Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez Przemek323c » 12 gru 2013, 12:09

Ja bym radzil zmieniac co 1000l obydwa.
Przemek323c
 

Postprzez Rumcajs » 12 gru 2013, 15:16

Wisniaus napisał(a):
Rumcajs napisał(a):Wymieniasz sam? Ja mysle sobie po gwarancji wymieniac samemu,moze mi rąk nie urwie :P


Pewnie.
Odkrecasz śrubkę od fazy ciekłej, "pierdnie" sobie i tyle.
Prins zaleca wymianę co 100k , ja dotychczas wymieniałem co 30k "bo lepiej" , ale tak naprawdę to filtry były prawie jak nówki.
Nie wyobrażam sobie, że macie w Polszy aż tak ciu..ty gas, że musicie wymieniać co 10k...never ever.
Ocenisz sam przy wymianie i odpowiednio zareagujesz, jesteś już dorosły :D
Olej też możesz wymieniać co 5 kafli, ale czy ma to sens..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2012, 16:03
Posty: 610 (37/42)
Skąd: Almanya / ألمانيا
Auto: M6 2.0 Sports-Line'10

Postprzez Przemek323c » 13 gru 2013, 09:30

To nie to chodzi. Po wygladzie filtra jestes tak naprawde w stanie ocenic niewiele a filtry prinsa nie sa kosmiczna technologia z nasa. Oczywiscie niech kazdy zmienia co ile chce ale niejeden juz sie przekonal ze akurat o taka [tiiit] jak filtry trzeba dbac, tym bardziej w pl gdzie grafitu w lpg jest dostatek.
Przemek323c
 

Postprzez rymko » 30 gru 2013, 16:24

BrodaM6 – Co to takiego purge vavele seloid ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 31 gru 2013, 20:25

Elektrozawor odsysania par paliwa
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Arkadius 73 » 31 gru 2013, 21:37

....
Arkadius 73
 

Postprzez newuser » 1 sty 2014, 11:37

ten purge solenoid valve to czesta usterka w mazdach ? warto to sobie przywiezc? i chodzi o valve pcv jak tutaj : http://www.ebay.com/itm/Mazda-3-5-6-03- ... 89&vxp=mtr czy valve solenoid?– bo tez cos takiego jest ale ten juz sporo kosztuje ;)

pzdr
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 01:08
Posty: 167 (0/2)
Auto: mazda 3S 2,3 2006

Postprzez Arkadius 73 » 1 sty 2014, 13:06

http://forum.mazda6club.com/2-3l-i-4/25 ... ost3492083

ja u siebie odpowietrzenie skrzyni korbowej czyli pcv usunąłem i zastosowałem odprowadzenie z wyjścia pcv do catch cana to samo się tyczy odmy
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 9 sty 2014, 15:01

Panowie gazownicy jakieś porady ?
Na benzynie latam do 190/h,a na gazie nie mogę przekroczyć 160/h bo mam wypadanie zaplonu <płacze>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez brodaM6 » 10 sty 2014, 20:28

Nikt nic ????
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez WisniaUs » 10 sty 2014, 20:54

brodaM6 napisał(a):Nikt nic ????

Dzwoniles do Bananmina w Busku.?
WisniaUs
 

Postprzez brodaM6 » 10 sty 2014, 23:39

Nie wiesz jak to przez telefon . Myślałem ze mi tu ktoś cos szepnie ,a tu <dupa>

Dopisano sobota, 11 stycznia 2014, 11:05:

Mam pewna teorie jeżeli by to były cewki czy świece to nie powinno sie dziać tak na Pb rownież?.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez carsik » 13 sty 2014, 08:43

ciężko cos odpowiedzieć bo najpierw trzeba zaobserwować co dzieje się dokładnie, czy to jest kwestia paliwa czy zapłonu. Jeśli nie rwie a jest po prostu słaby stawiałbym na coś z wystrojeniem ale jak napisałem to taka wróżba.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez brodaM6 » 13 sty 2014, 09:14

Cała buda sie trzęsie i nie chce przekroczyć 160

Dopisano poniedziałek, 13 stycznia 2014, 12:15:

Czy jak podłączenia Elm i nagram to dziwne zjawisko będzie można z tego cos wywnioskować?
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Pawko_6 » 13 sty 2014, 15:27

Jak podłączysz ELM to zobacz pracę sondy czy w momencie szarpania będzie bogata czy uboga mieszanka.
0,9 bogato, 0,1 ubogo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez brodaM6 » 13 sty 2014, 17:56

Mówisz ze to może być wina sondy .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Pawko_6 » 13 sty 2014, 19:27

Tego nie napisałem, da to obraz co się dzieje z mieszanką, jeśli jest dobrze na benzynie to coś siada w gazie, wtryski, reduktor... Będziesz widział, jak trzymasz pedał w podłodze i dochodzisz do tak wysokich prędkości wykres sondy powinien być cały czas na górze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez brodaM6 » 13 sty 2014, 20:32

utwierdziles mnie tylko w tym ze mam cewki i świeczki dobre ,zostaja wtryski. bo reduktor chyba nie.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rafg81 » 17 sty 2014, 12:23

Witam, też mam problem, jak się wydaje z instacją gazową .
Auto – Mazda 6, 2,3 manual USA. Istalacja gazowa: Stag
4,reduktor Tomassseto Antartic -200 km, wtryski Hana. Istalka założona
08.2012 r. Auta dobrze chodziło może 6 miesięcy. Potem zaczęło się wywalanie
zapłonu i krztuszenie się w przedziele obrotów od 3 do 4 tyś (ten objaw był
również na benzynie, jednakże o 90% mniej odczuwalny) . W tym czasie kilka
wizyt u Pana, kitóry zakładał gaz. W międzyczasie spaliła sie sonda lambda za katalizatorem,
którą wymieniłem. Praca silnika na gazie stawała się co raz bardziej
nierówna, a check wywalał co raz częście. Wizyty o inżyniera, kóry zakładał
instalkę nie przynosił rezultatu, aż w końcu po poważniejszej rozmowie,
zgdził się nieco dłużej pochylić nad problemem. Po analizie inż stwierdził,
że to za słaby reduktor. Wymienił na inny – nie pamiętam jaki, ale jakiś sporo mocniejszy.
Wymieniono również listwę, jednak nie na nową, bo zapłon nadal wywalał. Potem gazwonik przyznał, że zamienił listwę na inną używaną – pech chciał, że w tej listwie też był wadliwy ten sam jak się okazało wtryskiwacz. Inż. szybko wymienił wtryskiwacz i kazał testować.
Efekt jest taki, że silnik na gazie pracuje poprawnie, nie wywala checka,
także wydaję sie, że ten problem został rozwiązany. Jednakże, w przedziale
obrotów od 3,5 do 4 tyś silnik nadal zbiera się jakby na raty. Co może być
tego przyczyną?? Dodam, że świece wymienione na nowe, a cewki i przewody
sprawdzone przez elektromechanika -stwierdził, że wszystko sprawne.Rozważam sprawdzenie zaworu EGZ, czujnika przepustnicy. Może ktoś ma inne pomysły, wskazówki??
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Broda M6 – spradź, czy nie wstawili Ci zbyt słabego reduktora w stos. do mocy silnika. Gdzieś czytałem, że reduktor powinien mieć spory zapas mocy. Mój tomasseto miał 34 km zapasu, ale to nie wystarczyło – powyżej 4,5 tys obrotów brakowało mocy, po zmianie na mocniejszy reduktor – auto idzie jak burza.
rafg81
 

Postprzez brodaM6 » 25 sty 2014, 16:36

Mam brc 1500 i tak sobie czytam ze on do 180 Hp wiec może być za słaby .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy LPG