Strona 1 z 1

Czy poprawnie zamontowana instalka lpg???

PostNapisane: 22 kwi 2012, 15:02
przez Tomek xed
Witam wszystkich.co sądzicie o wykonaniu tej instalacji gazowej. dodam że sterownik leży luzem.przewody od wtrysków do listwy nieosłonięte i także puszczone luzem.pozdro
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Czy poprawnie zamontowana instalka lpg???

PostNapisane: 24 kwi 2012, 19:09
przez yaro626
Zadaj pytanie na forum lpg – http://lpg-forum.pl/galeria-25.html

PostNapisane: 25 kwi 2012, 09:00
przez pawelc
Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu

PostNapisane: 26 kwi 2012, 13:32
przez Tomek xed
pawelc napisał(a):Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu

No ok dzięki za podpowiedzi powiem im to przy pierwszym przeglądzie ale wg mnie to auto duzo wolniej się zbiera niż na benzynie najgorzej jest pod górkę.A rozdzielacze skompensowane <co?> nie wiem? poprostu filtr fazy lotnej rozdziela się na 2 króćce i tam są połączone rozdzielacze po 3 na jedną i na drugą.I narazie nie mam przewodu do podłączenia w zasadzie nie wiem czy się podłączać żeby coś nie poprzestawiać.Jak chciałem kupić od nich parę filtrów to powiedzieli że nie mogę sam wymieniać bo utracę gwarancję :D pozdrawiam

PostNapisane: 28 kwi 2012, 08:08
przez pawelc
Dobrze wystrojone nie powinno się odczuć różnicy lpg -Pb ,sam najlepiej nic nie ruszaj ,jedź do gazowników niech stroją

PostNapisane: 1 maja 2012, 23:01
przez kołomax_lpg
Rozdzielacze muszą być skompensowane gdy są dwa oddzielne filtry, lub najpierw rozdzielacz a następnie filtry lub zawsze – gdy jest kolosalna różnica w długości między magistralami średniego ciśnienia. Tu sam filtr posiada kompensację na wyjściu z niego ( filtr 1wejście 2 wyjścia)

PostNapisane: 2 maja 2012, 07:17
przez pawelc
to zamontuj dwa czujniki ciśnienia a gwarantuje że zobaczysz różnicę -przecież magistrale nigdy idealnie takie same nie są ,tym bardziej te na fotkach gdzie z jednej strony leżą a zasilają cylindry wężykami różnej długości .Nie wiem co za problem zastosować rozdzielacze z czterema wyjściami i nieobsługiwane króćce ze sobą połączyć ?

PostNapisane: 3 maja 2012, 10:45
przez Tomek xed
pawelc napisał(a):to zamontuj dwa czujniki ciśnienia a gwarantuje że zobaczysz różnicę -przecież magistrale nigdy idealnie takie same nie są ,tym bardziej te na fotkach gdzie z jednej strony leżą a zasilają cylindry wężykami różnej długości .Nie wiem co za problem zastosować rozdzielacze z czterema wyjściami i nieobsługiwane króćce ze sobą połączyć ?

no gazownicy idą po najniższej lini oporu.ale spoko dzięki za podpowiedzi.pozdrawiam

PostNapisane: 9 mar 2014, 21:52
przez Tomek xed
pawelc napisał(a):Nie jest tragicznie ale nie jest też dobrze w 100% ,nie bardzo widać na fotkach czy rozdzielacze masz skompensowane ? ,druga sprawa ja puściłbym jeden rozdzielacz z jednej strony a drugi z drugiej ,ponadto dodatkowo wężyki do wtrysków nie pod kolektorem tylko na kolektorze w peszlach (i tak puścić aby nie dotykały kolektora ) z tego względu że silniki z serii K. to istne piekarniki i potrafią tak węże nagrzać że np. temp. gazu przed rozdzielaczem jest znacznie niższa niż przed samym wtryskiem i cała korekta po temp.gazu zaczyna się rozjeżdżać ,Sterownik oczywiście umocować ,reduktor może pozostać w tym miejscu a podciśnienie najlepiej za przepustnicą nawiercić,to tak pokrótce ,więcej można by było powiedzieć jakbyś wrzucił osc. z jazdy i zrzuty ustawień z programu
dzięki za uwagę,wogóle nie jestem zadowolony z tego montażu nie wspomnąc już o problemach z szrpaniem i zwiększonym spalaniem.

PostNapisane: 11 mar 2014, 19:01
przez flywin
Brak Kompensacji
za wysoko reduktor
nie widać jak wkrętki zrobione w kolektorze.
węże to chyba na km sprzedają :D

PostNapisane: 13 mar 2014, 07:56
przez pawelc
Reduktor może być tak zamontowany i będzie dogrzany nie ma z tym żadnego problemu w tym aucie ..dziwi mnie że przez prawie dwa lata użytkowania autor tematu nie ogarnął tej instalacji . W tym aucie idzie ogarnąć instalację lpg aby nie było spadku mocy i szarpania . Co do szarpania problem jest jedyny podczas rozgrzewania ,sterownik benzyny za dużo miesza czasami wtrysków od bardzo długich po krótkie. Idzie to prawie ogarnąć na lpg-techu ale nie do końca ....można też podwyższyć temperaturę przełączania do 35 stopni i problem też nie będzie występował . Duże znaczenie ma też układ zapłonowy .