Jaka instalacja LPG (Mazda 6/5/3 2.3)

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez netcoding » 11 wrz 2011, 11:52

Witam wszystkich, we czwartek zainstalowalem gaz w swojej M6 2.3. Instalacja BRC, tankowanie gazu odbywa sie we wlewie obok paliwa. Od czwartku zrobiłem już ponad 500km i jestem bardzo zadowolony. Nie odczuwam żadnej różnicy miedzy paliwem i gazem, tak samo sie zbiera, wszystko super. Spalanie po 1 butli to 10,22l/100 jakieś 35% w tym to jazda po mieście. Co moim zdaniem jest rewelacja. No i oczywiście było już tankowanie jejk co niesamowicie cieszy sie gębą gdy sie mówi do pełna i płaci nie całe 100 zł :) fajne uczucie. Podsumowując obecne ceny paliwa (5zl/l)jazda na benzynie jest bez sensu, gdzie można jeździć za polowe tej ceny, nie zmieniając wogole komfortu jazdy.' Instalacja kosztowała 2600 (– podatki, bo moja fura jest na moja firmę – 1791zl) instalacja wróci mi sie w 4 miesiące. Żałuje ze niezrobilem tego wcześniej :) polecam
Tworzenie stron www, CMS – zapraszam http://www.netcoding.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2010, 18:37
Posty: 34

Postprzez WisniaUs » 21 gru 2011, 22:04

Witam ponownie.Odebralem autko od BANANMIN'A i jesli chodzi o moja opinie na temat warsztatu http://www.autogaz-busko.pl to powiem krótko CAŁA POLSKA !!! MONTOWAĆ TYLKO U BANANMINA W BUSKU.Gość poprostu MAGIK, jestem pod ogromnym wrazeniem, facet naprawde zna sie na rzeczy polecam ,polecam i polecam pozdrawiam. Bananminie dzieki wielkie hejka
Ostatnio edytowano 6 paź 2014, 21:55 przez WisniaUs, łącznie edytowano 3 razy
Powód: Porządki
WisniaUs
 

Postprzez gazparts » 21 gru 2011, 22:43

dzięki za odwiedziny w naszym warsztacie :)
temat zostawiam z racji że tematu o 2,3 6 USA nie ma
specyfikacja instalacji
elektronika stag 4 soft 8.10.1
wtryski hana zielone
reduktor acr01
wlew w klapkę
zbiornik w koło 48l
zbiornik wystawał ponad podłogę o ok 4 cm więc różnica wyłożona gąbką tapicerską :)
Wisniaus dbaj o ten temat i czekamy na dalsze wrażenia i testy długo dystansowe <spoko>
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez WisniaUs » 27 gru 2011, 11:10

Hejka ,mam za soba pierwsze 500 km na LPG i naprawde micha mi sie cieszy jak to wszystko pracuje.Po nowym roku czeka mnie wycieczka do Bananmina na pierwszy przegladzik po 1000km . Silnik 2.3 z automatem pracuje doskonale na gazie nie ma dla mnie różnicy w pracy silnika a jestem 1szym wlascicielem tej Madzi.Pozdrawiam.Bananminie ,wielki pokłon dla ciebie ,MISTRZU. ;)
WisniaUs
 

Postprzez r4d3oN » 27 gru 2011, 11:59

widzę, że konfiguracja STAG+HANKI+ACR01 jest coraz cześciej montowana w samochodach i dobrze bo jest dobra biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość :)
[img]http://img26.imageshack.us/img26/5949/painterpl.jpg2[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 12:29
Posty: 29
Skąd: Górowo Iławeckie
Auto: Audi A3 1.8T, ajq

Postprzez WisniaUs » 4 sty 2012, 23:00

Witam,pierwszy 1000 km na lpg za mna i przeglad u Bananmina zrobiony.Nadal poezja na gazie,Pozdrawiam.
WisniaUs
 

Postprzez japoniec » 16 sty 2012, 11:46

daj instalacje do oceny na lpg-forum.pl

moja 6-tka jezdzi na Landi Renzo Omegas, biale wtryski, reszta standard i tez nie narzekam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez janosikvip » 29 lut 2012, 22:29

Witam
REDUKTOR BIGAS RI-21 do samochodów o mocy do 190KM.
Ciśnienie robocze od 0,85 do 1,40 bar
wejście gazu – 6mm średnica rurki ma znaczenie ?
taki reduktor będzie dobrze pracował w mojej madzi 2.3 166KM czy lepiej uprzeć się i nie zgadzać się na inny reduktor jak
OMVL Dream XXI MP 200 KM <co?>
wejście gazu – 8mm
Zna może że ktoś jakiegoś gaziarza który by się tego podoją i mi to solidnie zrobił ? <co?>

Rozmawiałem z jednym gazownikiem i mówił że moja mazda ma miękkie gniazda zaworowe i przez to
musi mieć dodatkowe smarowanie ich żeby się nie wypaliły prawda to ? <co?>
Początkujący
 
Od: 10 lis 2011, 20:57
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.3l 166 KM 2002r.

Postprzez WisniaUs » 25 mar 2012, 21:05

Ello 10 000 km na LPG i piecyk 2.3 l poezja.Zero problemow aha lałem Orlena ale bleeee ostatnio wciaga Shell Gas i ogromna przepasc w pracy silnika oczywiscie na dobre.Zatem ja sobie chwale Lpg spod muszelki hehe <glupek2> Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez banas » 30 kwi 2012, 17:09

Witam

Ja swoją M6 będę gazował najpóźniej za dwa tygodnie bo wciąż nie mogę zdecydować się do którego gazownika pojechać. Każdy znajomy ma o nich swoje zdanie. Może Wy wiecie gdzie jest kumaty gazownik w okolicy Piotrkowa Trybunalskiego?
Rozmawiałem z jednym z Sulejowa, ponoć niezły spec. On radzi mi założyć instalację Zenit.
Ponoć niezła. Do tego wtryskiwacze hana i bez lubryfikacji bo jego zdaniem niepotrzebna jest. I to za rozsądną cenę 2,500 zeta. A Wy co o tym myślicie?

pzdr
banas
Obrazek
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 21:33
Posty: 21 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 LF 2004 rok 2.0 16V + LPG stag 300 premium

Postprzez jacoo » 30 kwi 2012, 21:47

140km od Piotrkowa w m.Młyny znajduje sie forumowy spec od "gaziu".....POLECAM bo warto!
<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 mar 2012, 22:07
Posty: 6
Skąd: Kraków
Auto: 2.0i 16V 141KM – LF (GY)

Postprzez banas » 30 kwi 2012, 23:07

tak, wiem o tym. Tyle że z byle regulacją jechać 140 kilosów to średnio widzę.
Może coś bliżej? I co z tym Zenitem? Dobre to to czy jednak brać Staga?
No i jak nie znajdę dobrego gazownika to chyba będę zmuszony wybrać sie do Młyn :D

Edit...

Instalka założona. Już nawet 800 km na niej zrobiłem.
Co prawda wymaga jeszcze regulacji bo lekko się muli na małych obrotach i szarpie na zimnym silniku ale myslę że po regulacji to przestanie. No i spalanie mam na razie na poziomie 12 l/100 km w trybie mieszanym. Czy to nie za dużo. Dodam że mam średnio ciężką nogę a instalacja to stag 300 premium na wtryskach hana 2000 i bez lubryfikacji.

PS
założona w Sulejowie :)
Obrazek
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 21:33
Posty: 21 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 LF 2004 rok 2.0 16V + LPG stag 300 premium

Postprzez brodaM6 » 2 cze 2012, 11:11

Miałem problem z gazem, ale już nie mam zakładam BRC Sequent 24 :D
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez greg-mg » 10 cze 2012, 22:54

Witam jestem nowy na forum Mazdy i rowniez tutaj postanowilem zapoznac sie z opinia o lpg w 6-tce jak rowniez poprosic o pomoc . Posiadam szostke 1,8 z 2006r i planuje ja zagazowac ale rowniez mam dylemat jaka instalacja i warsztat poniewaz w tej kwestii jestem zielony i niechcialbym by jakis pseudo gazownik wcisnął mi jakis badziew. Moze ktos z forumowiczow jest z Kielc i moze mi polecic pewny i kompetentny warsztat . Dzieki
greg-mg
 

Postprzez gazparts » 11 cze 2012, 08:18

zapraszam do nas :)
www.autogaz-busko.pl
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez WisniaUs » 14 cze 2012, 22:47

Witam 15 000 km na LPG i nic nie chce sie zepsuc ;) Żadnych różnic pomiedzy PB a LPG ,moc i przyspieszenie takie same jak na PB,spalanko pomiedzy 9-10 l na trasie,do 12 litrów w mieście.W 95% staram sie lac Shell Gas autko mocne i silniczek ladnie sobie mruczy Pozdrawiam
WisniaUs
 

Postprzez rymko » 18 cze 2012, 17:31

No to żeby nie było tak pięknie, u mnie w konfiguracji jak u Wisniaus' a padł reduktor ACR01 po 9 tys km.
Owszem autko chodzi ładnie, ale ciśnienie na nowym reduktorze też fiksuje. Wystarczy od czasu do czasu zajrzeć w programik , by stwierdzić, że ACR01daleko do doskonałości.
U mnie wszedł zbiornik Bormech'a 52 l, a na podłogę wyrzeźbiłem twardy styropianik – ok. 4cm, trochę pościnany i jest idealnie płaska płaska. Co do spalania w trasie, to gratuluję wyniku. U mnie poniżej jedenastu nie udało się zejść , a i tak jestem zadowolony. Trzeba chyba jechać max. 100 km/h, żeby taki wynik osiągnąć. Nie wiem jak wyliczyłeś te 12 litrów w mieście, ale wg. mnie to niemożliwe przy tym silniku. Od tankowania do tankowania, jazda tylko po mieście, latem wychodzi mi 14-15 litrów, a zimą i 18 da radę. Dodam , że instalację zrobiłem w Pitecu, w Poznaniu i jest moim zdaniem idealnie zestrojona. Przy założeniu , że reduktor trzyma te zalecane przez producenta 1.16, mapki pokrywają się prawie w całym zakresie. Piszę prawie , bo przy długich czasach wtrysków – max. but , jest minimalnie za ubogo, więc chyba jednak osławiony reduktor nie daje rady.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 22 cze 2012, 18:04

Ja mam pierwszy 1000km na lpg przelatane jest ok,poza jednym minusem brak mu tego odejścia jak na pb
-cykl mieszny 14/100km
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez WisniaUs » 24 cze 2012, 10:24

Witam,Panowie sprawdzalem jeszcze raz spalanie i na trasie Tarnów-Poznań-Tarnów wyszlo na klimie 3 osoby i pełny bagażnik 11/100,kilka razy pociskalem chwilowo do 200/h ale w 90% nie przekraczalem 120/h.Reduktor mam ACR01 ale to jest 3ci bo tamte piszczaly i mialy duze spalanie okolo 16-18/100km.Byłem u Bananmina i mowil ze byla wadliwa partia tych reduktorów.Przez pierwsze 2 miesiace byla walka wlasnie o spalanie i piszczenie az wreszcie zalozyl mi juz reduktor z nowej poprawionej serii.CZasami tez lubie pocisnąć ale to tylko sporadycznie (dziecko) ale i moherowo tez nie jeżdze.Qzyn ma madzie 6 2.0 i jemu spalanie trasa wychodzi 10/100 na klimie.A i jeszcze jedno,staramm sie tankować Shell Gas i widze różnice duzą ,silnik pracuje mięciutko i żwawiej sie odpycha od ziemi ;) Ostatnio zmuszony bylem zatankowac Statoil czy orlen i powiem ze odczulem ze jest gorzej.Na Shellu robie do 50 km wiecej.Zreszta Bananmin montowal mi instalke i testowal spalanie i mu wyszlo po przejechaniu ze mna 100km 9,3 bez klimy.Wiem tylko ze on jest mistrzem w tym co robi w lutym bylem na przegladzie i zalozeniu tego nowego trzeciego reduktora,regulacja i do dzis poezja a spalanie tak jak pisze i NIE MA LIPY.Pozdrawiam papa
WisniaUs
 

Postprzez WisniaUs » 24 cze 2012, 10:40

Koledzy wiem ze miasto miastu nie rowne ale ja wcale nie stoje w korkach bo poprostu ich w Tarnowie nie ma i moze dlatego jak mowie ze mi spala 12/100 to jestescie troszku zdziwieni.Napewno jeśli bym śmigal po Krakowie,Warszawie itp to by i bylo 14 czy 16 litrów na STO.
WisniaUs
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy LPG