Max. RPM na Stagu
Strona 1 z 1
hmmm ... wiec musi byc cos innego ... bo jak pokrece go w granice 6 tys. i ponad to przelacza mi sie na benzyne (butla zamontowana do jazdy do przodu).
Sprawdź wartość "Max. obroty na gazie" to ona określa przy jakich obrotach sterownik przełącza z powrotem na benzynę.
Również sprawdź "Max. obciążenie na gazie" bo jak przekroczy tą wartość to i przy niższych obrotach przełączy.
Również sprawdź "Max. obciążenie na gazie" bo jak przekroczy tą wartość to i przy niższych obrotach przełączy.
Siw-y napisał(a):Sprawdź wartość "Max. obroty na gazie" to ona określa przy jakich obrotach sterownik przełącza z powrotem na benzynę.
Również sprawdź "Max. obciążenie na gazie" bo jak przekroczy tą wartość to i przy niższych obrotach przełączy.
wlasnie o to pytalem ... max. obroty na gazie ... czyli odcinka na gazie... trzeba bedzie podjechac do gazownika ... dzieki za odpowiedz
noxes napisał(a):Odcinka to odcinka, a max obroty to max obroty to dwie inne sprawy.
Masz racje ale i tak chodzilo mi o max. obroty na gazie czyli wartosc po ktorej sterownik odcina (odcinka) gaz.
Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze jest zwykle powodem przełączania się na PB w górnym zakresie obrotów. Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej... Miałem już 3 takie przypadki w różnych autach i za każdym razem było to ciśnienie na reduktorze. Wystarczyło pokręcić śrubką (nie ja, gazownik)
Siw-y napisał(a):Odcina gaz ale w tym samym momencie przełącza na benzynę, Ty nawet tego możesz nie zauważyć.
Slysze dzwiek po przelaczeniu na benzyne... trzy krotkie ktore wedlug instrukcji oznaczaja brak gazu lub blad sterownika...
loockas napisał(a):Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze jest zwykle powodem przełączania się na PB w górnym zakresie obrotów. Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej... Miałem już 3 takie przypadki w różnych autach i za każdym razem było to ciśnienie na reduktorze. Wystarczyło pokręcić śrubką (nie ja, gazownik)
a czy przez niskie cisnienie na reduktorze samochod moze byc slabszy
piotrekkk1985 napisał(a):brak gazu lub blad sterownika...
Reduktor na 99% skoro słyszysz dźwięk błędu Podjedź do gaziarzy.
piotrekkk1985 napisał(a): samochod moze byc slabszy
Tak, szczególnie na wyższych obrotach.
Skoro piszczy to za małe ciśnienie gazu, albo przez niewydajny reduktor albo przez zagiętą miedź.
Dają celowo jak nie potrafią poprawnie ustawić sterownika bądź dobrać odpowiednio wydajnych komponentów
loockas napisał(a):Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej...
Dają celowo jak nie potrafią poprawnie ustawić sterownika bądź dobrać odpowiednio wydajnych komponentów
Siw-y napisał(a):Skoro piszczy to za małe ciśnienie gazu, albo przez niewydajny reduktor albo przez zagiętą miedź.loockas napisał(a):Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej...
Dają celowo jak nie potrafią poprawnie ustawić sterownika bądź dobrać odpowiednio wydajnych komponentów
Mysle ze bedzie to za niskie cisnienie ... zamiast miedzi mam faro ... a reduktor to zavoli s ... wiec mysle ze spokojnie powinien dac rade ...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości