Jaki reduktor polecacie? Sprawdź, zanim założysz/wymienisz

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2013, 22:29

W takim razie zle zrozumialem i nie jest to normalne ale jak na ac r01 to calkiem czesto sie zdarza. Jesli nie butujesz czesto do odcinki to mozesz kupic alaske.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 22:40

alaska kosztuje tyle samo co zeta n, co byś kupił dla siebie ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2013, 22:51

Wez pod uwage ze alaska ma zintegrowany elektrozawor z filtrem a zavoli nie chociaz jesli masz ac to elektrozawor juz masz. Mialem w z5 alaske, mialem zavoli i alaska dawala rade nawet przy butowaniu. Na pewno jednak zavoli bedzie bardziej "z zapasem". Silniki blizniacze. Mialem ostatnio namiar na goscia ktory chcial sprzedac uzywke zeta n po regeneracji, jesli jeszcze ma to moglbym was skontaktowac.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 22:54

no ja mam osobno elektrozawór z filtrem, dwa to chyba za dużo ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2013, 22:56

Dwa sa niepotrzebne ale napisalem to w kontekscie takiej samej ceny :)
Przemek323c
 

Postprzez gik » 8 wrz 2013, 22:56

oo chyba zedytowałeś post jak odpisywałem, szczerze to wolę nówkę, ale dzięki :D
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Dymian » 9 wrz 2013, 21:18

Nowy zeta kosztuje 170 zł a org zestaw naprawczy ponad ~80zł- sensu nie ma w regeneracji zwłaszcza, że wymiana co 70-100tyś km..
Zety mają do siebie to, że chodzą na dużym ciśnieniu- moja S najlepiej śmiga na 1.3-1.4- potwierdzone w wielu autach przez chłopaków z lpg forum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Przemek323c » 9 wrz 2013, 21:20

S moze i tak ale to przeciez to samo co n tylko inna sprezyna. Wersja n schodzi spokojnie do 1 – 1,1 bara i pracuje ok.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 11 wrz 2013, 10:46

a coś co będzie pracowało na ciśnieniu ok 0.95 ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 11 wrz 2013, 11:07

Z zavolakiem moze byc ciezko ponizej 1 bara bo nieliczne dalo sie tak ustawic. Alaska smiga na takim cisnieniu a nawet mniejszym. Hany czerwone za duze ? Moze daj dyszke ?
Przemek323c
 

Postprzez gik » 11 wrz 2013, 11:27

Czerwone dużo za duże, takie już były, dysze pomontowałem ale i tak potrzeba dość niskiego ciśnienia, aby najmniej palił i płynnie w każdym zakresie obrotów jechał.
Chyba nad tą alaską pomyślę, mówisz, że da radę?

Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 11 wrz 2013, 11:54

To mniejsze dyszki, jaki problem ? Byle czasowo sie zgadzalo wszystko.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 11 wrz 2013, 14:34

alaski zwiększyły wydajność ? kiedyś były do 90 km, a teraz widzę model at-09 i do 120 km ??
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 11 wrz 2013, 14:37

Napisane moze miec i 150 ale obrabia 90-100 w zaleznosci od fury.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 11 wrz 2013, 14:45

to oby obrobił te 88 km minus czas ;P
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez gik » 13 wrz 2013, 00:11

ok alaska zamówiona, czy z racji tego, że mam już elektrozawór z filtrem mogę wyciągnąć filtr z reduktora, czy muszę wywalić stary zawór i jakoś połączyć miedź do alaski... noo tylko jak, przydała by mi się jakaś złączka hmmm
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 13 wrz 2013, 07:49

Na twoim miejscu wyrzucilbym stary elektrozawor i podlaczyl sie bezposrednio do alaski. Wystarczy nowa barylka a docisk uzyjesz stary.
Przemek323c
 

Postprzez gik » 13 wrz 2013, 11:17

tak zrobię
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez gik » 17 wrz 2013, 18:11

Alaska na pokładzie, ciśnienie ustawione, mapki zgrane, w paru momentach trzeba było procentowo podnieść dawkę, reszta bez zmian.

aaaa czy w tych reduktorach też jest coś takiego jak układanie się membran ? ile to trwa i czym się objawia.

no i oczywiście nie bez problemów, czujnik temperatury nie pasuje i muszę kupić, narazie jest tamten wsadzony ale nie wkręcony bo gwint nie ten
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez Przemek323c » 17 wrz 2013, 18:13

gik napisał(a):aaaa czy w tych reduktorach też jest coś takiego jak układanie się membran ? ile to trwa i czym się objawia.


W kazdym tak jest. W koncu wszystkie gumki i sprezynki musza sie ulozyc. Sprawdz cisnienie po 1000km.
Przemek323c
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG