Max. RPM na Stagu

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez piotrekkk1985 » 16 wrz 2011, 18:07

Czy da sie ustawic max. obroty (odciecie) na Stagu 300 ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Siw-y » 16 wrz 2011, 18:25

Nie, odcinka jest tak jak na benzynie.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez piotrekkk1985 » 16 wrz 2011, 18:53

hmmm ... wiec musi byc cos innego ... bo jak pokrece go w granice 6 tys. i ponad to przelacza mi sie na benzyne (butla zamontowana do jazdy do przodu).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Siw-y » 16 wrz 2011, 19:18

Sprawdź wartość "Max. obroty na gazie" to ona określa przy jakich obrotach sterownik przełącza z powrotem na benzynę.
Również sprawdź "Max. obciążenie na gazie" bo jak przekroczy tą wartość to i przy niższych obrotach przełączy.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez piotrekkk1985 » 16 wrz 2011, 19:38

Siw-y napisał(a):Sprawdź wartość "Max. obroty na gazie" to ona określa przy jakich obrotach sterownik przełącza z powrotem na benzynę.
Również sprawdź "Max. obciążenie na gazie" bo jak przekroczy tą wartość to i przy niższych obrotach przełączy.

wlasnie o to pytalem ... max. obroty na gazie ... czyli odcinka na gazie... trzeba bedzie podjechac do gazownika ... dzieki za odpowiedz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez noxes » 17 wrz 2011, 22:21

Odcinka to odcinka, a max obroty to max obroty to dwie inne sprawy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez piotrekkk1985 » 18 wrz 2011, 00:08

noxes napisał(a):Odcinka to odcinka, a max obroty to max obroty to dwie inne sprawy.

Masz racje ale i tak chodzilo mi o max. obroty na gazie czyli wartosc po ktorej sterownik odcina (odcinka) gaz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Siw-y » 18 wrz 2011, 22:42

Odcina gaz ale w tym samym momencie przełącza na benzynę, Ty nawet tego możesz nie zauważyć.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez loockas » 18 wrz 2011, 23:19

Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze jest zwykle powodem przełączania się na PB w górnym zakresie obrotów. Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej... Miałem już 3 takie przypadki w różnych autach i za każdym razem było to ciśnienie na reduktorze. Wystarczyło pokręcić śrubką (nie ja, gazownik) :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez piotrekkk1985 » 19 wrz 2011, 01:16

Siw-y napisał(a):Odcina gaz ale w tym samym momencie przełącza na benzynę, Ty nawet tego możesz nie zauważyć.

Slysze dzwiek po przelaczeniu na benzyne... trzy krotkie ktore wedlug instrukcji oznaczaja brak gazu lub blad sterownika...

loockas napisał(a):Zbyt niskie ciśnienie na reduktorze jest zwykle powodem przełączania się na PB w górnym zakresie obrotów. Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej... Miałem już 3 takie przypadki w różnych autach i za każdym razem było to ciśnienie na reduktorze. Wystarczyło pokręcić śrubką (nie ja, gazownik)

a czy przez niskie cisnienie na reduktorze samochod moze byc slabszy ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez loockas » 19 wrz 2011, 08:06

piotrekkk1985 napisał(a):brak gazu lub blad sterownika...


Reduktor na 99% skoro słyszysz dźwięk błędu :) Podjedź do gaziarzy.

piotrekkk1985 napisał(a): samochod moze byc slabszy


Tak, szczególnie na wyższych obrotach.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Siw-y » 19 wrz 2011, 09:11

Skoro piszczy to za małe ciśnienie gazu, albo przez niewydajny reduktor albo przez zagiętą miedź.

loockas napisał(a):Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej...

Dają celowo jak nie potrafią poprawnie ustawić sterownika bądź dobrać odpowiednio wydajnych komponentów ;)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez piotrekkk1985 » 21 wrz 2011, 19:59

Siw-y napisał(a):Skoro piszczy to za małe ciśnienie gazu, albo przez niewydajny reduktor albo przez zagiętą miedź.

loockas napisał(a):Max obroty na LPG zwykle na sterowniku są ustawione powyżej odcinki. No chyba, że ktoś to celowo ustawił niżej...

Dają celowo jak nie potrafią poprawnie ustawić sterownika bądź dobrać odpowiednio wydajnych komponentów ;)

Mysle ze bedzie to za niskie cisnienie ... zamiast miedzi mam faro ... a reduktor to zavoli s ... wiec mysle ze spokojnie powinien dac rade ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy LPG