Jakie macie przebiegi na instalacji LPG?
u mnie blisko 40 tys na lpg przelatane, teraz na liczniku 139 tys, oleju od zmiany do zmiany nie dolewam nic, na bagnecie ubytku tez ciężko zauważyć i aby tak pozostało olej to total
KLAJGUS,Ooo gratulacje oby tak bylo jak dobijesz do 214kkm jak moja.A lubisz jej pocisnac czasem po gazie? Ja nawet sprawdzalem ostanio spaliny i wszystko oki.Ale z bagnetu delikatnie ubywa a zwlaszcza jak jà pogonie po trasie.
-
WisniaUs
Wisniaus napisał(a):.A lubisz jej pocisnac czasem po gazie?
jakiś szybki i wściekły za bardzo nie jestem często śmigam po tutejszych (DE) autostradach, a wtedy tempomat przeważnie na 160, poza tym mam nietypowy ogranicznik prędkości, a mianowicie antena od CB na magnesie, na początku jak chciałem sprawdzić ile madzia wyciągnie to przy prawie 200 km/h magnes pościł , i do teraz nie wiem jak tyna szyba wytrzymała bo spore cięgi dostała od anteny gdy na kablu sobie latała, zanim się zatrzymałem teraz rozpędzam się max do 180-ciu
Hehhh moja antena na magnesie wytrzymuje 200 km/h a mam ja na klapie bagaznika.Wiecej nie pojdzie bo wersja usa ma blokade na 120 mph/h ehhhhhh i z tym.Automat nawet piàtki nie wrzuca tylko na 4ce do 200 i ble ble ble THE END.
-
WisniaUs
Witam a ja majac taka wersje M6 mam taki problem ze co jakis czas zapalala i gasila sie zotla kontrolka silnika a teraz pali sie non stop. Co robic pomozcie a mechanik podlanczal kompa to wyskoczy ze to blad sonda lambda ze za wysoka mieszanka paliwowa
- Od: 25 maja 2013, 15:08
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 GY kombi 2007 po lifcie benzyna+lpg 2,0litra 147km
no kolejna paczka informacji: przy 191kkm (po 60kkm na LPG) wszystkie szklanki na zaworach wylotowych były do wymiany. Luz poniżej dolnej tolerancji, ale zawory jeszcze ie podparte. Styl jazdy nazwałbym "normalnym", głównie trasa, prędkości około 120 km/h, przy wyprzedzaniu zazwyczaj redukcja i pod 5,5 krpmów (tak jak to bywa w Japończykach ). Zużycie oleju, około 1 l/13kkm
Ja miałem w 2.0 DOHC 141 km BRC – z lubryfikacją i dotryskiwaniem benzyny przy obciążeniu silnika. Przy montażu było 170000km, w dniu sprzedaży auta (wczoraj prawie 260 000 km...) 90000km la LPG, 3 lata – i zero różnicy, wszystko chodziło jak nowe!!!!!!!
Witajcie 85 000 km na LPG nadal zero problema,jako że przeskoczyło mi kolejne 10kkm na LPG odwiedzilem dzisiaj BANANMINA w Busku.Wymiana filterków,regulacja i autko nadal śmiga MIODNIE
Przy okazji był ze mna Qzyn gdzie Krzycho poprawial instalke po Tarnowskich konowałach z warsztatu Gaztar na ulicy Marusarz 5. Tarnowianie omijajcie ten warsztat szerokim łukiem!! Prawdopodobnnie Qzyn wezmie rzeczoznawce i sprawa wyladuje w sądzie. Pozdrawiam!! Krzycho ,dzieki!!!
Przy okazji był ze mna Qzyn gdzie Krzycho poprawial instalke po Tarnowskich konowałach z warsztatu Gaztar na ulicy Marusarz 5. Tarnowianie omijajcie ten warsztat szerokim łukiem!! Prawdopodobnnie Qzyn wezmie rzeczoznawce i sprawa wyladuje w sądzie. Pozdrawiam!! Krzycho ,dzieki!!!
-
WisniaUs
Xedesem 6 zrobiłem na LPG 140k km. Było to na instalacji BRC Sequent 56. Instalacja nie sprawiała żadnych problemów. Jedynie raz się zdarzyło, że zgnił przekaźnik za parę zł. W każdym razie kluczowe elementy (centralka, reduktor, wtryskiwacze) nigdy mnie nie zawiodły.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
U mnie 102 kkm na gazie, problemów (jak do tej pory) brak,jazda głównie miejska. Instalacja Landi Renzo na wtryskach matrix.Regularny serwis co 10000 km.
-
rav 75
Mazda 3 2.0 Top Sport .Stan licznika 190 tys, instalacja gazowa przy stanie 95 tysiaków wiec prawie 100tys km juz nachulałem. Wymiana tylko parownika 2 tygodnie temu.
Odświeżę temat. BRC sequent 24 + lubryfikacja, założone w 2008 roku (7 i pół roku temu) przy przebiegu 54.000. Aktualnie 174.000 i licze na więcej (planuję w tym roku (szkolnym) minimum 50.000). Co 10.000 wymiana filtrów fazy ciekłej i lotnej,powietrza,oleju + olej. Wiem ze mozna co 15.000 ale to się trudniej liczy Spalanie trasa (bo głównie tu użytkuje) przy Vmax 120 km/h 8,5 l/100km. Sprzedawać się nie opłaca, no chyba że pokryje koszt nowej instalacji do planowanej 6 GH ale na chwilę obecną jeżdżę "do trupa" chociaż jeszcze zostało 2,5 roku legalizacji butli.....
Witam
Przebieg 250 tys.km w tym 60 tys. na gazie, fajne chwile w MPV , trochę " siana" zostało w kieszeni, "kuchenka" AC STAG 300+wtryski HANA2000(zaszalałem, ale warto zainwestować ), jest na razie ok.
Ostatnio po wymianie przewodu wodnego pod podłogą mam problem z odpowietrzeniem tylnej nagrzewnicy...cóż, gdyby ktoś może dał cynka jak zadziałać , był bym wdzięczny
DEMIO 1.3 – na razie świeża instalacja, też STAG – naprawdę ładnie się wkręca jak na podeszłego wiekiem "chłopczyka"
Przebieg 250 tys.km w tym 60 tys. na gazie, fajne chwile w MPV , trochę " siana" zostało w kieszeni, "kuchenka" AC STAG 300+wtryski HANA2000(zaszalałem, ale warto zainwestować ), jest na razie ok.
Ostatnio po wymianie przewodu wodnego pod podłogą mam problem z odpowietrzeniem tylnej nagrzewnicy...cóż, gdyby ktoś może dał cynka jak zadziałać , był bym wdzięczny
DEMIO 1.3 – na razie świeża instalacja, też STAG – naprawdę ładnie się wkręca jak na podeszłego wiekiem "chłopczyka"
- Od: 11 paź 2015, 16:33
- Posty: 7
- Auto: MPV FS 2.0B 2000r. oraz DEMIO 1.3 B 2000r. ....2x LPG
Przebieg mojej to 530000 ( tak pięćset trzydzieści) w tym 344 000 na gazie . Jeżdżę nią już 10 lat więc teraz wymieniam butlę na nową żeby mieć homologację. Spalanie średnie 9,5 do 10l/100km. Szybkości 190km/h nie przekraczam bo mi antenkę CB zdmuchuje . Oleju od wymiany do wymiany dolewam ok. 0,5 l, wymieniam co 12-15 tys. półsyntetyk.
Pozdrawiam tych co nie boją się gazu
Pozdrawiam tych co nie boją się gazu
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości