Premacy FL 2002 2.0 – zmieniłem STAGA 300 premium.....

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez TOMBLA » 28 cze 2012, 22:37

Witam

Chcialbym założyć LPG
Proszę mnie utwierdzić w przkonaniu że zestaw bedzie ok (elementy wyszperane z różnych wątków forum)
Stag 300+
Hana 2000 czerwone lub zielone instalowane pojedyńczo (nie na listwie)
Zavoli Zeta S
Wlew przy wlewie benzyny.

Moje pytanie:
Jaka butla wejdzie w miejsce koła zapasowego?
Kto w lubelskim poprawnie to zamontuje ? (do Lublina mam 60 km. a pan Adam ze Snopkowa jest dla mnie za drogi...)

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 wrz 2012, 11:12 przez TOMBLA, łącznie edytowano 1 raz
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Marek 161BD081 » 29 cze 2012, 19:42

TOMBLA napisał(a):Kto w lubelskim poprawnie to zamontuje ? (do Lublina mam 60 km. a pan Adam ze Snopkowa jest dla mnie za drogi...)

Trochę wtrącę swoje 0.03PLN – nie lepiej jest zapłacić parę złociszy więcej i mieć poprawnie zainstalowaną i zestrojoną instalację czy później jeździć do taniego instalatora na reklamacje źle działającego LPG?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez newuser » 29 cze 2012, 23:14

Co jak co Rogowski moze i jest dobrym instalatorem ale jest drogi i to bardzo jak na lubelskie warunki. Tez jestem z Lublina i gaz zakladalem u naszego kolegi z forum Bananmina – zaklad ma co prawda w okolicach Buska – to jakies 200km od Lublina ale czasem warto podjechac i miec wszytko dobrze dobrane i wystrojone a nie tylko wrzucone pod maske. Tylko ty mieszkasz nie z tej strony Lublina wiec bedziesz mial chyba jeszce dalej. Szczerze polecam Bananmina ale jesli do Buska masz za daleko to jedz do chlopakow z Warsztatowni w Lublinie – maja zaklad na Wojciechowskiej.
Pzdr
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 01:08
Posty: 167 (0/2)
Auto: mazda 3S 2,3 2006

Postprzez TOMBLA » 5 lip 2012, 07:56

Witam
Stało się.... zaprowadziłem...
Hana 2000 montowane pojedyńczo...
Stag 300 premium
Koło....klapka....
Odbieram jutro – gazownia Lubartów 1 maja 36....
Widziałem jego 2 premacki 2,0 i 1,8....tyle że na Stag 4+
Jak odbiore to napisze.
Pozdrawiam
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez TOMBLA » 9 lip 2012, 08:20

Witam

I opiszę....
Odebrałem, na oko ładnie... wtryskiwacze oddzielnie, nic nie wisi, ładnie pochowane.
Odpaliłem pojechałem i zrobiłem 400km.
Odczucia:
słabszy delikatenie ale słabszy
przy obrotach 3300-3500 zawachcanie, zmulenie... nie wiem jak to opisac napewno nie szarpanie
przystopowanie powyzej normalnie ciągnie.
Czasem przy 2500 obr. podczaj jazdy ze stałą prędkością czuć podobne zawachanie jakby nagle ktoś mu tonę do ciągnięcia dorzucił na poł sekundy i zabrał... tak to dobre określenie...

Butla kurde za mała... weszło 33 litry rezerwa zapala się po 200 km.... aż się przestaraszyłem że pali 15 na 100; dwa razy tankowałem i na szczęście poniżej 10l. trasa 100 % klima, prędkości w okolicy 110 – 120 pare razy 160 :)
Tyle...
czy gościa mogę polecić... nie wiem... narazie poczekam do przeglądu po 1000 km...
A jak nie poradzi sobie... ze mną i z Madzią.... to w Busku są podobno zarąbiści goście <serduszka>

Trudno....

Pozdrawiam
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez LubMich » 9 lip 2012, 12:18

U mnie podobny zestaw w M3 BK 2.0, mocy chyba faktyczni minimalnie mniej – kręciłem filmiki przyśpieszanie od 60-160 na IV biegu – niestety kiepska jakość telefonu i wynik mało precyzyjny – natomiast nie powinno być żadnych osłabień, zamuleń czkawek.. u mnie nic takiego od niskich po samą odcinkę się nie dzieje – i wszystko w całości na gazie.

Co do rezerwy – zbiornik podobno po kilku tankowaniach przyjmie trochę więcej (u mnie 3 tankowanie i zamiast początkowych 32l teraz wchodzi 34-35l) – a sam wyświetlacz sobie skalibruj.. zgodnie z instrukcją STAG-a (na pustym zbiorniku – tj. jak już sam się przełączy z braku gazu na benzynę podjedź na stację, trzymając przycisk b/g na panelu LPG wyłącz zapłon, tankuj, włącz zapłon ;–) )
Początkujący
 
Od: 13 mar 2011, 16:52
Posty: 15
Auto: MX-5 NC

Postprzez TOMBLA » 9 lip 2012, 13:48

właśnie... tak czułem...wracam do gazownika :)
zastanawiam się czy do Buska nie pojechać.
Jeszcze chwilkę pojeżdzę i potestuję, może cos siekawego wyjdzie.
Pozdrawiam
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez TOMBLA » 18 lip 2012, 20:11

Witam ponownie...

I tak... zamulało...latało...zamulało...
Wymieniłem świece, przerwa 0,7; niby lepiej ale nie dokońca.
Zadzwoniłem, pojechałem wymienione wtryskiwacze na Hana zielone (były czerwone)
Kalibracja... 30 min. jazdy z lapkiem na kolanach i hmmm to chyba jest to... :D

Mam nadzieję iż bedzie tak dalej.
Mogę polecić kolesia z Lubartowa. (lubelskie)
Koszt 2700.
Pozdrawiam

PS. zubożenie na 10 to dużo ?
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez misiek@007 » 21 lip 2012, 16:50

Moim zdaniem nie bedzie Ci to dobrze działac. Do tych samochodów powinien iśc albo Stag 4+, albo Tech 214 (specjalnie robiony pod Mazdę). Po jakimś czasie objawy wrócą. Identyczne problemy miałem w mojej 323 BJ. W sierpniu prowadzę ją do Nowotczyńskiego do Mławy żeby poprawił to co spartolił montażysta <killer> .
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2012, 12:54
Posty: 38
Skąd: Radzymin
Auto: Jest:
Skoda Octavia I 1.9 TDI 101 koni '07
Audi 80 B4 2.8 Quattro 174 konie '92
Było:
Mazda 626 GW 2.0 FS + LPG
Mazda 323F 1.8 FP + LPG
Mazda 626 GE 1.8 105 koni
VW Passat B3 2.0 Variant
itp....

Postprzez TOMBLA » 3 wrz 2012, 11:10

Pojechałem tu na fotce....
wywaliłem sterownik z fotki.... po próbie zestrojenia...
Kolega z Buska stwierdził iż instalacja jest ładnie zamontowana (inaczej tylko poprowadziłby zasilanie do listwy) i ....
wsadziliśmy TECHA.... 100 km strojenia.... :)
sympatyczna atmosfera.... :)
stwierdzam że STAG 300 PREMIUM nie nadaje się do "zubożenia MAZDA"
Teraz mam wreszcie "BANANA" na twarzy....
jestem kolejnym przykładem na to że lepiej pojechać.... dalej ale tylko raz.... do fachowca...
Dziękuję koledze Bananminowi za sympatyczną sobotę.... :)
Załączniki
SNC00255a.jpg
gdzie byłem (królestwo BANANMIN-a)
SNC00256a.jpg
co miałem
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez enkai » 4 wrz 2012, 21:39

Właśnie to niezmiennie twierdzę. Ten cały STAG z jego wydumanym "zubożaniem Mazda (TM)" sic! to ściema i pudrowanie wysypki. Ostatnio wymyślili "zubożanie na zimnym" ale pewno będą tak zubażać co jakiś czas coś nowego.
Gratuluję Techa :–)

BTW
Nie ma czegoś takiego jak przechodzenie Mazd na półsekwencję.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Przemek323c » 5 wrz 2012, 07:43

To akurat niby do VAG ale na techu tez srednio sie to czasami ogarnia. Zobaczymy co pokaze niby nowy QBox.
Przemek323c
 

Postprzez TOMBLA » 5 wrz 2012, 08:53

Właśnie to niezmiennie twierdzę. Ten cały STAG z jego wydumanym "zubożaniem Mazda (TM)" sic! to ściema i pudrowanie wysypki. Ostatnio wymyślili "zubożanie na zimnym" ale pewno będą tak zubażać co jakiś czas coś nowego.
Gratuluję Techa :–)


widzialem pracę przy -10C Techa i Staga......
kolega BANAMIN pokazywal mi film z Jego FSa- Stag chodzi jak traktor.... jakby na 3 gary do 2,5 tys.
Tech – plynnie... równo....
Dlatego też min. go wywalilem, zobaczymy jak przydzie zima.... cos czuję że przestawie próg przelacznia na zimę tak na 40C
Co ciekawe tak naprwadę nikt nie wie co to zubażanie staga zmienia....
sztywny parametr.... ale marketing zrobil swoje :D


ENKAI <spoko> nie mam Facedupka ani NK....ale Twój mini blog o MPV mnie zauroczyl....
dodaje do ulubieńszych... <jupi> <jupi> <jupi> <jupi> taki maly OT...
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Przemek323c » 5 wrz 2012, 10:20

TOMBLA napisał(a):Dlatego też min. go wywalilem, zobaczymy jak przydzie zima.... cos czuję że przestawie próg przelacznia na zimę tak na 40C


Nie ma sensu. Ludzie smigaja z temp na 15 i jest ok. Kwestia tego zeby wtryski nie przylewaly na zimnym i czasem tego zeby nie szedl na listwe gaz o temp mniejszej od 0.
Przemek323c
 

Postprzez enkai » 6 wrz 2012, 13:03

No właśnie. Ja na zimę obniżam zależnie od temperatur. +1 reduktora i min 0stC gazu działa jak ta lala (BTW kim jest ta lala z tego powiedzenia?)
Ale najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby techy zaimplementowały logikę przełączania na gaz gdy reduktor mając temp. powyżej 0 uzyska przyrost temperatury o określoną liczbę stopni.

TOMBLA,
Ja też nie mam facezbuka i tego drugiego ani żadnego innego.
Thx
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez TOMBLA » 6 wrz 2012, 21:04

enkai napisał(a):No właśnie. Ja na zimę obniżam zależnie od temperatur. +1 reduktora i min 0stC gazu działa jak ta lala (BTW kim jest ta lala z tego powiedzenia?)
Ale najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby techy zaimplementowały logikę przełączania na gaz gdy reduktor mając temp. powyżej 0 uzyska przyrost temperatury o określoną liczbę stopni.

TOMBLA,
Ja też nie mam facezbuka i tego drugiego ani żadnego innego.
Thx


lali nie znam...ale z przyjemnością wiesz teges... :)

z tym logicznym algorytmem to chyba to Techa wypadałoby napisać...
Wiem że STAG ma forum na którym ludzie piszą co potrzebują
w oprogramowaniu i często takie sugestie i życzenia są realizowane
może Tech też idzie tym śladem...
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Przemek323c » 7 wrz 2012, 09:39

TOMBLA napisał(a):
enkai napisał(a):Wiem że STAG ma forum na którym ludzie piszą co potrzebują
w oprogramowaniu i często takie sugestie i życzenia są realizowane
może Tech też idzie tym śladem...


Ostatnio jest odwrotnie. AC leje na sugestie a Tech ma spoko podejscie do nowych pomyslow uzytkownikow.
Przemek323c
 

Postprzez enkai » 7 wrz 2012, 13:13

Właśnie to napisałem, gdy serwer wyleciał w powietrze. :–)
Na lpg-forum.pl ludzie z Techa są bardziej aktywni i więcej wynika z ich aktywności. AC za to skupia się na zastrzeganiu wtyczek, bo mimo dwukierunkowego charakteru możliwych zmian Tech-STAG raczej na Techa ludzie przepinają i widzą różnice oraz gotowe rozwiązania rzeczy których od AC doprosić się nie da.
AC obrosło w tłuszcz i broni pozycji. Mało ruchu i coraz więcej słoniny. Starzy uczą młodych jak nie podkopać wiekopomnych osiągnięć tych pierwszych a jedynie udoskonalić idealne przecież rozwiązanie. Skutki widziałeś u siebie.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez TOMBLA » 7 wrz 2012, 13:56

podejscie Staga najlepiej widać w sprzedawanych zestawch...
blokują możliość dowolnego doboru podzespolów do instalacji
a jak zechcemy coś samemu to cena mocno skacze w górę...
Instalatorzy przynajmniej w mojej okolicy zaczynają wkladać KME
i to nawet Ci co mają autoryzacje itp...
Jakie to szczęście że mamy konkurencję, która nie skupia się tylko na pompowaniu konta...
prezesów – :(

ps. Enkai widzialem Twoj wpis na tym forum.... ciekawe co z tego wyjdzie..
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Przemek323c » 8 wrz 2012, 08:05

Taki zycie. Nie zrobi jedna firma to zrobi inna. Swoja droga nowe KME Nevo tez spoko elektronika i nie ustepje stagowi :)
Przemek323c
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy LPG