Mazda6 – Jaką instalację założyć?

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem pośrednim paliwa.

Postprzez JohnnyB » 20 maja 2011, 09:51

SebastianS ma niefart do Mazd :–), jedna mu kiedyś mocno nie wyszła i ciągnie się za nim historia długa :–).
Jak coś to zajrzyj na forum LPG i znajdziesz tam i galerie takiej mazdy i polecane zestawy i polecanych gazowników.
Ja bym podjechał bliżej Krakowa do Damiana z Bolęcina. Naprawdę zdolny koleś.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez Tasior » 21 maja 2011, 21:55

A jakie są koszta utrzymania autka na gazie na chodzie??
Są problemy z gazem jak się czegoś co ile km nie wymieni, jeśli tak to czego i co ile km?? :)
A powiedzmy w przeciągu 100tys km – co musiałbym wymienić w aucie aby jeździło jak należy na gazie i mniej więcej ile kosztuje taka eksploatacja??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 00:10
Posty: 454
Skąd: Warszawa, Mława
Auto: Mazda 323F BA 1,5 16V '95r

Postprzez relim1 » 4 cze 2011, 16:48

Witam , mam takie pytanie w czwartek odbieram Mazdę 6 1.8(120KM) 2008r. chcę ją od razu zagazować tylko nie bardzo się orientuję jaki gaz najlepiej dać sobie założyć(jestem laikiem w tej dziedzinie) chcę przeznaczyć na instalację około 3000zł. z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam ;)
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 09:02
Posty: 50 (2/0)
Skąd: Mikołów
Auto: Mazda 3 Skyactiv-x Enzo
2019

Postprzez Dominator » 4 cze 2011, 17:17

Widze kolego ze nie chce Ci sie szukać na forum w odpowiednim dziale. Jest tego duzo, pozostaje Ci lektora <nauka>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Bartek1986 » 4 cze 2011, 17:19

Stag 4 i tysiak w kieszeni na paliwo :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez m323m » 14 cze 2011, 12:16

BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 01:10
Posty: 155 (1/1)
Skąd: Warka
Auto: MAZDA 626 GF, 1.8 90KM,

Postprzez artmaks » 14 cze 2011, 15:42

stag 4 – wersja ekonomiczna lub stag 3000prermium – wersja full wypas
wtryski hana 2000,
reduktorek AC R01
filterek Fl02
dobre wezyki np parker
do tego gaozwnik z glowa
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2011, 15:55
Posty: 56
Auto: mazda 323 BJ 1.5

Postprzez abraber » 26 cze 2011, 13:26

Witam

Czytam forum i dużo róznych opini, jednak brak wypowiedzi o instalacji gazu KME do mazdy 6.

Wiec przedstawiam swoją konfiguracje do opini, może ktoś ma coś takiego już założone i może pochwalić sie opinią, lub może ktoś widzi jakieś przeszkody???

Moja propopzycja:
– KME Diego G3
– KME silver
– Hana 2000
– Reszta KME
– lubryfikacja

Czy może ktoś się fachowo o tym wypowiedzieć???

Z góry dzięki :) :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez gazparts » 26 cze 2011, 22:41

weź staga :D
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez abraber » 26 cze 2011, 23:10

którego?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez abraber » 26 cze 2011, 23:10

i dlaczego stag a nie kme?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez Dominator » 26 cze 2011, 23:36

Ja wiem tylko tyle, że stag to rodzima i sprawdzona konstrukcja i co najważniejsze, niedroga i łatwa w ustawieniach-obsłudze.. Sporo pisze o tym na forum tu w SGI. Co do lubryfikacji to sobie daruj, to tylko wyrzucenie pieniędzy w przysłowiowe błoto, też znajdziesz o tym sporo <nauka>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez abraber » 27 cze 2011, 07:41

KME tez jest rodzima produkcja, nawet produkt eksportowy:)
W łodzkim wiekszość gazownikw go poleca, i trafiło też na mnie...

A pytanie nadal to samo:
dlaczego stag a nie kme, i jak stag to który??

Z tego co mi wiadomo to KME posiada zubozenie mazda – funkcja najbardziej potrzeba przy tym samochodzie.

Co do lublifikatora, hmmm zdania są różne, wiem jak to działą, jakie ma zadanie, dostaje to w komplecie to sie nie upieram....

koszt zaproponowanego powyzej zestawu 2700, co o tym też myślicie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez iro » 27 cze 2011, 18:54

Ja też długo czytałem i szukałem dobrej instalki do 6, ale zdecydowałem się i założyłem 2 tygodnie temu Staga 300 plus, hana 2000, acr01 butla 59L brutto, wlew pod klapką idealnie zmieścił się bez żadnych redukcji ;) Jak narazie jestem zadowolony chociaż mam dopiero niecały tysiączek przejechane. Podjąłem taką decyzje ponieważ rozmawiałem z innymi użytkownikami Staga w 6 z dużymi przebiegami i też byli bardzo zadowoleni. Aha pytałem gazownika i twierdził że nie ma "zubożenia mazda" w mojej 6 poliftowej bo widze że też o tym pisałeś.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2004, 22:11
Posty: 34
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mazda 6 GY 2.0
benzyna + LPG 2005 147KM

Postprzez abraber » 27 cze 2011, 19:17

Też myślałem o takim zestawie, wrecz identycznym, natomiast w lodzkim gazownicy sa chyba wierni rodzimej produkcji i wkładają KME.
Jutro gazuje, zobaczymy efekt:)

A co do zubożenia mazda, to w moim modelu jest na 100% może faktycznie po lifcie tego nie ma...

Zobzaczymy po roku i kilkudziesieciu tysiacach co są warte te instalacje gazowe...

Nadal czekam na opinie KME i STAG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez gazparts » 27 cze 2011, 20:19

abraber napisał(a):w lodzkim gazownicy sa chyba wierni rodzimej produkcji i wkładają KME.

nic dziwnego bo KME jest z Łodzi
abraber napisał(a):Nadal czekam na opinie KME i STAG

stag ma około 60% rynku w Polsce
biorąc pod uwagę mnogość producentów i podzespołów to całkiem sporo
co do Staga jest bezawaryjny, uniwersalny i wytrzymały dlatego wiele warsztatów go polubiło
i montuje. W skrócie jest bardzo popularny
Co do zestawu w mazdzie 6 wystarczy w zupełności sterownik Stag 4, we wtryski warto doinwestować i zamontować hana , reduktor AC lub Zavoli też dobry wybór.
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Postprzez umcyk » 29 cze 2011, 11:15

abraber napisał(a):Witam

Czytam forum i dużo róznych opini, jednak brak wypowiedzi o instalacji gazu KME do mazdy 6.

Wiec przedstawiam swoją konfiguracje do opini, może ktoś ma coś takiego już założone i może pochwalić sie opinią, lub może ktoś widzi jakieś przeszkody???

Moja propopzycja:
– KME Diego G3
– KME silver
– Hana 2000
– Reszta KME
– lubryfikacja

Czy może ktoś się fachowo o tym wypowiedzieć???

Z góry dzięki :) :)

Fakt ze mam 626 ale tez szukam gazownika w lodzi ktory zalozy mi lpg ze zubozeniem. I dzisiaj trafilem na zestaw kme Diego G3 wtryski omvl (xhyba chodzilo o wtryski) i bez lubryfikacji za 2200zl. Teraz pytanie czy ten caly diego g 3 ma tak wskazane w naszych autach zubozenie. Czy sie to spisze i czy instalacja warta swojej ceny?
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez abraber » 29 cze 2011, 19:40

Byłem u 3 gazowników którzy polecali KME i ok 5-6 któży mówili, żę KME sobie nie da rady...
W dniu wczorajszym założyłem instalacje KME z wtryskami Hana 2000(czerwone) i działa:)
Gazownik ustawił wszystko, zrobił kilkanascie km ustawił mapy itp.. czekamy do 1000 km co wyjdzie po pierwszym przeglądzie
Wczoraj od razu 1 trasa 200 km. dzisaj na liczniku juz prawie 300

Jak na razie nie narzekam, wszystko działa ja należy, może troszeczke mniej żywy silnik na dodanie gazu i troszke mniej mocy w zakresie obrotów powyżej 4000. zobaczymy jak bedzie dalej...

Zubożenie działa w KME. ale w moim silniku ponoć nie występuje...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 maja 2011, 22:32
Posty: 7
Skąd: PL
Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 05r

Postprzez rumunn95 » 1 lip 2011, 09:34

po dobrej regulacji na gazie nie powinno byc odczuwalnej roznicy jest to strata 2-3km wiec jakie wnioski? prawidlowa regulacja :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez KeV » 3 lip 2011, 12:47

Ciekawe, jak ja rozmawiałem z gazownikiem, to nawet słowem nie mówił o "zubożeniu mazda". A przecież jeżdżę 626 FS. Myślę, że jest to obejście problemu dość ciekawego rozwiązania wtrysku w mazdzie. Mnie gazownik proponował stag300 oraz Landi Renzo
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2011, 12:50
Posty: 35
Skąd:
Auto: Mazda 626 GF 2.0 119HP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy LPG