Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Szkoda. Graty ktore podales dadza rade i pojedyncze hana jesli beda zamontowane prawidlowo beda lepsze niz listwa ac. Dziwne ze chca doplate do wlewu pod klapka bo to juz standard w dzisiejszych czasach.
-
Przemek323c
Roman8 napisał(a):daniel0, walcz o większą butle.
Jak masz kombi to w wątku Nasze Mazdy NIEBO podał dokładne namiary na idealny zbiornik. Do GY pasuje super.
dokładnie do kombi wchodzi większa ja w hatchback mam 51l
Szybkie pytanie do osób z większym zbiornikiem niż 55l – do jakiej pojemności bezproblemowo wchodzi Wam zbiornik tak żeby podłoga się nie unosiła? Wiem że 65l to górna granica (choć dostałem propozycję nawet na 67l za 100zł dopłaty) i da się tak to zmontować, że prawie nie będzie różnicy, no ale właśnie chodzi o to prawie...
W cenie swojej instalacji mogę mieć 55l, za 50zł dopłaty jest opcja 62l i ta mnie bardziej interesuje, skoro i tak nie ma szans na wykorzystanie tej dziury na schowek, to jednak nie chcę tego okupić gibiącą się podłogą Wiem, że sporo zależy też od sposobu montażu, jednak bardziej interesuje mnie opinia osób które mają już taką instalację w praktyce niż teoretyzowanie
PS. 1 Zdecydowałem się na taki zestaw:
Qbox / Zavoli / Barracudy / Wielozawór TOMASETTO / Węże gazowe PARKER / Zawór tankowania pod klapkę
PS. 2 Dzięki abu za inspirację, mój gazownik mnie jeszcze utwierdził w wyborze i w zasadzie utwierdził w Twojej (i chłopaków z Buska również) opinii, że ACR01 i HANA2000 się trochę zepsuły (mieli na jesień i zimę trochę na nich reklamacji).
W cenie swojej instalacji mogę mieć 55l, za 50zł dopłaty jest opcja 62l i ta mnie bardziej interesuje, skoro i tak nie ma szans na wykorzystanie tej dziury na schowek, to jednak nie chcę tego okupić gibiącą się podłogą Wiem, że sporo zależy też od sposobu montażu, jednak bardziej interesuje mnie opinia osób które mają już taką instalację w praktyce niż teoretyzowanie
PS. 1 Zdecydowałem się na taki zestaw:
Qbox / Zavoli / Barracudy / Wielozawór TOMASETTO / Węże gazowe PARKER / Zawór tankowania pod klapkę
PS. 2 Dzięki abu za inspirację, mój gazownik mnie jeszcze utwierdził w wyborze i w zasadzie utwierdził w Twojej (i chłopaków z Buska również) opinii, że ACR01 i HANA2000 się trochę zepsuły (mieli na jesień i zimę trochę na nich reklamacji).
Pozdrawiam
Witam.
W koncu i ja załozyłem instalacje w swojej M6. Montaż odbywał się w Busku u kolegi z forum, jechałem ponad 250km aby tam założyć ale moim zdaniem opłacało się.
Instalacja jaka została założona:
STAG 4 QBOX
Wtryski BARRACUDA
Reduktor ACR01
Jestem bardzo zadowolony z wykonania. Estetyka pod maską zachowana w najwyższym stopniu, poziom wystrojenia auta także na najwyższym poziomie. Brak różnicy między PB a gazem. Ogólnie będę polecał każdemu wyprawę do Buska kto ma jakikolwiek dylemat na temat wyboru warsztatu w którym założyć instalację.
W koncu i ja załozyłem instalacje w swojej M6. Montaż odbywał się w Busku u kolegi z forum, jechałem ponad 250km aby tam założyć ale moim zdaniem opłacało się.
Instalacja jaka została założona:
STAG 4 QBOX
Wtryski BARRACUDA
Reduktor ACR01
Jestem bardzo zadowolony z wykonania. Estetyka pod maską zachowana w najwyższym stopniu, poziom wystrojenia auta także na najwyższym poziomie. Brak różnicy między PB a gazem. Ogólnie będę polecał każdemu wyprawę do Buska kto ma jakikolwiek dylemat na temat wyboru warsztatu w którym założyć instalację.
krystian_w napisał(a):
PS. 2 Dzięki abu za inspirację, mój gazownik mnie jeszcze utwierdził w wyborze i w zasadzie utwierdził w Twojej (i chłopaków z Buska również) opinii, że ACR01 i HANA2000 się trochę zepsuły (mieli na jesień i zimę trochę na nich reklamacji).
zamiast hana2000 załóż barracudy
a ACR01 jest już ulepszony z czerwoną membraną
Dzięki Roman8 za sugestie co do zbiornika, wygrzebałem że chodzi zapewne o BORMECH 650/230 59l. Nepewno będe miał to na uwadze.
Abu napisałes o wtryskach pojedyńczych hana albo barracuda, ale jeśli dobrze rozumiem to baracuda to już jest listwa?
Co do sterowników to polecasz qbox albo 4plus. Ok, dzięki. Zastanawiam się co przemawia za tym wyborem oprócz ceny?
Zrobiłem małe dochodzenie cenowe, wg średnich cen na alledrogo:
STAG 300-4 Premium 625 zł (sugerowany przez gazowanika)
STAG 4 QBOX 513 zł (sugerowany przez Abu)
STAG-4 plus 397 zł (sugerowany przez Abu)
STAG 300-4 ISA2 482 zł (sugerowany przez gazowanika)
Na stronie ac.com.pl można sobie poczytać o powyższych sterownikach, ale wg mnie to jakis marketingowy bełkot w więkości. ( np. zalety estetyki wykonania nie ruszają mnie )
Więc aby nie sugerować się tylko ceną powiedzcie od czego zależy który sterownik gazownik wybiera? Bo jeśli nie ma to jakoś większego znaczenia to może nie warto faktycznie przepłacać.
Abu napisałes o wtryskach pojedyńczych hana albo barracuda, ale jeśli dobrze rozumiem to baracuda to już jest listwa?
Co do sterowników to polecasz qbox albo 4plus. Ok, dzięki. Zastanawiam się co przemawia za tym wyborem oprócz ceny?
Zrobiłem małe dochodzenie cenowe, wg średnich cen na alledrogo:
STAG 300-4 Premium 625 zł (sugerowany przez gazowanika)
STAG 4 QBOX 513 zł (sugerowany przez Abu)
STAG-4 plus 397 zł (sugerowany przez Abu)
STAG 300-4 ISA2 482 zł (sugerowany przez gazowanika)
Na stronie ac.com.pl można sobie poczytać o powyższych sterownikach, ale wg mnie to jakis marketingowy bełkot w więkości. ( np. zalety estetyki wykonania nie ruszają mnie )
Więc aby nie sugerować się tylko ceną powiedzcie od czego zależy który sterownik gazownik wybiera? Bo jeśli nie ma to jakoś większego znaczenia to może nie warto faktycznie przepłacać.
- Od: 22 gru 2013, 14:25
- Posty: 13
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GL Kombi
SkyPassion 2.0 (165KM)
2017 Red Soul
4 plus załatwia sprawę.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Premium ma obd (dla kumatego instalatora zbedne, dla pana miecia lek na cale zlo), 4 plus jest ok, od eco rozni.sie tym ze ma korekty po temperaturze gazu itd, 300 isa ma magiczny system autostrojenia (podobnie jak z obd, czasem dziala, czasem robi wiecej szkody niz pozytku), qbox to taki nowszy 4+, nowa generacja sterownika, w praktyce wielkiej rewolucji nie bylo.
-
Przemek323c
Przemek, dzięki za odpowiedz. Wyśle, że wiem już wszystko co chciałem się dowiedzieć. Teraz szukam kumatego gazowanika na śląsku i jak założę instalacje podzielę sie wrażeniami.
- Od: 22 gru 2013, 14:25
- Posty: 13
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GL Kombi
SkyPassion 2.0 (165KM)
2017 Red Soul
Witam,
Wreszcie jestem już po montażu, który był kilka dni temu. Póki co przejechałem trochę ponad 100km, nie miałem okazji zrobić większej trasy. Z samej instalacji i montażu jestem bardzo zadowolony, warsztat robi bardzo dobre wrażenie, na każdym kroku wszystko co trzeba było omówione i pokazane, zarówno przed jak i po montażu. Na tą chwilę nie mam żadnego porównania względem poziomu spalania, gdyż niewiele jeszcze przejechałem, pierwsze informacje mogę mieć po drugim tankowaniu do pełna. Instalacja wydaje się porządnie wykonana, na pewno jest schludna tak jak tego oczekiwałem. Nie czuć różnicy w płynności przełączania się B/G, auto nie straciło mocy, momentami odczuwałem jakby było nieznacznie lepiej nawet, ale to mało prawdopodobne Jedyne do czego mogę się przyczepić póki co, to spadek obrotów podczas jazdy na biegu jałowym, występuje to zarówno na gazie jak i benzynie tak samo, podczas jazdy na jałówce silnik traci moc i obroty lecą na 700rpm lub niżej, silnik nie gaśnie, ale bardzo się męczy więc muszę dogazować, tego nie było przed montażem. Na pewno będę to korygował przy pierwszej regulacji na 1tyś km.
Mam jednak pytanie do osób z podobnym doświadczeniem – czy mieliście podobne problemy i czy może to być niebezpieczne dla silnika, czy jednak należy wybrać się prędzej na regulację by auto nie ucierpiało?
Instalacja:
Stag Qbox / Zavoli / Barracudy
Wielozawór TOMASETTO, węże gazowe PARKER, zbiornik 55l w kole, zawór tankowania pod klapką, cena 2900.
Wreszcie jestem już po montażu, który był kilka dni temu. Póki co przejechałem trochę ponad 100km, nie miałem okazji zrobić większej trasy. Z samej instalacji i montażu jestem bardzo zadowolony, warsztat robi bardzo dobre wrażenie, na każdym kroku wszystko co trzeba było omówione i pokazane, zarówno przed jak i po montażu. Na tą chwilę nie mam żadnego porównania względem poziomu spalania, gdyż niewiele jeszcze przejechałem, pierwsze informacje mogę mieć po drugim tankowaniu do pełna. Instalacja wydaje się porządnie wykonana, na pewno jest schludna tak jak tego oczekiwałem. Nie czuć różnicy w płynności przełączania się B/G, auto nie straciło mocy, momentami odczuwałem jakby było nieznacznie lepiej nawet, ale to mało prawdopodobne Jedyne do czego mogę się przyczepić póki co, to spadek obrotów podczas jazdy na biegu jałowym, występuje to zarówno na gazie jak i benzynie tak samo, podczas jazdy na jałówce silnik traci moc i obroty lecą na 700rpm lub niżej, silnik nie gaśnie, ale bardzo się męczy więc muszę dogazować, tego nie było przed montażem. Na pewno będę to korygował przy pierwszej regulacji na 1tyś km.
Mam jednak pytanie do osób z podobnym doświadczeniem – czy mieliście podobne problemy i czy może to być niebezpieczne dla silnika, czy jednak należy wybrać się prędzej na regulację by auto nie ucierpiało?
Instalacja:
Stag Qbox / Zavoli / Barracudy
Wielozawór TOMASETTO, węże gazowe PARKER, zbiornik 55l w kole, zawór tankowania pod klapką, cena 2900.
Pozdrawiam
Tak, przepustnica czyszczona 2tyg temu. Dzisiaj pojeździłem nieco więcej i potestowałem jałówkę, na 1ce jeździ się ok, obroty ok 800-850rpm, na 2-3 jak dojerzdżam bez dodawania gazu dusi się i obroty lecą nawet poniżej 600rpm, 4ki nie męczylem bo nie ma to sensu. Zachowanie takie samo na PB jak i LPG. Zrobiłem dzisiaj trasę >70km i po nagrzaniu się silnika do temp ok 90 obr już nie spadają na 2-3ce poniżej 800rpm, jednak i tak jest to trochę niżej jak przed gazem. Temp silnika poniżej ok 75-80 stopni obroty spadają bardzo nisko. Błędów nie ma, mam elm327 i na bierząco testuję. Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam
objawy wystąpiły zaraz po założeniu LPG ?
na szybko możesz odłączyć minusową klemę tym samym zresetować komp silnika ( czytałem że ważna jest minusowa)
po podłączeniu zrób z 20 km na Pb silnik na początku będzie nie równo chodził ( uczył się)
później powinno być ok a następnie włącz Lpg.
Jak to nie ustąpi jak bym nie czekał do 1000 tylko jechał do zakładu
zastanawia mnie tylko jedno że na Pb i Lpg masz to samo czyli wychodzi że instalka ok
na szybko możesz odłączyć minusową klemę tym samym zresetować komp silnika ( czytałem że ważna jest minusowa)
po podłączeniu zrób z 20 km na Pb silnik na początku będzie nie równo chodził ( uczył się)
później powinno być ok a następnie włącz Lpg.
Jak to nie ustąpi jak bym nie czekał do 1000 tylko jechał do zakładu
zastanawia mnie tylko jedno że na Pb i Lpg masz to samo czyli wychodzi że instalka ok
Wazne jest odlaczenie zasilania od ecu i rozladowanie ewentualnych pojemnosci przytrzymujacych napiecie, dlatego naciska sie hamulec. Czy przerwiesz obwod od strony + czy masy to bez roznicy.
-
Przemek323c
Gdzie? Kolejny mit.
tutaj na forum może i mit ale o dziwo pomaga
piąty post kolegi Wumar
viewtopic.php?f=411&t=89797&start=40
w tym linku to chyba jakiś zbieg okoliczności albo czar mary praktykuje się odkręcanie najpierw minusowej klemy dlatego ze to jest bezpieczniejsze, jak np. przez przypadek dotkniesz gdzieś kluczem przy odkręcaniu to przy minusie żadne iskry ci nie polecą jak by to miało miejsce przy plusowej itp. itd.
Witam,
Mazda 6 silnik 2.0 (benzyna) Hatchback z października 2005 (wersja poliftowa) w której zamierzam założyć instalację LPG. Żona zmieniła prace i musi dojeżdżać około 100 km w dwie strony dziennie. Zaproponowano mi następująca specyfikację :
Stag 300 ISA2 z reduktorem KME Silver i wtryskiwaczami Hana w cenie 3100 zł
co myślicie na ten temat? Sam osobiście zastanawiam się czy nie lepszy będzie sterownik STAG 4 QBOX lub STAG 300-4 PREMIUM no i co do wtryskiwaczy Barracuda zamiast keihiny czy Hany??
dziękuję za podpowiedzi, ja sam wiem tyle co przeczytałem w tym dziale, no i cena co uważacie cena jest z Wa-wa
pozdrawiam
Mazda 6 silnik 2.0 (benzyna) Hatchback z października 2005 (wersja poliftowa) w której zamierzam założyć instalację LPG. Żona zmieniła prace i musi dojeżdżać około 100 km w dwie strony dziennie. Zaproponowano mi następująca specyfikację :
Stag 300 ISA2 z reduktorem KME Silver i wtryskiwaczami Hana w cenie 3100 zł
co myślicie na ten temat? Sam osobiście zastanawiam się czy nie lepszy będzie sterownik STAG 4 QBOX lub STAG 300-4 PREMIUM no i co do wtryskiwaczy Barracuda zamiast keihiny czy Hany??
dziękuję za podpowiedzi, ja sam wiem tyle co przeczytałem w tym dziale, no i cena co uważacie cena jest z Wa-wa
pozdrawiam
- Od: 8 sty 2013, 18:32
- Posty: 14
- Skąd: Warszawa/Ursynów
- Auto: Mazda6 2005 2.0 GG 147KM (Lift)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości