Strona 1 z 2

Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 29 lip 2013, 13:43
przez Dymian
Witam,
co sezon pojawia się nowa "moda" na wtryskiwacze a ostatnie trendy wynikają z tego, że najlepsze są często podrabiane i lepiej unikać zakupu vide allegro..
Aktualne czerwone valteki- ich sposób montażu, głośna praca, częste rozkalibrowanie doprowadza mnie do szewskiej pasji..
Na co zmienić aby nie puściło mnie to z torbami?
Motor to KL, sterownik stag 300.

Odp: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 29 lip 2013, 13:54
przez Bo_Lo
Niezmiennie polecane Hana?

Wysłane z mojego WT19i

PostNapisane: 30 lip 2013, 10:43
przez Przemek323c
Barracudy.

Re: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 30 lip 2013, 12:51
przez Dominator
wtryski AC
3lata gwarancji/100kkm
Nasz forumowy "gaziarz" bananmin poleca.

Re: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 30 lip 2013, 13:23
przez Kailen
Ja od siebie polecam Hany. Sprawdzone przez wielu użytkowników.

PostNapisane: 30 lip 2013, 20:43
przez Dymian
Czyli potrzebuje 6 wtrysków (hana po 80zł) + listwy i coś jeszcze?

PostNapisane: 31 lip 2013, 06:43
przez Przemek323c
Ja bym celowal w pojedyncze. Przy hanach zostaje jeszcze kwestia doboru koloru.

Re: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 31 lip 2013, 10:47
przez Kailen
Można je zmontować na rozdzielaczu lub na szynie z doborem nie ma większego problemu http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf

Kod: Zaznacz cały
Wtryskiwacze HANA występują w 4 rodzajach w zależności od wydajności:
– dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) – kolor czarny // 27-35KM/cyl.
– dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) – kolor czerwony // 35-40KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor zielony // 41-50KM/cyl.
– dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) – kolor niebieski // 40-60KM/cyl

PostNapisane: 31 lip 2013, 10:51
przez Przemek323c
Tabelka ma malo wspolnego z rzeczywistoscia i mozna sie korzystajac z niej niezle wpuscic w maliny. W praktyce dla 35 koni z garnka daje sie juz czesto zielona a z tabeli wynika ze nawet czarna pociagnie mimo tego ze czerwona ma problemy.

PostNapisane: 31 lip 2013, 14:12
przez Dymian
Do KL szukać zielonych? Czy za "duże"?

Odp: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 31 lip 2013, 14:24
przez Bo_Lo
La mam czarne w ZLu (1.5 , czyli 22 km na cylinder) i sie spisują.
Wg tabeli to czarne spokojnie wystarczą,przeciez kl to nie wysilony motor.dla spokoju wez czerwone i juz. Gdzieś slyszalem że za duże też niedobrze. Z ta tabela to byś sie przejechał np w civicu gdzie masz nawet 100km z litra i 200km z
4 cylindrów

Wysłane z mojego WT19i

PostNapisane: 31 lip 2013, 14:34
przez Dymian
O widzisz.
Pod jeden ogień pójdzie też chyba reduktor. Mam zavoli zeta ale nie wiem jakie dalsze oznaczenie.

Jest jakiś kumaty gazownik w lubelskim LKS LZ LC co nie puści mnie z torbami?
Bo gdzie nie pytałem to chłopaki nieźle chcą zarobić;)

PostNapisane: 31 lip 2013, 15:25
przez Przemek323c
Zeta jest ok do okolo 150 konikow. Czarne za male do kla, potrafi zlopac dobrze przy klepce gazem.

PostNapisane: 31 lip 2013, 16:32
przez Dymian
Po tel do kilku gazowników mówili o czerwonych.

Gazownicy za zmianę wtrysków na hana, reduktor na nowy, filtry na nowe regulacji nowych komponentów chcą ~1,5k zł. Wooooow:)
hanki są po 80zł*6szt, reduktor 200zł, filtry 30zł extra dodatki max 100zł+regulacja.
Ostatnia moja regulacja u gazownika była jak to się śmieje z kolegą statyczna: samochód z miejsca nie ruszył i miało być cycuś;) Ehh

PostNapisane: 31 lip 2013, 16:40
przez Przemek323c
Wszystko zalezy od tego ile trzeba przerabiac. Przy okazji mozna sie przyjrzec nawiertom, wezykom i innym wynalazkom. Jakbys mial ochote cos regulowac to zapraszam.

PostNapisane: 31 lip 2013, 16:54
przez Dymian

PostNapisane: 31 lip 2013, 17:18
przez Przemek323c
Zeta s chodzi na duzym cisnieniu bo od zeta n rozni sie tylko inna sprezyna, poza tym to te same reduktory i oba raczej na styk albo i nawet nie do KLa. Duzo jeszcze zalezy od tego czy ma to byc zrobione naprawde jak trzeba i jaki masz styl jazdy bo do jazdy emeryckiej starczy i alaska. Mozna probowac acr01, kme silver na styk albo golda. Musialbym zobaczyc jak to wszystko u ciebie wyglada ale mysle ze da rade cos podzialac. Miedz 6 czy 8 mm?

PostNapisane: 31 lip 2013, 18:47
przez Dymian
na 95% 6 mm. Przed zakupami dokładnie sprawdzę.
Jak grzebałem ostatnio w sterowniku to ciśnienie było 1.34.
Po to chcę wepchać hany i nowy reduktor aby mieć na lata;) a styl jazdy różny, więc nie ma co oszczędzić tych 10zł między kme silverem a zetą s;) lub dorzucić 100zł do golda- chociaż goldy pakują do abz 299koni a nie do kl 163 konie:)

Re: Jakie wtryskiwacze LPG zamiast Valtek?

PostNapisane: 31 lip 2013, 18:54
przez Gib
Ale chyba dwa?

PostNapisane: 31 lip 2013, 19:11
przez Dymian
2 parowniki powiny być ale mnóstwo 4.2 jest powolnie zabijanych pojedynczym goldem.