TOMBLA napisał(a):a tam masz staga 4 ciekawe dlaczego
w zasadzie tylko dlatego że ZL ma taki wynalazek w ECU który nazywa sie ''zubożenie mazda''-p[rzy jakis tam obrotach silnik przechodzi w półsekwencje i na inst 2/3 gen czy na taniej sekwencji po prostu by szarpał(setki postow na forum na ten temat,gdzie ludzie narzekaja na gaz bo im szarpie)
STAG300+ i STAG4 mają funkcję która to ogarnia
Z5 rożni sie od ZLa diametralnie-min .zupełnie inna przepływka,płytkowa reg. zaworów.Napewno bliżej Z5 do B6-oba maja dużą przepływkę i hydraulikę
akurat w ZLu jest tak prosty przepływomierz i tak łatwo dostępny(można go nawet myć )że bym sie nie zastanawiał.
W BG(silnik B6)właśnie miałem taki duży ,skomplikowany i drogi przepływomierz i żyje on do dzisiaj

.
Oczywiście nie wciskam koledze 2/3 genu do Z5,tweierdzwe tylko że lepsza porzadna inst 2/3 gen niz najtansza sekwencja.ja za taka rada poszedlam i nie zaluje,ale mi zakladal gazownik,ktory przywatnie jest moim dobrym kolegą i jednym z niewielu znanych mi mechanikow ktory woli stracic klienta mowiac mu uczciwa prawde lub nie podejmujac sie roboty,niż odwalic fuszere,skasowac i zapomniec.
Kolega pytal o rade co zalozyc
tanio a dla mnie tanio nie idzie w parze z
dobrzeJak sie poczyta problemy w dziale LPG to w 99% przypadkow sa one powodem oszczedności przy montażu lub niekompetencji montujacego/strojącego.
BTW,jak na LPGTECH?jak zakladalem chcialem to ale jeszcze byl w fazie testów,podobno ma jeszcze lepiej ogarnięte mapy i funkcje zubozenia mazda od Staga?