduktor jakiegoś producenta
też się przydaje. Czasem warto popytać użytkowników oprócz monterów.
Proponowano mi brc, kme i staga w różnej konfiguracji.
I co z tego skoro nikt się nie chwali z użytkowników jak to jest u niego w tym
modelu auta z takim konkretnym silnikiem.
Mam też sugerowany przez polecanego specjalistę zestaw.
Jest to: TECH224, Barracuda x 4 i ACR01.
Coś ktoś o tym powie?
Pozdrawiam

PostNapisane: 8 kwi 2014, 12:11
przez Przemek323c
darekm napisał(a):Jest to: TECH224, Barracuda x 4 i ACR01.


I tego sie trzymaj jesli chodzi o graty.

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 22 maja 2014, 11:02
przez darekm
No i zagazowałem auto.
"Graty" dostała te co mi wcześniej proponowano, czyli barakudy i resztę.
Spalanie na autostradzie przy prędkości ok 120km/h w granicach 11,5 l lpg.
Jechałem bez klimy bo nie było takiej potrzeby. Zobaczymy w jakim przedziale
się zamknie w terenie zabudowanym.
Teraz szybko muszę ogarnąć przepustnicę, bo widzi mi się, że chyba
jest zasyfiona. Objawy to powolne schodzenie z obrotów. Na pb i lpg tak samo.
Po przygazówce obroty spadają ładnie do 1500 i dopiero po chwili idą w dół.
Jak zejdą do ok 850-900 to czasami potrafią się same dźwignąć ponownie.
Jak znajdę przyczynę to zdam relację.
Pozdrawiam

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 8 sie 2015, 13:05
przez Dave
A jaki duży zbiornik wchodzi pod auto? Planuję założyć Kme Novo (bez plusa), jak to wyszło dam znać ;–)

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 3 sty 2016, 17:33
przez darekm
Dawno mnie tu nie było, więc stąd braki w odpowiedzi.
Zbiornik u mnie to Bormech 50 litrów o średnicy 600.
Pierwsze tankowania były mizerne bo tylko 34l. Po podgięciu pływaka jest to 45l.
Koło zapasowe ( specjalnie kupiłem dojazdówkę ) mam umieszczone pod autem
w jego środkowej części. Taka oryginalna wnęka jak w wersji amerykańskiej tylko mocowanie trzeba było sobie samemu zrobić.

Re: MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 4 sty 2016, 18:18
przez gazparts
darekm napisał(a):Koło zapasowe ( specjalnie kupiłem dojazdówkę ) mam umieszczone pod autem
w jego środkowej części. Taka oryginalna wnęka jak w wersji amerykańskiej tylko mocowanie trzeba było sobie samemu zrobić.

mam z mojej wieszak na zapas z wersji po licie cały kompletny jakby ktoś chciał mogę sprezentować , bo u mnie tam wylądował zbiornik 565x180 34L :P
mam wersję 6 osobową i tu jest problem mały ze zbiornikiem :|

MPV na lpg. Co jej dać?

PostNapisane: 4 sty 2016, 23:49
przez Dave
Mam wersję Europejską z siedmioma niezależnymi fotelami. Butla z tyłu pod autem (sprzęt kupowałem sam i okazało się że butla o średnicy 60cm jest troszkę za duża i lekko widać ją pod zderzakiem), poj. ok. 46l, wchodzi ok. 36l stako

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.