Strona 1 z 1

pompa paliwa zatarta?

PostNapisane: 28 sty 2014, 22:38
przez raide222
Witam!czy w waszych madziach z lpg tez po załączeniu zapłonu nie załącza sie pompa paliwa? dopiero jak zakrece rozrusznikiem i puszcze kluczyk to pompka sie załancza... o co tu chodzi? szwagier ma 626 i tez ma tak samo. pozatym dosc długo musze krecic jak samochod postoi kilka dni...szczegolnie jak ma niski stan paliwa tj.ponizej 1/4nzbiornika.czy moze byc uszkodzona pompa? a moze wystarczy zawor powrotny na waz od paliwa?

Re: pompa paliwa zatarta?

PostNapisane: 29 sty 2014, 00:43
przez mark.87
Kolego w 626 pompa paliwa dopiero pracuje wtedy gdy zakrecisz rozrusznikiem, rozrusznik rusza pompe tak jest i nic nie zrobisz, zaworek mozesz sobie zalozyc nic nie zaszkodzi, pewnie pompa dostala juz i nie trzyma cisnienia

PostNapisane: 29 sty 2014, 15:23
przez Przemek323c
A masz pin FP w zlaczu diagnostycznym ?

PostNapisane: 30 sty 2014, 17:20
przez raide222
nie wiem co to za pin... jak to sprawdzic?
widocznie u mnie jest jak w 626 i pompka tez zalacza sie z rozrusznikiem.

Dopisano 30 sty 2014, 18:19:

a ten zawor zwrotny przy moim x6 1,6 16v to w ktorym miejscu zamocowac i jaki grubu jest waz? 8czy 10mm?

Re: pompa paliwa zatarta?

PostNapisane: 31 sty 2014, 11:51
przez mark.87
Kolego w takim miejscu gdzie bedzie ci wygodnie, sciagnij waz i zobacz sobie srednice a nie pytaj sie jakby ktos na oka mial wiedziec

PostNapisane: 31 sty 2014, 22:38
przez raide222
po prostu wielu z nas ma takie auta to myslałem ze ktos bedzie wiedział...
jesli sie nie myle to waz jest 8mm.koło lewego kielicha amorka jest chyba filtr paliwa moze zaraz za nim bedzie dobrze bo jest tam sporo miejsca?

Re: pompa paliwa zatarta?

PostNapisane: 1 lut 2014, 00:41
przez mark.87
Skoro twierdzisz ze jest miejsce to zakladaj, i napisz o efektach