Jaka instalacja gazowa do Mazda5 2.0 145KM?
Witam,
Na wstepie pozdrawiam wszystkich Forumowiczow gdyz jestem nowy.
Jestem swiezo upieczonym wlascicielem Mazdy 5 2.0 145KM 2006r..
Przeszukalem Forum odnosnie nurtujacego mnie pytania ale takowego nie znalazlem, a mianowicie czy ktos zakladal gaz do takiego modelu i ewentualnie jakiej firmy??
Jak wiadomo instalacji na rynku jest kilka (BRC, Landi Renzo, KME Diego itd.) ale moze dana firma szczegolnie sie do tego modelu nadaje?
Dodatkowo moze dobrze by bylo miec jakis konkretny podzespol do instalacji typu: inne wtryskiwacze?
Zaznacze iz jestem z Łodzi i ktos moze zna dobry, sprawdzony punkt z tych okolic gdzie moglbym zalozyc instalacje?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki i odpowiedzi
Pozdrawiam
Na wstepie pozdrawiam wszystkich Forumowiczow gdyz jestem nowy.
Jestem swiezo upieczonym wlascicielem Mazdy 5 2.0 145KM 2006r..
Przeszukalem Forum odnosnie nurtujacego mnie pytania ale takowego nie znalazlem, a mianowicie czy ktos zakladal gaz do takiego modelu i ewentualnie jakiej firmy??
Jak wiadomo instalacji na rynku jest kilka (BRC, Landi Renzo, KME Diego itd.) ale moze dana firma szczegolnie sie do tego modelu nadaje?
Dodatkowo moze dobrze by bylo miec jakis konkretny podzespol do instalacji typu: inne wtryskiwacze?
Zaznacze iz jestem z Łodzi i ktos moze zna dobry, sprawdzony punkt z tych okolic gdzie moglbym zalozyc instalacje?
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki i odpowiedzi
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 2 sty 2015, 10:13 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
Zapytam – PO co kupowales diesla skoro chcesz montowac gaz
Pytam bo nie rozumiem takiego kroku – no moze dlatego ze wg mnie gazu uzywa sie w kuchni a nie w samochodzie ..
pozdr
Cristow
Pytam bo nie rozumiem takiego kroku – no moze dlatego ze wg mnie gazu uzywa sie w kuchni a nie w samochodzie ..
pozdr
Cristow
cristow napisał(a):Zapytam – PO co kupowales diesla skoro chcesz montowac gaz
Pytam bo nie rozumiem takiego kroku – no moze dlatego ze wg mnie gazu uzywa sie w kuchni a nie w samochodzie ..
pozdr
Cristow
Po czym wnioskujesz że kolega Bilu83 kupił diesla, przecież są też silniki Benzynowe 2.0 145KM, i zapewne o tym silniku i opcji jego zagazowania w tym wątku chodzi.
- Od: 25 lut 2010, 10:18
- Posty: 6
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 5 MZR 2.0 16V
a szkoda że nie zmieniasz opinii...pewnie kiedyś miałeś stare wysłużone auto z instalacją 1 generacji i cały czas ci waliło w filtr powietrza...a może nie wiesz że dziś jest era dobrych instalacji sekwencyjnych na których Madzie latają bez utraty parametrów silnika i bezawaryjnie przez dziesiatki tysięcy km...ugryzę się w język i nie będę już więcej pisał np. o tym jakie to dzisiejsze diesle są bezawaryjne...sic!!!wystarczy bo znów rozpętam burzę na forum a przecież nie o to tu chodzi...trzeba sobie jakoś pomagać.co nie???pozdrawiam
- Od: 5 wrz 2009, 09:43
- Posty: 111
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 5 2.0 benzyna
Witam kolegow,
Oczywiscie Madzia jest na benzynie, przeciez silnik Diesla przy silniku 2.0 ma 143KM a nie 145KM
Chce zalozyc gaz bo wiem jakie sa zalety przy tego typu paliwie. A tak jak wspomnial kolega Xenon90 w dzisiejszych czasach instalacje sa na bardzo dobrym poziomie i zaawansowane technologicznie. Trzeba tylko wiedziec co zalozyc.
Wczoraj dzwonilem do kilku zakladow w Łodzi i np. zaproponowano mi instalacje BRC z tzw. lubryfikacja a wiec dodatkowym smarowaniem czesci co wplywa na lepsza eksploatacje. Byly rowniez zaklady ktore proponowaly KME Diego lecz nie wiem czy polska instalacja do Madzi bylaby dobra. Poza tym nasze wtryski potrafia wytrzymac okolo 50-60tys wiec po pewnym czasie klania sie wymiana listwy wtryskiwaczy. Moze jest i taniej ale potem wiekszy klopot... a wyjdzie i tak na to samo.
Myslalem rowniez nad instalacja Prins'a ale wiem ze potrafi byc droga glownie ze wzgledu na japonskie wtryski (coprawda nie do zajechania praktycznie). Moze ktos mial taka instalacje w swoim aucie?
Dzis dalsze orientowanie sie w sytuacji
Caly czas czekam na jakies konstruktywne opinie i wskazowki
Pozdrawiam
Oczywiscie Madzia jest na benzynie, przeciez silnik Diesla przy silniku 2.0 ma 143KM a nie 145KM
Chce zalozyc gaz bo wiem jakie sa zalety przy tego typu paliwie. A tak jak wspomnial kolega Xenon90 w dzisiejszych czasach instalacje sa na bardzo dobrym poziomie i zaawansowane technologicznie. Trzeba tylko wiedziec co zalozyc.
Wczoraj dzwonilem do kilku zakladow w Łodzi i np. zaproponowano mi instalacje BRC z tzw. lubryfikacja a wiec dodatkowym smarowaniem czesci co wplywa na lepsza eksploatacje. Byly rowniez zaklady ktore proponowaly KME Diego lecz nie wiem czy polska instalacja do Madzi bylaby dobra. Poza tym nasze wtryski potrafia wytrzymac okolo 50-60tys wiec po pewnym czasie klania sie wymiana listwy wtryskiwaczy. Moze jest i taniej ale potem wiekszy klopot... a wyjdzie i tak na to samo.
Myslalem rowniez nad instalacja Prins'a ale wiem ze potrafi byc droga glownie ze wzgledu na japonskie wtryski (coprawda nie do zajechania praktycznie). Moze ktos mial taka instalacje w swoim aucie?
Dzis dalsze orientowanie sie w sytuacji
Caly czas czekam na jakies konstruktywne opinie i wskazowki
Pozdrawiam
Witam,
Butle od gazu mozna wsadzić w miejsce koła zapasowego lecz tylko 34l (fizycznie wchodzi kolo 26-27l gazu). W miejscu gdzie ja zakładałem przy montażu trzeba było podnieść lekko tylne chowane siedzenia, zastosowano grubszą podkładke od śruby (poszly w górę ok 1cm). Oczywiście w niczym to nie przeszkadza i siedzenia normalnie się otwieraja i zamykaja.
Trzeba rownież mieć na uwadze iż albo trzeba dobrze dostosowac półke znajdujaca sie pod podłogą lub też się z nią pożegnać i zastosować jakiś inny patent by wyrównać podłoge.
W moim przypadku zasosowałem opcję 1. Obciete kilka nóżek i lekko zmodyfikowane miejsca na narzedzia. Ale pasuje świetnie i nadal mogę się cieszyć z dobrego miejsca na kilka szpargałów
Butle od gazu mozna wsadzić w miejsce koła zapasowego lecz tylko 34l (fizycznie wchodzi kolo 26-27l gazu). W miejscu gdzie ja zakładałem przy montażu trzeba było podnieść lekko tylne chowane siedzenia, zastosowano grubszą podkładke od śruby (poszly w górę ok 1cm). Oczywiście w niczym to nie przeszkadza i siedzenia normalnie się otwieraja i zamykaja.
Trzeba rownież mieć na uwadze iż albo trzeba dobrze dostosowac półke znajdujaca sie pod podłogą lub też się z nią pożegnać i zastosować jakiś inny patent by wyrównać podłoge.
W moim przypadku zasosowałem opcję 1. Obciete kilka nóżek i lekko zmodyfikowane miejsca na narzedzia. Ale pasuje świetnie i nadal mogę się cieszyć z dobrego miejsca na kilka szpargałów
Witam, szukam opnii o instalacjach do silnika 2.0.
Na forum polecono mi Prinsa na wtryskach Keihina – problem tylko w cenie 5500zł (wszystko japońskie)...
Firma, która go zakłada (MOBILGAZ z Tychów) montuje też polskie STAGI 300 na koreańskich wtryskach HANA (to coś jak starsza wersja wtrysków KEIHIN, cena instalki 3000-3300zł).
Ogolnie właściciel warsztatu mówi, że różnicy w spalaniu nie bedzie, na pewno PRINS to inna półka (nie tylko cenowa:) i że na pewno bedzie w trwałości wtrysków.
Przy Prinsie może tez być problem z serwisowaniem w Polsce, ze Stagiem nie ma tego problemu.
Byłem też u innego gazownika i ten zaś montuje BRC i mowi, ze to bedzie najlepsze do tego silnika (kazdy chwali swoje). Znalazłem, też pozytywne opinie innego forumowicza z tą instalka.
W innym zakładzie polecali Diego (j/w bo montuje tylko DIEGO). Ale to raczej odrzuce bo mam taka w 2 aucie.
Aha goście z PRINSA,STAGA nie montuje lubryfikacji bo twierdzi, ze to naciaganie klientów – facet po polibudzie i zrobil mi wykład dlaczego montaż lubryfikacji nie ma zadnego sensu.
Gosciu z BRC mowi ze to konieczne i che 800doplaty za to (w sumie 3400).
Moj mechanior mowi ze brać to co najlepsze –> PRINSA, ale roznica w cenie masakryczna.
I bądz tu mądry...
Macie jakies doswiadczenia z instalacjami – głównie w MAZDZIACH 5 i 6 z silnikami 2.0
Na forum polecono mi Prinsa na wtryskach Keihina – problem tylko w cenie 5500zł (wszystko japońskie)...
Firma, która go zakłada (MOBILGAZ z Tychów) montuje też polskie STAGI 300 na koreańskich wtryskach HANA (to coś jak starsza wersja wtrysków KEIHIN, cena instalki 3000-3300zł).
Ogolnie właściciel warsztatu mówi, że różnicy w spalaniu nie bedzie, na pewno PRINS to inna półka (nie tylko cenowa:) i że na pewno bedzie w trwałości wtrysków.
Przy Prinsie może tez być problem z serwisowaniem w Polsce, ze Stagiem nie ma tego problemu.
Byłem też u innego gazownika i ten zaś montuje BRC i mowi, ze to bedzie najlepsze do tego silnika (kazdy chwali swoje). Znalazłem, też pozytywne opinie innego forumowicza z tą instalka.
W innym zakładzie polecali Diego (j/w bo montuje tylko DIEGO). Ale to raczej odrzuce bo mam taka w 2 aucie.
Aha goście z PRINSA,STAGA nie montuje lubryfikacji bo twierdzi, ze to naciaganie klientów – facet po polibudzie i zrobil mi wykład dlaczego montaż lubryfikacji nie ma zadnego sensu.
Gosciu z BRC mowi ze to konieczne i che 800doplaty za to (w sumie 3400).
Moj mechanior mowi ze brać to co najlepsze –> PRINSA, ale roznica w cenie masakryczna.
I bądz tu mądry...
Macie jakies doswiadczenia z instalacjami – głównie w MAZDZIACH 5 i 6 z silnikami 2.0
Bierz staga 300 plus z hanami zielonymi do tego zavoli S reduktor i będziesz śmigał nie wiedząc że masz gaz. U mnie coś takiego śmiga od 10 tysi bez żadnego problemu. Ale podstawa to ogarnięty gazownik, który to poskłada do kupy jak trzeba i porządnie wystroi. Lubryfikacje daruj sobie. Co do spalania to u mnie to jakieś 10-11 l.
- Od: 24 sty 2010, 16:08
- Posty: 52
- Skąd: mazowieckie
- Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM
Hej,
Zajrzyj na www.lpg-forum.pl masz tam kilka takich Mazd zrobionych łącznie z galeriami.
Masz też tam namiary na kilku ogarniętych gazowników. Dobrym namiarem będzie pewnie Damian z Bolęcina koło Chrzanowa, niedaleko w sumie od Ciebie. Takie autko zajmie mu ze dwa dni, ale nikt nie jest takim estetą jak ten Pan. Możesz montować oczywiście gdzie indziej. Na forum masz sporą bazę wiedzy i opinii miedzy innymi również o Lubryfikacji
Stag spokojnie da radę, obsługuje również zubożenie Mazda zatem bedzie potrzebny 300 +, Hana dobre i wydajne wtryski, co do reduktora różne są opinie.
Zawsze możesz założyć LR ale kasa będzie bardzo wysoka.
Ja jeżdżę na Stagu 200 i Hana zielonych, reduktor mam jednak inny Elpigazu Vega I przy pojemności takiej samej i podobnej mocy, no ale nie w Mazdzie :–)
Zajrzyj na www.lpg-forum.pl masz tam kilka takich Mazd zrobionych łącznie z galeriami.
Masz też tam namiary na kilku ogarniętych gazowników. Dobrym namiarem będzie pewnie Damian z Bolęcina koło Chrzanowa, niedaleko w sumie od Ciebie. Takie autko zajmie mu ze dwa dni, ale nikt nie jest takim estetą jak ten Pan. Możesz montować oczywiście gdzie indziej. Na forum masz sporą bazę wiedzy i opinii miedzy innymi również o Lubryfikacji
Stag spokojnie da radę, obsługuje również zubożenie Mazda zatem bedzie potrzebny 300 +, Hana dobre i wydajne wtryski, co do reduktora różne są opinie.
Zawsze możesz założyć LR ale kasa będzie bardzo wysoka.
Ja jeżdżę na Stagu 200 i Hana zielonych, reduktor mam jednak inny Elpigazu Vega I przy pojemności takiej samej i podobnej mocy, no ale nie w Mazdzie :–)
..::Born To Rise Hell::..
micagh napisał(a):Wejdź na jego stronę tam są bankowo. Generalnie polecam mego instalatora, podejście do tematu ma jak trzeba. W tym przypadku warto zapłacić trochę więcej
Wychodzę z tego samego założenia jak Ty. Ja podjechałem właśnie dlatego do Nowotczyńskich, do nich miałem akurat najbliżej.
Rzeczywiście z montażem wtrysków wyszedł niezły makaron, ale dość mało tam miejsca jak widać.
Zatem skoro kolega jeździ na takim zestawie to chyba ja nie mogę lepiej doradzić :–).
Znajdź dobrego instalatora, a to już 70 % sukcesu
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Hej,
Zajrzyj na http://www.lpg-forum.pl masz tam kilka takich Mazd zrobionych łącznie z galeriami.
Masz też tam namiary na kilku ogarniętych gazowników. Dobrym namiarem będzie pewnie Damian z Bolęcina koło Chrzanowa, niedaleko w sumie od Ciebie.
Masz może jakiś namiar do niego? Na googlach szukaŁEM – czy to firma MEGAPOL?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości