Witam,
Mam instalację BRC Sequent i zauważyłem że podczas jazdy na gazie w gorące dni po mieście wolne obroty potrafią falować 600-900 obr/min podczas zatrzymania np. na światłach. Czasami też madzia potrafi zgasnąć ale bez wyraźnego skoku obrotów tylko tak jakby wyłączyć zapłon. Po tym przekręcam kluczyk, odpala bez problemu i jedzie dalej. Na benzynie chodzi bez zarzutu, mój gazownik po testach stwierdził że nic nie widzi i kazał dalej jeździć. W komputerze nie ma żadnych usterek.
Śledząc forum znalazłem informację, że jak jest mało płynu chłodzącego to obroty potrafią falować. Uzupełniłem płyn trochę powyżej max i problem na razie ustąpił.
Trochę dziwna sytuacja, ale... czasami takie cuda się dzieją.
Jedyna rzecz jaka mi przychodzi na myśl to że parownik jest zainstalowany trochę wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy płynu.
Co o tym sądzicie?
Falujące wolne obroty
Strona 1 z 1
też to u siebie zauważyłem, aczkolwiek ani razu nie zgasł, czasami pofaluje, ale mi się wydaje (jak bym miał kompa podłączonego to bym na 100% wiedział) że to przez załączenie się w tym czasie wentylatora silnika i chodzącą klimę, zwiększa się obciążenie silnika, sterownik wprowadza korekty czyli wydłuża czas wtrysku, a nieprecyzyjnie wyregulowane wolne obroty na lpg dają o sobie znać, bo po chwili wraca do normy czyli sterownik uzyska idealną mieszankę.
to takie moje dumanie tylko
to takie moje dumanie tylko
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości