Stag 300-6 plus przełącza się na benzynę w trakcie jazdy

Witam Kolegów.
Problem z instalacją wygląda następująco:
W trakcie jazdy do 3000obr instalacja przełącza się co chwile na benzynę po czym zaraz wraca na LPG.
Obiaw jest przemijający czasamu jeździ tydzień bez problemów a jak sie uprze to cały dzień pstryk i pstryk. Zrobiłem diagnostykę... Ze wskazań programu w trakcie jazdy temp. parownika spada do -30 na jakieś 5s nastepuje przejscie na benzynę potem temp. wraca do normy pstryk i spowrotem jade na gazie. Parownik jest cały czas gorący, sprawdziłem połączenie czujnika temp. nic nie przerywa. Wina leży pewnie po stronie samego czujnika który niestety jest wbudowany w parownik (MAGIC JET III). Sam parownik działa bez zarzutu szkoda było by go wywalac i dawać nowy... Myślałem jeszcze żeby założyć oddzielny czujnik temp. w wąrz od płynu chłodzącego przy parowniku i podłączyć zamiast tego w parowniku.
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc
Problem z instalacją wygląda następująco:
W trakcie jazdy do 3000obr instalacja przełącza się co chwile na benzynę po czym zaraz wraca na LPG.
Obiaw jest przemijający czasamu jeździ tydzień bez problemów a jak sie uprze to cały dzień pstryk i pstryk. Zrobiłem diagnostykę... Ze wskazań programu w trakcie jazdy temp. parownika spada do -30 na jakieś 5s nastepuje przejscie na benzynę potem temp. wraca do normy pstryk i spowrotem jade na gazie. Parownik jest cały czas gorący, sprawdziłem połączenie czujnika temp. nic nie przerywa. Wina leży pewnie po stronie samego czujnika który niestety jest wbudowany w parownik (MAGIC JET III). Sam parownik działa bez zarzutu szkoda było by go wywalac i dawać nowy... Myślałem jeszcze żeby założyć oddzielny czujnik temp. w wąrz od płynu chłodzącego przy parowniku i podłączyć zamiast tego w parowniku.
Pozdrawiam i z góry dziekuję za pomoc
