czasy wtrysków brc sq 24

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez woojas25 » 3 lip 2011, 13:41

czesc mam pytanko wczoraj podpiłem sobie instalke pod kompa , i zauwazylem ze mam czas wtrysku na benzyne 2ms a ne lpg 3ms , to tak ma byc? , czy mają byc rowne , jeszcze zuwazylem ze mam cisnienie na reduktorze 1600 tez nie jest za duże
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez rrrobson » 5 lip 2011, 20:51

Jakie masz podzespoły ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez woojas25 » 5 lip 2011, 21:07

brc sq 25 p&d reduktor genius 1500 listwa rail pomaparczowa
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez rrrobson » 5 lip 2011, 21:14

Ile wynosi czas benzyny na benzynie i czas benzyny na gazie ? Powinny być takie same :)

Ciśnienie wydaje mi się za duże <oczy> Lepiej jak by było koło 1,2.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez woojas25 » 6 lip 2011, 09:17

na benzynie 2 ms a na lpg 3 ms
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez rrrobson » 6 lip 2011, 22:20

No to benzyny na LPG jest za duży, powinny być jednakowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez woojas25 » 7 lip 2011, 14:10

jaki moze miec wplyw taka róznica na prace silnika co sie moze stac lub dziac?
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez gazparts » 7 lip 2011, 17:08

jak benzynowy na gazie jest dłuższy
uboga mieszanka i sterownik samochodu wydłuża czas wtrysku aby sonda nie stała w ubogiej mieszance
i przejście z benzyny na gaz i odwrotnie na wolnych obrotach będzie nieładne
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez woojas25 » 7 lip 2011, 22:25

czyli mam bogatą miszanke
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez gazparts » 7 lip 2011, 22:32

z tego co piszesz to ubogą
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez woojas25 » 8 lip 2011, 08:52

to mozesz mi napisac jak co i gdziie i jak poustawiac zeby bylo ok(samochod chodzi ok , minimalnie slabszy na lpg))jakie parametry powinny byc w 2.0 136 koni
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Postprzez rrrobson » 8 lip 2011, 09:26

Pokaż jakieś screeny z programu ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sty 2011, 19:16
Posty: 281 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 2.0 LPG 2005 r.

Postprzez woojas25 » 8 lip 2011, 10:01

pokaze ale mi interfejs wykorbił <płacze>
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2011, 22:55
Posty: 62
Skąd: libiąż
Auto: Mazda 626 gf 2.0 136

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy LPG