Jakie macie przebiegi na instalacji LPG?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez siemek55 » 8 lip 2011, 14:22

Witam wszystkich
zdecydowałem się tak jak Wy zagazować moją "Magdę". Usłyszałem jednak opinię, że te silniki nie najlepiej znoszą gaz. Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda, a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.). Dlatego proszę o wasze doświadczenia co do przebiegów na LPG. Wiem oczywiście że trzeba pamiętać o regulacji i przeglądach (inaczej każdy silnik można zajechać).
Będę wdzięczny za wasze doświadczenia.
Ostatnio edytowano 4 paź 2014, 23:24 przez Anonymous, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Porządki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez gazparts » 8 lip 2011, 16:20

siemek55 napisał(a):Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda,

bzdura
siemek55 napisał(a):a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.).

bzdura razy 2
jak badziew założysz byle gdzie byle jak owszem (ale o tym chyba nie rozmawiamy)
ale dobra instalacja i prawidłowy montaż i nie będzie problemów :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez siemek55 » 8 lip 2011, 20:41

<spoko> , tylko że to nie były moje opinie a "fachowców". Udałem się do ludzi którym zaufałem i mam nadzieje że zaproponowali mi w miarę "dedykowany" zestaw do M6. Oczywiście czeka mnie kwestia ułożenia i ponownej regulacji. Mam nadzieje że będzie ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez rrrobson » 9 lip 2011, 10:13

Z tego co widać w profilu to masz niezły zestaw. Nie powinno być problemów :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 18:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez siemek55 » 9 lip 2011, 19:47

To zasługa tego forum :D
Polecam wszystkim lekturę
No i piszcie o potwierdzonych przebiegach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez Lukano » 10 lip 2011, 14:16

bananmin napisał(a): siemek55 napisał(a):a ten z natury po 30kkm na LPG można do piachu włożyć (głowica itd.).
bzdura razy 2
jak badziew założysz byle gdzie byle jak owszem (ale o tym chyba nie rozmawiamy)
ale dobra instalacja i prawidłowy montaż i nie będzie problemów :)


Dokładnie. Jak się załozy I lun II generację do Forda to długo nie pociągnie. Ale dobrze dobrana, załozona i WYREGULOWANA IV będzie hulać aż miło. Do tego bez lubryfikacji, która poprawi raczej tylko nastrój użytkownika.
W poprzedniej firmie w której pracowałem mieliśmy kiedyś Focusa 1,6. Na LPg przejechał jakieś 150 tysięcy.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez klajgus » 26 wrz 2011, 21:10

bananmin napisał(a):siemek55 napisał(a):Były nawet podejrzenia, że to jest silnik Forda,bzdura


czy aby na pewno to jest bzdura ?? ja bym nie był tego taki pewien, według mnie to są BAAAARDZO podobne silniki, wystarczy otworzyć maskę w mondeo żeby samemu się przekonać, a po ściągnięciu przykrywki zaworów naszym oczom ukazuje się TO SAMO CO W MAZDZIE, nie wiem jak wygląda to "głębiej" w silniku, ale głowice to są chyba te same
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez gazparts » 26 wrz 2011, 21:15

silnik jest konstrukcji mazdy a ford podobny :P , ford nawet zapożyczył sobie zubożenie mazdy w niektórych silnikach :D
ale nie o tym w tym temacie :)
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez siemek55 » 27 wrz 2011, 14:21

No to jakie macie przebiegi?
Ja już 10kkm i na razie cisza(odpukać w niemalowane <glupek2> <oczko> )
Ty razem zalałem AMS 10W40 i kultura pracy o wiele lepsza(ale o tym w wątku olejowym).
Zastanawiam się czy to już czas na sprawdzenie luzów(przebieg 149kkm)
P.S. według ASO silniki benzynowe w początkowej fazie miały płytki, a następnie przeszli na szklanki. Można to ustalić na podstawie VIN'u
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 09:18
Posty: 1314 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez klajgus » 27 wrz 2011, 19:42

112 tys, z tego 7 na LPG i jeden zawór do regulacji <płacze>
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez gazparts » 27 wrz 2011, 20:01

klajgus napisał(a):7 na LPG i jeden zawór do regulacji

Prawidłowe strojenie lpg i dobre podzespoły to podstawa.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 10:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez klajgus » 27 wrz 2011, 20:46

bananmin napisał(a):Prawidłowe strojenie lpg i dobre podzespoły to podstawa.


Myślę ze instalacje mam OK BRC-Sequent-24 zakładana w najlepszym serwisie w okolicy, serwis BOSCHA *niestety zakładają tylko BRC przez co kosztowało mnie to 3100 zl, ale nie żałuje i nie narzekam na instalacje , auto śmiga OK może poza sporadycznymi szarpnięciami przy przyspieszaniu poniżej 1,700 obr, ale na forum doczytałem ze to wina przewodów wysokiego napięcia, a regulacja zaworów to swoja drogą. Polecam innym kolega sprawdzenie luzów u siebie, żeby nie było potem :| <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 16:08
Posty: 215 (0/1)
Skąd: Berlin i Okolice Gorzowa
Auto: BYŁA M6 GY 2.0i 16V 141- LF 04r.
LPG Brc Sequent 24

Jest Ford Mondeo 2.5 T

Postprzez Kanibala » 28 wrz 2011, 19:45

185k przebiegu i.... 1k na gazie <glupek2>

Myślę, że będę odpowiedzią na pytanie w poście ale za rok :)
Żyj tak, byś mógł powiedzieć Bogu w dniu Sądu Ostatecznego: Byłem bardzo dobrym człowiekiem, choć w Ciebie nie wierzyłem >>>kurt vonnegut<<<
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2011, 21:22
Posty: 12
Skąd: okolice Torunia
Auto: Mazda 6 GG LF-DE '05 2.0L 147KM Kombi Exclusive

Postprzez micagh » 29 wrz 2011, 06:08

U mnie 85 tysi na blacie z czego 25 tys. na lpg i problemów brak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 15:08
Posty: 52
Skąd: mazowieckie
Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM

Postprzez sebek73sk » 21 lis 2011, 20:33

Ja mam BRC sequent 24 + lubryfikacja i jest "bez zastrzeżeń". Poprzednio miałem w Fordzie Mondeo mk3 2.0 dokładnie to samo, po 60 tys km silnik pracował idealnie i bez żadnych zastrzeżeń, mam nadzieję że tu będzie podobnie ;)
Początkujący
 
Od: 21 lis 2011, 20:14
Posty: 13 (1/0)
Auto: Mazda 6 2007r. 2.3 benz. + LPG-BRC

Postprzez trebuh_b » 21 lis 2011, 21:32

co do gazowania silników forda to focusem 1,8 na lpg przelatałem ok 120 tys i ok łącznie ma 230tys bez problemów
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2011, 20:02
Posty: 109
Skąd: Kobyłka/Warszawa
Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!

Postprzez Lowiec » 14 sty 2012, 16:10

W Sunny na Elpigaz I gen 150tkm – sprzedaż przy 280tkm na liczniku – silnik chodził jak nowy – olej czysty, brak wycieków i pochłaniania. Mazda BRC Sequent24 przejechane pond 83tkm, 1500 temu wymiana pierścieni tłokowych, regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu, śmiga jak nowa. Na blacie 311tkm:)
Gaz to zło!
<rotfl>
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 21:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez mariusz323wgr » 17 sty 2012, 11:39

176k km z czego 36k km na LPG = do tej pory wszystko super, obecnie zawory [mam nadzieję, że nie wszystkie] do regulacji, chociaż może to być jeszcze coś innego powodem problemów, które także są odczuwalne na PB [lecące obroty na biegu jałowym]. U Jaksy będziemy dochodzili co i jak...
Ale ogólnie jakościowo i kosztowo na plus. Jak pisał @bananmin wszystko zależy czy ktoś zadba o instalację, wcześniej montując ją u ogarniętej osoby.

Pozdrawiam :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 18:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez long11 » 21 lut 2012, 22:33

Koledzy wtrącę się w ten wątek bo jestem na etapie poszukiwań autka rodzinnego i tak się składa że padło ma mazdę 5 z rocznika 2006/7,zastanawiam sie tylko który silnik polecilibyście do założenia lpg, 1.8 czy 2.0? Przewidywany roczny przebieg to 50000km. Do tej pory latałem corollą 1.4 z instalką KME i nakręciłęm 350000 z czego 300000na lpg i na KME nie mogę narzekać. Do drugiego autka 323C 1.5 16V nie zakładam lpg bo to autko trzymam dla przyjemności jazdy i do małych przebiegów. Wiem że w silnikach 1.8 i 2.0 ford maczał paluchy dlatego proszę o opinie na temat trwałości tych silników oraz jak one się sprawują na lpg.
long11
 

Postprzez korab » 11 maja 2012, 21:46

Dokładnie. Jak się załozy I lun II generację do Forda to długo nie pociągnie.

Pozwolę sobie nie zgodzić się, miałem fiestę 1.3 zagazowaną już kupiłem (2generacja), sam zrobiłem 70tyś bez żadnego problemu a nie wiem ile wcześniej przejechała na gazie.

Odnośnie mazdy to moją 6 zrobiłem jak narazie 40tyś na gazie.
Jak znajdę papiery to napiszę co mam za osprzęt do gazu jednak pamiętam że jednostka sterująca jest oskar.
Niestety muszę przyznać że czuję różnicę na gazie – w mojej opinii auto jest słabsze.
Pomyślałem czy by nie podjechać do kolegi bananmin tylko nie wiem czy bawi się w poprawianie innych...
Początkujący
 
Od: 9 maja 2012, 17:14
Posty: 6
Auto: Mazda 6
2.0 benzyna +LPG
2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy LPG