Mazda 626 GF FS 136KM '00 – problem z instalacją na STAG4
1, 2
...ja tylko dodam, że miałem właśnie takie objawy bujania, nawet na wyższych biegach, nie mówiąc o szarpaniu na dwójce poniżej 2tys. obrotów-akurat u mnie wymiana kabli (jeden był walnięty) oraz świec (za jednym zamachem) rozwiazała ten problem. Ale co się wcześniej p. Anioła najeździł z laptopem i posprawdzał wszystko – to jego
- Od: 26 kwi 2011, 04:16
- Posty: 81
- Skąd: Poznań/Ziemia Lubuska
- Auto: Mazda GF FS & Stag300+ , H 2000, ACR01, Tomasetto AT02
Witam
Tez mi sie wydaje ze kolega gph powinien sprawdzic kable i swiece najpierw. Ja mialem szarpanie przy przyspieszaniu, na poczatku tylko przy 2500 obr. i tylko na gazie. Potem czesciej przy innych obrotach i potem tez na benzynie.
Jak sprawdzilem przedowy wys. napiecia to okazalo sie ze 3 z 4 maja rezystancje powyzej 2 MOhm (wiecej niz moj multimetr). Po wymianie kabli wszystko jest ok.
Pozdr
Tez mi sie wydaje ze kolega gph powinien sprawdzic kable i swiece najpierw. Ja mialem szarpanie przy przyspieszaniu, na poczatku tylko przy 2500 obr. i tylko na gazie. Potem czesciej przy innych obrotach i potem tez na benzynie.
Jak sprawdzilem przedowy wys. napiecia to okazalo sie ze 3 z 4 maja rezystancje powyzej 2 MOhm (wiecej niz moj multimetr). Po wymianie kabli wszystko jest ok.
Pozdr
- Od: 5 lip 2009, 22:04
- Posty: 31
- Auto: MAzda 626 GF LPG
witam. wiem że to nie ten teamt ale jakie kolego dałeś kabelki do madzi. Czytałem an forum że chłopaki wkładają często sentechy. Też chyba wymienie na wszelki wypadek, bo świece już wymieniłem (ngk).
- Od: 22 mar 2011, 18:48
- Posty: 7
- Skąd: Oświęcim-Brzeszcze
- Auto: mazda 626 GF 2.0 115 KM benzyna 2001r.lift, LPG STAG 300+
Witam
Szczerze mowiac nie wiem jakiej byly firmy kable bo nie zmienialem przy zalozeniu istalacji gazowej. ale po gdzies 8 mies. na gazie sie posypaly. a wymienilem na japan line i na razie jest ok. Z tego co czytalem to nie sa to przewody gornych lotow, ale cena byla kuszaca. pozdrawiam
Szczerze mowiac nie wiem jakiej byly firmy kable bo nie zmienialem przy zalozeniu istalacji gazowej. ale po gdzies 8 mies. na gazie sie posypaly. a wymienilem na japan line i na razie jest ok. Z tego co czytalem to nie sa to przewody gornych lotow, ale cena byla kuszaca. pozdrawiam
- Od: 5 lip 2009, 22:04
- Posty: 31
- Auto: MAzda 626 GF LPG
kable mogą być przyczyna choć większości przypadków tak nie jest:) firma sentech sprawdzona sam tez jeżdżę od jakieś 15 tys. na takich kablach i nie ma z nimi problemu.a co do tych szarpań hmmm proponował bym porostu zrobić auto kalibracje mapy wtrysków i spróbować pojeździć na ustawieniach powiedzmy fabrycznych po auto kalibracji .częsta nieumiejętność ustawienia optymalnej wartości czasów wtrysków i zgrania z obciążeniem silnika objawia sie szarpaniami.W moim przypadku tak jest nigdy nie moglem zestroić map tak zęby mi nie zapętlało wtrysków mój stag 200 nie obsługuje zubożenia mazdy i najlepiej wszystko jeździ na ustawieniach auto kalibracji.Co do tych szarpań może mieć jeszcze wartość ciśnienia roboczego ale tym wszystkim zajmuje sie auto kalibracja:)
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
kable wymienione na sentech, ale praktycznie nic się nie poprawiło no może odrobinę lepiej się zbiera. Szarpanie pozostało. Udałem się do gaziarza, jazda godzinę z laptopem na kolanach. jest cuit lepiej ale dalej szarpie. Tam gdzie przerywało np.3500-4000 obr. zwiekszył dawkę to zaczęło w innym zakresie przerywać...po zmianie w innym zakresie znowu w innym i tak do z.....po godzinie stwierdził, że jest to niemożliwe i zamówił nowy moduł bo prawdopodobnie źle odczytuje wartości czy coś takiego. Wieć na chwile obecna czekam na moduł....sam juz nie wiem co robić.
- Od: 22 mar 2011, 18:48
- Posty: 7
- Skąd: Oświęcim-Brzeszcze
- Auto: mazda 626 GF 2.0 115 KM benzyna 2001r.lift, LPG STAG 300+
jaki moduł?? tam nie ma żadnych modułów.coś kreci ten twój gaziarz .a co do auto kalibracji to nie jest tak do końca ze ustawia czas wtrysków na wolnych obrotach tylko kalibruje cala mapę wtrysków na podstawie mapy benzynowej i to często wystarcza oczywiście nie zawsze.Czasami po samej auto kalibracji wywala błąd maksymalnie otwartych wtryskiwaczy czy może tak dzieje się u autora tematu po tym przerywaniu
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości