Strona 1 z 1

Instalacja optima, a zubożenie 323/626/premacy

PostNapisane: 26 paź 2013, 21:23
przez rufuse
Witam
W dniu wczorajszym technik od producenta systemu OPTIMAGAS próbował ustawić moją madzie nie udało mu się jest wielce zszokowany że moja madzia żeby nie szarpała musi mieć ustawione zubożenie na poziomie 30% gdzie podobno z reguły ustawia się ją na poziomie 12 % przez co w zakresie 2500-4000 słychać że autko jest przytłumione mocno. Może macie swoje mapy pochwalić się pokazać jak u was jest ustawione zubożenie na jakim poziomie. bo nie wiem już czy to wina instalacji czy coś z samochodem jest nie tak.

Re: żubożenie 323/626/premacy – mapy

PostNapisane: 28 paź 2013, 07:57
przez gazparts
optimy nie znam
niektóre sterowniki nie radzą sobie z tematem
choć nie wiem jak optima \
testowałem ostatnio stag 4 q-box z najnowszym softem i fajnie sobie radzi z tematem
tech też da radę :)

Re: żubożenie 323/626/premacy – mapy

PostNapisane: 28 paź 2013, 10:33
przez rafala29
Witam

Widzę że te OPTIMY chyba sobie nie radzą z naszymi mazdami i co dalej z tym tematem robić ??

PostNapisane: 28 paź 2013, 10:48
przez Przemek323c
Optima powinna sobie radzic o ile montaz jest poprawny i reszta gratow jest ok.

PostNapisane: 28 paź 2013, 10:57
przez rufuse
Montaż Poprawny ?? a na co zwrócić uwagę albo może znacie kogoś dobrego od gazu w Wawie bo teraz tam będę przebywać by mógł zobaczyć co i jak,

Re: Instalacja optima, a zubożenie 323/626/premacy

PostNapisane: 31 paź 2013, 11:29
przez horolezec
Ja mam Optimę u siebie (auta z przebiegiem – 205 000, na LPG – 25 000) i mam mieszane odczucia. Wtryski mam Barracuda, a reduktor Shark. Zakładem u znanego i cenionego gazownika u mnie w mieście. W tym samym czasie brat również do silnika 2.0 założył LPG TECH i on problemów nie ma, a jednak kilka zastrzeżeń mam. Otóż auto regularnie podczas przyspieszania z niższych obrotów, podczas przekraczania okolic 3 000 obr lekko przerwie (delikatne szarpnięcie) i potem jedzie dalej. Niby wszystkie parametry ok, nic się nie dzieje, wykres prawidłowy, ale co z tego – mnie to wkurza. Druga sprawa to po tegorocznych wojażach po Europie po autostradach przy szybkiej jeździe (150-160 km/h) 2 razy zapalił mi się Check Engine, wprawdzie bez żadnych innych objawów, ale zgasł dopiero po przejściu na PB. Trzeba było robić korekty map, kasowania błędy itd. Poza tym wydaje mi się, że auto dużo pali, w trasie nawet jadąc spokojnie nie mogę zejść poniżej 7,5 l, a w mieście wciąga 11,5-12 przy spokojnej jeździe. Generalnie drugi raz bym się na Optimę nie zdecydował.

PostNapisane: 31 paź 2013, 13:39
przez Przemek323c
horolezec napisał(a):, w trasie nawet jadąc spokojnie nie mogę zejść poniżej 7,5 l, a w mieście wciąga 11,5-12 przy spokojnej jeździe. Generalnie drugi raz bym się na Optimę nie zdecydował.


W 2 litrowym motorze ? Opamietaj sie ! <czarodziej>

Re: Instalacja optima, a zubożenie 323/626/premacy

PostNapisane: 17 lis 2013, 22:24
przez rafala29
Witam

I jak zdołałeś coś już ogarnąć z Madzią szarpie Ci jeszcze po tej korekcie z OPTIMY "???

Re: Instalacja optima, a zubożenie 323/626/premacy

PostNapisane: 18 lis 2013, 10:03
przez rufuse
W tej chwili mam od czasu do czasu szrpnięcie w okolicy 2500 zazwyczaj jak odpuszczam gaz w tym momencie reszta jest ok jedyny mankament to że kontrolka ciągle się świeci chyba czas się do tego przyzwyczaić.

Re: Instalacja optima, a zubożenie 323/626/premacy

PostNapisane: 5 gru 2013, 22:26
przez rafala29
E tam

Nikt wiecej nie ma optimy w tym kraju zadnych pozytywów na jej temat:(