Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Witam,
A czy ktoś korzystał z usług tego warsztatu w Jastrzębiu:
http://www.eko-car.com
Mają dobre opinie, na miejscu hamownia. Kumpela u nich zakładała gaz do Hondy Civic i jest zadowolona.
Ja aktualnie mam od nich wstępną ofertę i jestem po rozmowie, chcę założyć gaz do Mazdy 6 GH z silnikiem 2.0.
Zaproponowali Staga 4+, wtryski hany i reduktor KME Gold, całość za 3100 zł.
Szczere mówiąc boje się trochę gazowania, zwłaszcza takiej pięknej Mazdy jaką teraz jeżdżę ale codzienna podróż do pracy, która wynosi ok. 100 km tam i z powrotem zmusza mnie do tego kroku. Może jednak moje obawy są nieuzasadnione bo ludzie jeżdżą na gazie tysiącek km. i nic się nie dzieje...
Może ktoś miał z nimi do czynienia, proszę o informacje.
Pozdrawiam
Arek
A czy ktoś korzystał z usług tego warsztatu w Jastrzębiu:
http://www.eko-car.com
Mają dobre opinie, na miejscu hamownia. Kumpela u nich zakładała gaz do Hondy Civic i jest zadowolona.
Ja aktualnie mam od nich wstępną ofertę i jestem po rozmowie, chcę założyć gaz do Mazdy 6 GH z silnikiem 2.0.
Zaproponowali Staga 4+, wtryski hany i reduktor KME Gold, całość za 3100 zł.
Szczere mówiąc boje się trochę gazowania, zwłaszcza takiej pięknej Mazdy jaką teraz jeżdżę ale codzienna podróż do pracy, która wynosi ok. 100 km tam i z powrotem zmusza mnie do tego kroku. Może jednak moje obawy są nieuzasadnione bo ludzie jeżdżą na gazie tysiącek km. i nic się nie dzieje...
Może ktoś miał z nimi do czynienia, proszę o informacje.
Pozdrawiam
Arek
-
Akindu
To chyba croma1 z lpgforum, z tego co wiem to dobrze robia. A co do twoich obaw. Jesli dobrze zrobia to bedziesz zadowolony
-
Przemek323c
Witam.
Zdecydowałem się na założenie gazu do mojej Mazdy.
Byłem w Autoryzowanym Serwisie STAG i zaproponowali mi taki zestaw:
STAG 300 Premium
Wtryski: Pan polecał AC mówiąc że dają radę i nie miał jak do tej pory żadnych zwrotów.
Ja chciałem HANA i powiedział że jest to również bardzo dobry wybór jak ma się kase.
Założyć AC czy HANA i mieć spokój ?
Reduktor: ZAVOLI (mówił że AC na własną odpowiedzialność)
Co sądzicie o takim zestawie
Jestem umówiony na piątek 14.02 więc jeszcze mam trochę czasu na zastanowienie.
Zdecydowałem się na założenie gazu do mojej Mazdy.
Byłem w Autoryzowanym Serwisie STAG i zaproponowali mi taki zestaw:
STAG 300 Premium
Wtryski: Pan polecał AC mówiąc że dają radę i nie miał jak do tej pory żadnych zwrotów.
Ja chciałem HANA i powiedział że jest to również bardzo dobry wybór jak ma się kase.
Założyć AC czy HANA i mieć spokój ?
Reduktor: ZAVOLI (mówił że AC na własną odpowiedzialność)
Co sądzicie o takim zestawie
Jestem umówiony na piątek 14.02 więc jeszcze mam trochę czasu na zastanowienie.
Raczej Zavoli z H2000. Mam taki zestaw już od 60kkm i mam spokój. Gdzieś czytałem że reduktor AC został niedopracowany (odszedł w międzyczasie jego konstruktor) i nie trzyma parametrów. Co do wtryskiwaczy to raczej H2000 i masz pewność że będzie działać. Jeżeli się mylę niech poprawi mnie "Przemek"
Ok, w takim razie tryski HANA. No i raczej zostanę już przy STAGu.
A jeszcze jedno pytanie odnośnie luzów zaworowych.
Obecnie auto ma 107kkm. Kiedy mniej wiecej powinienem zajrzeć to tych zaworów pierwszy raz i przy gazie co ile je kontrolować
A jeszcze jedno pytanie odnośnie luzów zaworowych.
Obecnie auto ma 107kkm. Kiedy mniej wiecej powinienem zajrzeć to tych zaworów pierwszy raz i przy gazie co ile je kontrolować
Inna filozofia strojenia. Obd to tak naprawde dodatek nie koniecznosc.siemek55 napisał(a):lepiej "trafia" z czasami wtrysków . Gdzieś na forum naszym i LPG czytałem ten wątek. Ciekaw jestem gdzie leży prawda
-
Przemek323c
Przed montazem sprawdz. Potem co okolo 30k kontrolaDeviS napisał(a):Ok, w takim razie tryski HANA. No i raczej zostanę już przy STAGu.
A jeszcze jedno pytanie odnośnie luzów zaworowych.
Obecnie auto ma 107kkm. Kiedy mniej wiecej powinienem zajrzeć to tych zaworów pierwszy raz i przy gazie co ile je kontrolować
-
Przemek323c
No i gaz w końcu zamontowany zdecydowalem sie na taki zestaw:
– Sterownik STAG 4
– Wtryski Hana
– Reduktor Zavoli
Koszt: 2500 zl
Instalator zasugerowal aby wymienic tez swiece i przewody zaplonowe, bo znalazl tam jakies przebicie, wiec na taile z NGK poszly kolejne 3 stowki.
Czy przy montazu instalacji gazowej rzeczywiscie zaplon odgrywa tak wazna role ze gazownik zanim zabral sie do pracy to zapytal najpierw wlasnie o swiece i przewody?
Zobaczymy jak sie to wszystko bedzie sprawowac
– Sterownik STAG 4
– Wtryski Hana
– Reduktor Zavoli
Koszt: 2500 zl
Instalator zasugerowal aby wymienic tez swiece i przewody zaplonowe, bo znalazl tam jakies przebicie, wiec na taile z NGK poszly kolejne 3 stowki.
Czy przy montazu instalacji gazowej rzeczywiscie zaplon odgrywa tak wazna role ze gazownik zanim zabral sie do pracy to zapytal najpierw wlasnie o swiece i przewody?
Zobaczymy jak sie to wszystko bedzie sprawowac
- Od: 16 wrz 2007, 21:14
- Posty: 52
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GG 2003r. benz. 2.0
ja tam decyduje się na brc 24.11plus lubrifikator mysle że to dobry wybór koszt nie cale 3000 zobaczymy może ktoś już jeżdzi na takiej instalacji prosze o podpowiedź
-
aruś
Lublifikator? po co ci ten szajs? Będziesz później zdejmowal kolektory i czyscił je z tego syfu? Daj sobie spokój z tym
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Mam pytanie odnośnie montażu LPG w Maździe
Chodzi mi dokładnie o to że nie którzy gazownicy wiercą w kolektorze pod wtryski a inni zdejmują kolektor i wiercą w głowicy.
Jak to z tym jest dokładnie ? Co jest zaletą a co wadą takiego montażu
Chodzi mi dokładnie o to że nie którzy gazownicy wiercą w kolektorze pod wtryski a inni zdejmują kolektor i wiercą w głowicy.
Jak to z tym jest dokładnie ? Co jest zaletą a co wadą takiego montażu
Bylo to juz poruszane. Teoretycznie nawierty pownny byc w glowicy, w praktyce da sie zrobic tak ze nawierty sa w kolektorze i jest ok. Tak czy tak kolektor trzeba zdejmowac/odsuwac. Kto tego nie robi ten partacz.
-
Przemek323c
Kolektor musisz ściągnąć tak czy inaczej.
Niektórzy wkrętki robią w głowicy a niektórzy w kolektorze i oby dwie metody sprawdzają się dobrze
Niektórzy wkrętki robią w głowicy a niektórzy w kolektorze i oby dwie metody sprawdzają się dobrze
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Witam po przestudiowaniu całego wątku o lpg wybrałem taka instalacje:
Stag Premium
wtryskiwacze Hana pojedynczo
KME Silver
w piątek jestem umówiony na montaż cena 2600zl
Namawial mnie na STAG Qbox (5-cio letnia gwarancja na elektronike)
co sadzicie o tym zestawie?
Stag Premium
wtryskiwacze Hana pojedynczo
KME Silver
w piątek jestem umówiony na montaż cena 2600zl
Namawial mnie na STAG Qbox (5-cio letnia gwarancja na elektronike)
co sadzicie o tym zestawie?
-
koza19866
koza19866 napisał(a):Witam po przestudiowaniu całego wątku o lpg wybrałem taka instalacje:
Stag Premium
wtryskiwacze Hana pojedynczo
KME Silver
w piątek jestem umówiony na montaż cena 2600zl
Namawial mnie na STAG Qbox (5-cio letnia gwarancja na elektronike)
co sadzicie o tym zestawie?
ja do LF17 w piątek zakładam identyczny zestaw tylko właśnie z Qbox-em. W Mławie wycenił mi to na 2800. A T gdzie zakładasz?? Gdzie będą nawierty?? Głowica czy kolektor?? Przy ujściu kolektora też masz klapki?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości