Strona 1 z 1

Po co 2 filtry fazy lotnej ?

PostNapisane: 22 paź 2013, 11:58
przez krzysiek292
Witam :)

Po co 2 filtry fazy lotnej ? Jak pierwszy filtr padnie co z drugim ? Auto tak kupiłem, instalacja sekwencja na stag 300, parownik zavoli wtryski magic, faza ciekla tomasetto.

Co jaki czas trzeba podpinać LPG do kompa w celu kalibracji ?

Mazda 626 1.8 16v 90km 96r.


Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 22 paź 2013, 15:16
przez Przemek323c
Wyrzuc 1.

Re: Po co 2 filtry fazy lotnej ?

PostNapisane: 23 paź 2013, 01:24
przez piolsm
moze chcieli obniżyć cisnienie z parownika ii nie było jak i dali 2 filtry ???
zadzowń tam gdzie to zakładali i zapytaj czemu masz 2 filtry
zwykle występuje jeden

PostNapisane: 23 paź 2013, 11:12
przez krzysiek292
Auto na 2 filtrach pracuje normalnie, nie muli, zero problemów.
Raczej zostawię 2 tak jak jest, ktoś zrobił to w jakimś celu. Albo technicznym albo finansowym. Z finansowego punktu widzenia to większy zarobek dla gazownika przy serwisie :| ale zarobek 10zł więcej nie przekłada sie na ewentualne problemy techniczne pracy na 2 filtrach zamula itd. <oczy>

Ciekawi mnie co wyłapuje drugi filtr ? Jak pierwszy wszystko filtruje to drugi chodzi na czysto ?
Jak padnie pierwszy to drugi i tak jest bezużyteczny ??

Re: Odp: Po co 2 filtry fazy lotnej ?

PostNapisane: 23 paź 2013, 12:17
przez gik
Dwa nie mają sensu.
A instalacje się kontroluje czyli podpina pod program po wymianie filtrów (ja co 10 tyś) lub jak się coś dzieje

Wysłane z mojego HTC Vision

PostNapisane: 23 paź 2013, 13:46
przez Przemek323c
Kup certoolsa z wkladem szklanym, zamontuj zamiast tych 2, bo 2 nie maja zadneg sensu i wszystko bedzie cacy. Teraz masz tylko niepotrzebne spadki cisnienia (male ale jednak sa) na filtrach.