Mazda 6 2.0 (141 KM) wtrysk bezpośredni – proszę o opinie użytkowników ??
Strona 1 z 1
Witam
Chcę założyć gaz do Mazdy 6 2.0 141 KM, 2003 r, po wizycie w warsztacie okazało się że ten silnik jest na wtrysku bezpośrednim i jest ryzyko zapiekania się wtrysków benzynowych. przeczytałem już chyba wszystkie tematy i nic konkretnego nie ma na ten temat, proszę o opinie najlepiej użytkowników silnika 2.0 którzy mają instalację gazową ( jakie przebiegi zrobione na gazie)
Dodam, że polecono mi instalacje Stag 4 premium.
Chcę założyć gaz do Mazdy 6 2.0 141 KM, 2003 r, po wizycie w warsztacie okazało się że ten silnik jest na wtrysku bezpośrednim i jest ryzyko zapiekania się wtrysków benzynowych. przeczytałem już chyba wszystkie tematy i nic konkretnego nie ma na ten temat, proszę o opinie najlepiej użytkowników silnika 2.0 którzy mają instalację gazową ( jakie przebiegi zrobione na gazie)
Dodam, że polecono mi instalacje Stag 4 premium.
- Od: 10 lip 2011, 19:44
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan
w 2003 nie było bezpośredniego wtrysku w jednostkach mazdy absolutnie
2 lata temu wyszedł 2,3 l na bezpośrednim DISI i wprowadzono niedawno 2L jednostkę ale to bardzo świeża konstrukcja
tak że odsyłam do przykładów MZR 2003r
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 20%202003r
właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.
2 lata temu wyszedł 2,3 l na bezpośrednim DISI i wprowadzono niedawno 2L jednostkę ale to bardzo świeża konstrukcja
tak że odsyłam do przykładów MZR 2003r
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 20%202003r
rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.
właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.
bananmin napisał(a):rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.
właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.
Czy mógłbyś rozwinąć swoją wypowiedź ? Bo jakoś nie kumam, w którym miejscu problem występuje
do bezpośredniego wtrysku są instalacje dedykowane pod dany silnik
nie wszystkie silniki są opracowane, temat po prostu raczkuje
nie wszystkie silniki są opracowane, temat po prostu raczkuje
bananmin napisał(a):w 2003 nie było bezpośredniego wtrysku w jednostkach mazdy absolutnie
2 lata temu wyszedł 2,3 l na bezpośrednim DISI i wprowadzono niedawno 2L jednostkę ale to bardzo świeża konstrukcja
tak że odsyłam do przykładów MZR 2003r
http://www.autogaz-busko.pl/galeria/#/c ... 20%202003rrrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.
właśnie że są problemy z wtryskiem bezpośrednim niestety.
Mam nadzieję, że masz rację z tym wtryskiem, ale jeżeli był by to zwykły wtrysk to wtedy wtryski siedziały by w kolektorze ssącym a one są wkręcone w blok silnika także wygląda to na bezpośredni wtrysk, mógłbyś rozwinąć ten temat bardziej to byłbym wdzięczny
- Od: 10 lip 2011, 19:44
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan
@bananmin
już ustaliliśmy że kolega dostał złe info od "fachowców"(został wprowadzony w błąd). Zaproponuj dobry zestaw dla niego. Wydajesz się być autorytetem tego działu.
Pozostali też mama nadzieję posłuchają Twojej opinii.
@Pawel84
Poczytaj w tym dziale. Wątków na temat naszych M6 141/147 KM jest naprawdę dużo aby wyrobić sobie zdanie na ten temat.
Daj info jak założysz LPG.
już ustaliliśmy że kolega dostał złe info od "fachowców"(został wprowadzony w błąd). Zaproponuj dobry zestaw dla niego. Wydajesz się być autorytetem tego działu.
Pozostali też mama nadzieję posłuchają Twojej opinii.
@Pawel84
Poczytaj w tym dziale. Wątków na temat naszych M6 141/147 KM jest naprawdę dużo aby wyrobić sobie zdanie na ten temat.
Daj info jak założysz LPG.
jeszcze raz powtarzam poruszamy tu temat bezpośredniego wtrysku w mazdzie 6 z 2003 roku, a takowy silnik nie istnieje, w tych rocznikach.
Nie mieszajmy ludziom w głowie
Nie mieszajmy ludziom w głowie
rrrobson napisał(a):Większość nowych aut jest na wtrysku bezpośrednim i jakoś nie ma problemów z gazem.
no i tu muszę się wtrącić tych silników to za wiele nie ma, mitsubishi coś tam zrobiło ale popularności to nie zdobyło mowa oczywiście o bespośrednim wtrysku benzyny
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Śmiem się nie zgodzić, bo z obecnie produkowanych aut coraz ciężej kupić coś bez bezpośredniego wtrysku, od całej gamy FSI VW czy na nowej maździe kończąc. W 2003 r. bankowo mazda bezpośredniego nie robiła i na gazie jeździ to całkiem nieźle, a kolego Paweł84 jak ci gazownik mówi takie herezje to wiej od niego i wal do takiego co wie co robi
- Od: 24 sty 2010, 16:08
- Posty: 52
- Skąd: mazowieckie
- Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM
micagh napisał(a):Śmiem się nie zgodzić, bo z obecnie produkowanych aut coraz ciężej kupić coś bez bezpośredniego wtrysku, od całej gamy FSI VW czy na nowej maździe kończąc. W 2003 r. bankowo mazda bezpośredniego nie robiła i na gazie jeździ to całkiem nieźle, a kolego Paweł84 jak ci gazownik mówi takie herezje to wiej od niego i wal do takiego co wie co robi
Kolego micagh, widze że masz w opisie M6 2.0 , masz ją na gazie Jeś li tak to napisz pare słów jak sie sprawuje i jaki przelot masz na LPG. Wszyscy mówią że powinno być ok , ale żadnych konkretów na forum nie ma...
Pozdro
- Od: 10 lip 2011, 19:44
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 141KM sedan
Do tej pory zrobiłem jakieś 20 tys. na lpg i problemów żadnych nie stwierdzam . Auto jeździ jak na pb. Założonego mam staga 300 plus, zielone hanki i zavolaka, ale podstawa to znaleźć gazownika, który wie co robi i założy i wyreguluje wszystko jak trzeba.
- Od: 24 sty 2010, 16:08
- Posty: 52
- Skąd: mazowieckie
- Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości