Instalacja w Xedos 9 v6 2.5

Witam
Mam problem, otóż wymieniłem sobie wtryski na Magic Jet, i pojawił mi się mały problem z wolnymi obrotami, auto nie chce chodzić na wolnych obrotach na gazie, nie gaśnie tylko po prostu przełącza się na benzynę (nie sygnalizuje dźwiękiem co wyklucza przełączanie awaryjne) po dodaniu gazu znowu przełącza się na LPG ale jak tylko obroty spadną na wolne to znowu przełącza na benzynę, z początku myślałem że problem tkwi w tym że jest za duża dawka gazu i go zalewa dlatego się przełącza na benzynę ale wtedy to chyba by było przełączenie awaryjne i powinien to sygnalizować dźwiękiem, trochę poczytałem na necie o podobnych problemach w innych autach i doszedłem do wniosku ze możliwe iż centralka gubi obroty i dla tego się przełącza a ponieważ nie mogłem znaleźć plusa przy zapłonie to po prostu zawinąłem kabelek na jednym z przewodów od świecy i to prawdopodobnie jest przyczyną przełączania na benzynę na wolnych obrotach w związku z tym miał bym prośbę do znawców żeby podpowiedzieli gdzie wpiąć tego plusa żeby był stały bez zakłóceń.
PS: Mój Zestaw To STAG300+
Reduktor KME 220KM
Wtryski Magic Jet śr. 1.8mm
Poza tymi wolnymi obrotami zestaw pracuje bez żadnych problemów dobry i wydajny nawet przy wysokim obciążeniu.
Mam problem, otóż wymieniłem sobie wtryski na Magic Jet, i pojawił mi się mały problem z wolnymi obrotami, auto nie chce chodzić na wolnych obrotach na gazie, nie gaśnie tylko po prostu przełącza się na benzynę (nie sygnalizuje dźwiękiem co wyklucza przełączanie awaryjne) po dodaniu gazu znowu przełącza się na LPG ale jak tylko obroty spadną na wolne to znowu przełącza na benzynę, z początku myślałem że problem tkwi w tym że jest za duża dawka gazu i go zalewa dlatego się przełącza na benzynę ale wtedy to chyba by było przełączenie awaryjne i powinien to sygnalizować dźwiękiem, trochę poczytałem na necie o podobnych problemach w innych autach i doszedłem do wniosku ze możliwe iż centralka gubi obroty i dla tego się przełącza a ponieważ nie mogłem znaleźć plusa przy zapłonie to po prostu zawinąłem kabelek na jednym z przewodów od świecy i to prawdopodobnie jest przyczyną przełączania na benzynę na wolnych obrotach w związku z tym miał bym prośbę do znawców żeby podpowiedzieli gdzie wpiąć tego plusa żeby był stały bez zakłóceń.
PS: Mój Zestaw To STAG300+
Reduktor KME 220KM
Wtryski Magic Jet śr. 1.8mm
Poza tymi wolnymi obrotami zestaw pracuje bez żadnych problemów dobry i wydajny nawet przy wysokim obciążeniu.