Założyłem gaz i... mam problem?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez mrx » 19 mar 2014, 09:01

Witam,
napiszę pokrótce co wynikło z rozmowy z właścicielem z GasZentrum z Olsztyna, który montował mi instalację:
Początek rozmowy – ustalenie kto tu jest znawcą a kto laikiem, potem:
– dlaczego czerwone a nie zielone – bo tak podaje tabelka, a jak panu założę zielone to kto to ustawi
– dlaczego taki bałagan – bo tak montuję od 14 lat. Jeździ Panu samochód? No to co się pan czepia.
– czy w swoim aucie ma pan też taki [tiiit] – ja mam BMW a pan Mazdę, co ma to do rzeczy
– poprawienie instalacji tak jak klient sobie życzy – dodatkowa kasa i czas oczekiwania
– dlaczego nie zostało zrobione od razu tak jak na zdjęciach – mógł je pan dostarczyć przed montażem
– o ludziach z forów LPG i innych – nie znają się i pieprzą głupoty
– a co z tymi którzy robią to samo co pan – niech sobie robią jak chcą
– propozycja demontażu i zwrot pieniędzy – muszę napisać oświadczenie dlaczego ma zdemontować instalację, przecież działa.

Konkluzja jest taka – klient zapłacił, to mamy go w <dupa>

BTW, problem od którego się zaczęło – rozładowanie akumulatora – pewnie nie zostanie zdiagnozowany. Dowiem się o tym po 15.

Na razie to tyle
Ostatnio edytowano 19 mar 2014, 20:26 przez mrx, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 18:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Postprzez abudabdi » 19 mar 2014, 12:46

Auto nie jeździ dla niego to normalne że aku rozładowane po kilku godzinach napisz mu oświadczenie że auto nie sprawne rozładowuje aku a graty niech zabiera jak taki cwaniak i oddaje kasę i opisz go w zakładce zakłady nie polecane ( by była dla innych przestroga )a jak nie będzie chciał tak zrobić to nagraj całą rozmowę i postrasz go że pójdziesz do rzecznika ochrony praw konsumenta , bo taki drut to może sobie zrobić w swoim aucie <glupek2>
JA BYM TAK ZROBIŁ
P.S powiedz mu że po to są fora by unikać takich idiotów jak on
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez mrx » 19 mar 2014, 13:01

abudabdi napisał(a):Auto nie jeździ dla niego to normalne że aku rozładowane po kilku godzinach napisz mu oświadczenie że auto nie sprawne rozładowuje aku a graty niech zabiera jak taki cwaniak i oddaje kasę i opisz go w zakładce zakłady nie polecane ( by była dla innych przestroga )a jak nie będzie chciał tak zrobić to nagraj całą rozmowę i postrasz go że pójdziesz do rzecznika ochrony praw konsumenta , bo taki drut to może sobie zrobić w swoim aucie <glupek2>
JA BYM TAK ZROBIŁ
P.S powiedz mu że po to są fora by unikać takich idiotów jak on


Niestety jak na złość, problem przestał występować od wczoraj. Wyciągam kluczyk i wszystko posłusznie gaśnie :| Na szczęście pojechałem w poniedziałek do kolegi żeby mu ten fenomen pokazać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 18:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Postprzez Roman8 » 19 mar 2014, 15:09

Znając życie pewnie nic nie ugrasz. Dopisz zakład do niepolecanych gdzie się da i obserwuj auto przez najbliższe miesiące póki masz gwarancję. Szkoda, że nie chce Ci zielonych zamontować – spałbyś spokojniej, bo do bałaganu można się przyzwyczaić póki w jeździe nie przeszkadza.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 12:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez makmarc » 19 mar 2014, 15:49

to co pokazałeś w pierwszym poście to druciarstwo niesamowite

poza tym wtryskiwacze Hana nie są takie rewelacyjne, jak wszyscy sądzili, pieprzą się na potęgę, nie mają takiego wydatku jak podaje producent, szczerze powiedziawszy REG OMVL fast byłyby już lepsze

u mnie siedzą Baracudy i to jest to, bardzo szybkie, wydajne, przede wszystkim ciche, a wracając do samej instalacji czy nikt u Was w Polsce nie zakłada nic innego tylko te Stagi? wtryski do przerobienia, bo tego się poustawiać nawet nie da w takiej konfiguracji
makmarc
 

Postprzez mrx » 19 mar 2014, 20:23

Mamy wieczór i piszę jak się sprawy potoczyły.
Auto odebrałem po 16. pan zakomunikował mi następujące rzeczy (w sposób normalny dla odmiany z porannym):
– problem z rozładowaniem akumulatora nie został zdiagnozowany, jednakże żeby nie zostawiać mnie z niczym wzięli "plusa" z innego miejsca – rozumiem, że chodzi o podłączenie zasilania dalej od stacyjki, mam zwracać uwagę czy nic się nie dzieje.
– panowie znaleźli czas i chęci i poprawili instalację – mam bardzo podobnie jak Fred.X – W tym miejscu wielkie dzięki Fred.X i abudabdi za foto, inaczej bym chyba nie miał poprawionej instalki.
– wtryskiwacze mam Hana 2001 Gold ale z dyszami do czerwonych.

Podsumowując – można było tak od razu. Bez porannej nerwówki. Musze się zresetować <piwo>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2013, 18:40
Posty: 12
Auto: M6 GY LF 2.0 '07

Postprzez Ven » 19 mar 2014, 20:38

<spoko> i gicior :) ale za poranne cwaniakowanie i tak bym ich obsmarował :D
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2013, 15:24
Posty: 983 (102/40)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 3 sedan – Sprzedana
Scenic 2.0 16v – Rozbity
Santa Fe 2.0 CRDi

Postprzez Fred.X » 19 mar 2014, 20:54

makmarc napisał(a):u mnie siedzą Baracudy i to jest to, bardzo szybkie, wydajne, przede wszystkim ciche, a wracając do samej instalacji czy nikt u Was w Polsce nie zakłada nic innego tylko te Stagi? wtryski do przerobienia, bo tego się poustawiać nawet nie da w takiej konfiguracji
a co to baraccuda, nic innego jak kopia Hanek , a Hanki to kopia Keihina ,
i nie każdy ma STAG-a , bo ja go np nie mam , i moi instalatorzy go nie polecają ;)

Dopisano 19 mar 2014, 20:56:

mrx napisał(a): panowie znaleźli czas i chęci i poprawili instalację – mam bardzo podobnie jak Fred.X – W tym miejscu wielkie dzięki Fred.X i abudabdi za foto, inaczej bym chyba nie miał poprawionej instalki.
po to tu jesteśmy, zeby sobie pomagać i eliminowac druciarzy <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 18:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez benq323 » 19 mar 2014, 21:11

Ja także rozważałem ten serwis (znajomy mi polecał), ale wybrałem inny w Olsztynie i może faktycznie opisz ten z dziale NIEpolecane <czytaj>
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 16:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Przemek323c » 19 mar 2014, 21:31

Fred.X napisał(a):
makmarc napisał(a):u mnie siedzą Baracudy i to jest to, bardzo szybkie, wydajne, przede wszystkim ciche, a wracając do samej instalacji czy nikt u Was w Polsce nie zakłada nic innego tylko te Stagi? wtryski do przerobienia, bo tego się poustawiać nawet nie da w takiej konfiguracji
a co to baraccuda, nic innego jak kopia Hanek , a Hanki to kopia Keihina ,
i nie każdy ma STAG-a , bo ja go np nie mam , i moi instalatorzy go nie polecają ;)

Dopisano 19 mar 2014, 20:56:

mrx napisał(a): panowie znaleźli czas i chęci i poprawili instalację – mam bardzo podobnie jak Fred.X – W tym miejscu wielkie dzięki Fred.X i abudabdi za foto, inaczej bym chyba nie miał poprawionej instalki.
po to tu jesteśmy, zeby sobie pomagać i eliminowac druciarzy <spoko>
Roznice jednak sa. Co do hanek gold mozesz zmienic dysze albo puscic bez bo bez dyszy chyba pracuja jak zielone z tego co pamietam.
Przemek323c
 

Postprzez abudabdi » 19 mar 2014, 22:11

mrx daj zdjęcia po poprawionej instalacji <faja>
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2009, 19:33
Posty: 113 (3/1)
Auto: MAZDA 6 2,0L 2006r. GG1
STAG 4 QBOX
BARRACUDA pojedyńcze
AC R01

Postprzez rafik256 » 19 mar 2014, 22:23

i właśnie dlatego nie zakładałem instalacji w Olsztynie tylko pojechałem do Mławy. Zrobione na pojedynczych zielonych hana. Wtryski pionowo a wężyki do wkretek może po 4 cm. Zrobione elegancko, wiązki ładnie poukładane. Polecam przejechać się te 100 km w jedną stronę i mieć spokój.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 17:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Postprzez Roman8 » 20 mar 2014, 13:02

Mimo, że nie podważam ich umiejętności, bo są jednymi z lepszych zakładów, to mnie z kolei do Mławy zniechęcił fakt, ze gotowi byli oddać zrobiony samochód po 8 godzinach pracy...
Oczywiście, że się da założyć instalacje w 8 godzin, ale chyba lepiej niech to robią spokojnie i bez pospiechu z dodatkową regulacją.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 12:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez rafik256 » 20 mar 2014, 20:36

powiem tak... po godzinach zajmuję się mechaniką. Fakt że sprzęt ciężki a nie osobówki ale jednak można powiedzieć że mam pojęcie o mechanice. Jestem w stanie zrobić przy samochodzie wszystko od wymiany oleju w silniku po wymianę samego silnika.
Przez cały czas montażu instalacji byłem przy tym i patrzyłem im na ręce. Nie mieli nic przeciwko. Otwarcie o wszystkim mówili i odpowiadali na wszystkie pytania. Nie miałem najmniejszych zastrzeżeń do ich pracy. Mało tego wszystkie przewody pod podwoziem w wolnych miejscach oryginalnych tuneli przez co nie ma po nich śladu, a wszystko co było demontowane było konserwowane przed ewentualną korozją.
Co do montażu to niby ile czasu mają to robić 3 osoby?? Jedna montuje zbiornik i przewody pod podwoziem. Druga instalacja elektryczna a trzecia reduktor wtryski itd. Co tam dłużej robić?? Jeżeli chłopaki nawet pojedyncze przewody chowali w osłony a cała instalacja schludna i ładnie położona to czego chcieć więcej?? Śmiało mogę powiedzieć że mam większy porządek pod maską nawet od tych instalacji dawanych tutaj za przykład.
Co do strojenia Jarek dość długo jeździł samochodem. Na koniec pokazał mi efekty swojej prac. Jednak i tak chyba najlepszym dowodem na to że dobrze zrobił swoją pracę jest to że nie czuję różnicy w pracy silnika pomiędzy lpg a benzyna. A jestem wymagającym kierowcą i drażni mnie najmniejsze niedomaganie mojego pojazdu. Każde drżenie czy szarpanie by u mnie nie przeszło i nie przystałbym na tłumaczenie że tak ma być.
P.S. Można zakładać instalację i dwa dni a efekt będzie taki jak u autora tematu.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2013, 17:39
Posty: 149 (1/12)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 3 BK – 2.0 LF
sedan, 2008 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG