Faluja obroty od 2 do 2,5tys.

Witam.
Przekopałem forum, jednak nie znalazłem podobnego problemu. Mianowicie podczas jazdy silnik wpada w taki tryb, ze pracuje normalnie do 2tys. obrotów. Gdy do dam gazu i silnik dojdzie do 2,5tys, to odcinany jest zapłon (iskra, lub dopływ paliwa – tego nie wiem) obroty spadają przy wciśniętym pedale gazu. I tak sobie spadają poniżej 2 tys. wtedy silnik znów zaczyna pracować do 2,5 tys i z powrotem obroty w dół. Gdy pedał trzymam wciśnięty, to obroty sobie falują od 2 do 2,5 tys. Gdy puszcze pedał gazu spada do prawidłowych wolnych obrotów. Tak sie dzieje podczas postoju. Oczywiście podczas jazdy objawia się to strasznym szarpaniem. Nagle odcinana jest moc, później obroty spadają. Jak spadną to moc wraca i tak w kółko. Poza tym silnik pracuje idealnie, żadnych nierówności w pracy czy innych niedogodności. Na komputerze diagnostycznym wszystko gra, sterownik gazu też gitara. Układ chłodzenia odpowietrzony. Najczęściej usterka ta występuje, gdy rozgrzany silnik postoi i odpalę go zanim zdąży ostygnąć. Usterka ta występuje na gazie. Gdy przełączam na benzynę również tak samo się dzieje. Na gazie przejechane 120tys. Reduktor, świece, kable nowe. Przepływomierz sprawny.
Przekopałem forum, jednak nie znalazłem podobnego problemu. Mianowicie podczas jazdy silnik wpada w taki tryb, ze pracuje normalnie do 2tys. obrotów. Gdy do dam gazu i silnik dojdzie do 2,5tys, to odcinany jest zapłon (iskra, lub dopływ paliwa – tego nie wiem) obroty spadają przy wciśniętym pedale gazu. I tak sobie spadają poniżej 2 tys. wtedy silnik znów zaczyna pracować do 2,5 tys i z powrotem obroty w dół. Gdy pedał trzymam wciśnięty, to obroty sobie falują od 2 do 2,5 tys. Gdy puszcze pedał gazu spada do prawidłowych wolnych obrotów. Tak sie dzieje podczas postoju. Oczywiście podczas jazdy objawia się to strasznym szarpaniem. Nagle odcinana jest moc, później obroty spadają. Jak spadną to moc wraca i tak w kółko. Poza tym silnik pracuje idealnie, żadnych nierówności w pracy czy innych niedogodności. Na komputerze diagnostycznym wszystko gra, sterownik gazu też gitara. Układ chłodzenia odpowietrzony. Najczęściej usterka ta występuje, gdy rozgrzany silnik postoi i odpalę go zanim zdąży ostygnąć. Usterka ta występuje na gazie. Gdy przełączam na benzynę również tak samo się dzieje. Na gazie przejechane 120tys. Reduktor, świece, kable nowe. Przepływomierz sprawny.