problem z iskra na drugim i czwartym cylindrze

witam
mam problem z moim nowym zakupem – tj mazda 323 bj z gazem sekwencyjnym. od dwoch dni samochod nie chodzi na wszystkie gary. pomyslalem ze to wina cewki ktorejs ale okazalo sie ze na obu zewkach iskra dawana po przewodzie jest ok ale ta dawana bezposrednio na swiece zanikla. na gazie i na benzynie jest to samo. podlaczenie pod komputer pokazalo nieoczekiwane obroty i brak iskry na drugim cylindrze. macie jakis pomysl na rozwiazanie tej usterki albo chociaz rozpoznanie co sie stalo?
Dopisano 25 lut 2013, 23:37:
dodam jeszcze ze moj silniczek to 1.6, a napiecie po przekreceniu kluczyka do pozycji na wtyczce trzy pinowej przy cewkach to 12v, 1v, 6v – 1v to pewnie masa, zastanawiam sie czy dochodzi dobre napiecie??
mam problem z moim nowym zakupem – tj mazda 323 bj z gazem sekwencyjnym. od dwoch dni samochod nie chodzi na wszystkie gary. pomyslalem ze to wina cewki ktorejs ale okazalo sie ze na obu zewkach iskra dawana po przewodzie jest ok ale ta dawana bezposrednio na swiece zanikla. na gazie i na benzynie jest to samo. podlaczenie pod komputer pokazalo nieoczekiwane obroty i brak iskry na drugim cylindrze. macie jakis pomysl na rozwiazanie tej usterki albo chociaz rozpoznanie co sie stalo?
Dopisano 25 lut 2013, 23:37:
dodam jeszcze ze moj silniczek to 1.6, a napiecie po przekreceniu kluczyka do pozycji na wtyczce trzy pinowej przy cewkach to 12v, 1v, 6v – 1v to pewnie masa, zastanawiam sie czy dochodzi dobre napiecie??