Problem z zapalaniem auta

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez pawik22 » 12 paź 2011, 06:41

Witam posiadam mazdę 6 1,8 2002r sedan. Posiada instalacje gazową Stag300. Kupiłem auto dwa miesiące temu, niby żadnych zastrzeżeń, spalanie OK. Tyko jeden mankament, po około co najmniej 20 min od zgaszenia pojazdu żeby zapalić auto trzeba kręcić około 3-4sekund. Świece wymienione, przewody też, żadnych błędów na komputerze. No i po dwóch miesiącach zauważyłem że ten mankament niknie jak nie ma gazu w butli.Po zatankowaniu znowu to samo. Próbowałem juz tak dwa razy czyli potwierdzone -brak gazu w butli jest OK, jest gaz jest Źle. Może miał ktoś coś podobnego lub ktoś wie o co tu chodzi. Będę wdzięczny. Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 11:18
Posty: 46
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 1,8 benzyna-gaz

Postprzez gazparts » 12 paź 2011, 07:06

jedyne co może mieć z tym wspólnego to albo wtrysk leje albo reduktorek puścił.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez pawik22 » 12 paź 2011, 10:28

Czy to jakoś da się sprawdzić
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 11:18
Posty: 46
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 1,8 benzyna-gaz

Postprzez gazparts » 12 paź 2011, 11:33

a jakie wtryski i reduktor masz?
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez pawik22 » 12 paź 2011, 14:33

Wtryskiwacz gazu Valtek, a reduktor nie wiem jeżeli to parownik to Scorpion, zawór zespolony Tomasetto, układ sterujący Stag300
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 11:18
Posty: 46
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 1,8 benzyna-gaz

Postprzez pawik22 » 13 paź 2011, 12:11

Witam właśnie gazownik zdiagnozował awarię reduktora. Posiadam reduktor Scorpion mini, gazownik krzyknął mi za wymianę 400zł trochę dużo. Na allegro ten mój typ kosztuje 180. Mam pytanie jaki reduktor kupić do mojej instalacji czy ten co był czy inny, prosze o poradę oraz czy mogę sam wymienić czy musi to zrobić gazownik, czy będzie jakaś potrzeba regulacji.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2011, 11:18
Posty: 46
Skąd: mazowieckie
Auto: Mazda 1,8 benzyna-gaz

Postprzez rrrobson » 13 paź 2011, 12:27

Reduktor Zavoli Zeta N bardzo stabliny ciśnieniowo oraz temperaturowo. Zmienić reduktor możesz sam (nie jest to w cale trudne) jedynie pojedziesz na regulację do swojego gazownika (trzeba ustawić odpowiednie ciśnienie oraz mapę).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez Marcin L » 26 paź 2011, 23:17

najłatwiej będzie wstawić KME Silver bo ma podobne podłączenia jak scorpion.

zavoli jest OK ale może się już tak łatwo nie wpasować....
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 20:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy LPG