Mazda6 – Jaką instalację założyć?
to najwyzej bede musial z nim toczyc ta batalie :p bo jutro ide po odbiór auta z instalacja lovato graty nie były drogie bo cały koszt to 2500 zl ... mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze mówil ze juz takie montowal do mazd i ludzie nie narzekaja
- Od: 10 wrz 2013, 18:27
- Posty: 6
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: mazda 6 2,0 141 KM 2003 rok
Witam serdecznie.
Przegladam forum od dluzszego czasu aby dowiedziec sie jak najwiecej o gazie.
Chcialbym zalozyc instalacje w modelu GH 2008 2.0 Pb 147 KM sedan z Bose.
Jako ze mieszkam na Mazurach i na poludniu jestem raz na 4 lata, nie mam mozliwosci pojechac do polecanego przez wszystkich Bananmina i jestem zmuszony oddac auto do firmy w Olsztynie.
Jednak chcialbym sie najpierw wiecej dowiedziec aby firma ta nie zrobila mnie na szaro.
Pytania:
1. Jak wspolpracuje moj silnik z instalacja, czy pojawiaja sie czesto problemy?
2. Jak wyglada wstepna eksploatacja, czy zanim auto przestawi sie na gaz bede musial jezdzic do tej firmy dostrajac instalacje, czy spalanie na poczatku jest wieksze?
3. Jaka instalacje (czyli spis podzespolow) byscie polecili do t ego silnika? Prosze o opis dla laika, to moja pierwsza instalacja, zawsze byl diesel.
4. Jak sie ma subwoofer Bose do butli? Czy musze go wyjac i umiescic gdzie indziej, jesli tak to gdzie najlepiej?
5. Jaka maksymalnie butla wejdzie w miejsce kola zapasowego po wyjeciu subwoofera (zaznaczam ze sedan jesli to jakas roznica)?
6. Czy jest wogole jakis wskaznik ile jeszcze gazu zostalo? Czy moze musze liczyc kilometry?
7. Lubryfikacja – tak czy nie. Na forum ma tylu zwolennikow co przeciwnikow. Czy gaz nie bedzie za suchy dla silnika?
8. Czy gaz oznacza tylko gaz plus Pb na rozruch czy do silnika dostarczana jest mieszanka gazu z pb?
Jesli do odpowiedzi potrzebne sa jeszcze jakies informacje o aucie to sluze pomoca.
Dziekuje i pozdrawiam serdecznie
P.S. Przepraszam za brak polskich liter, pisze z tabletu i jest to utrudnione.
Przegladam forum od dluzszego czasu aby dowiedziec sie jak najwiecej o gazie.
Chcialbym zalozyc instalacje w modelu GH 2008 2.0 Pb 147 KM sedan z Bose.
Jako ze mieszkam na Mazurach i na poludniu jestem raz na 4 lata, nie mam mozliwosci pojechac do polecanego przez wszystkich Bananmina i jestem zmuszony oddac auto do firmy w Olsztynie.
Jednak chcialbym sie najpierw wiecej dowiedziec aby firma ta nie zrobila mnie na szaro.
Pytania:
1. Jak wspolpracuje moj silnik z instalacja, czy pojawiaja sie czesto problemy?
2. Jak wyglada wstepna eksploatacja, czy zanim auto przestawi sie na gaz bede musial jezdzic do tej firmy dostrajac instalacje, czy spalanie na poczatku jest wieksze?
3. Jaka instalacje (czyli spis podzespolow) byscie polecili do t ego silnika? Prosze o opis dla laika, to moja pierwsza instalacja, zawsze byl diesel.
4. Jak sie ma subwoofer Bose do butli? Czy musze go wyjac i umiescic gdzie indziej, jesli tak to gdzie najlepiej?
5. Jaka maksymalnie butla wejdzie w miejsce kola zapasowego po wyjeciu subwoofera (zaznaczam ze sedan jesli to jakas roznica)?
6. Czy jest wogole jakis wskaznik ile jeszcze gazu zostalo? Czy moze musze liczyc kilometry?
7. Lubryfikacja – tak czy nie. Na forum ma tylu zwolennikow co przeciwnikow. Czy gaz nie bedzie za suchy dla silnika?
8. Czy gaz oznacza tylko gaz plus Pb na rozruch czy do silnika dostarczana jest mieszanka gazu z pb?
Jesli do odpowiedzi potrzebne sa jeszcze jakies informacje o aucie to sluze pomoca.
Dziekuje i pozdrawiam serdecznie
P.S. Przepraszam za brak polskich liter, pisze z tabletu i jest to utrudnione.
Pozdrawiam
Scorpyon
Scorpyon
- Od: 8 cze 2013, 23:14
- Posty: 6
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: GH 2008 2.0 Pb 147KM Exclusive Bose
W poniedziałek będe miał pontowany gaz :
Stag 300 premium, wtryski Hana, oraz AC R01 Reduktor cena za wszystko 2600 ( wlew do butli bedzie tam gdzie jest wlew benzyny więc przejciówka w cene wliczona bedzie). Co sądzicie o tym
Stag 300 premium, wtryski Hana, oraz AC R01 Reduktor cena za wszystko 2600 ( wlew do butli bedzie tam gdzie jest wlew benzyny więc przejciówka w cene wliczona bedzie). Co sądzicie o tym
- Od: 15 wrz 2013, 19:57
- Posty: 34
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 6 1.8 SportBreak 2004r.
To dobrze, że nie przepłacam Kwestia teraz czy wszystko dobrze bedzie zrobione w Poniedziałek na 8:00 daje do odbioru we Wtorek będzie. ps. Nazwy sterownika, reduktora i wtryskiwaczy bedzie mozna zobaczyć gdzieś wytłoczone lub cos w tym stylu ?
- Od: 15 wrz 2013, 19:57
- Posty: 34
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 6 1.8 SportBreak 2004r.
Mam pytanie do bardziej doświadczonych użytkowaników LPG w M6.
Chodzi mi konkretnie o klapy w kolektorze. Przy działających klapach na LPG podczas dynamicznego przyspieszania w okolicach 3,5k RPM występowało niewielkie szarpnięcie na każdym z biegów. Nie dało się tego obejść strojeniem (dodam że długim). Szrpnięcie minęło dopiero jak mój gazownik odłączył podciśnienie odpowidzialne za sterowanie klapami. Po tym stroił jeszcze raz (w tym AFR). Problem minął.
Czy jest jakieś przeciwskazanie w jeżdżeniu bez podłączonych klap? Nie wystąpił od 3k km żaden błąd, czy check.
Mój zestaw to:
NEVO Pro OBD
KME Tur
Martix HS
Zaroty Tomasetto.
Chodzi mi konkretnie o klapy w kolektorze. Przy działających klapach na LPG podczas dynamicznego przyspieszania w okolicach 3,5k RPM występowało niewielkie szarpnięcie na każdym z biegów. Nie dało się tego obejść strojeniem (dodam że długim). Szrpnięcie minęło dopiero jak mój gazownik odłączył podciśnienie odpowidzialne za sterowanie klapami. Po tym stroił jeszcze raz (w tym AFR). Problem minął.
Czy jest jakieś przeciwskazanie w jeżdżeniu bez podłączonych klap? Nie wystąpił od 3k km żaden błąd, czy check.
Mój zestaw to:
NEVO Pro OBD
KME Tur
Martix HS
Zaroty Tomasetto.
Wkrętki są w kolektorze, przy samym wejściu do głowicy.
I tam wlasnie z tego co pamietam wychylaja sie klapki wiec moze cos sie blokuje przy otwieraniu klapki przez co szarpie.
-
Przemek323c
Bardziej chodzi mi o klapki VIS wewnątrz kolektora regulujące długość kanałów dolotowych. Im wkrętki nie przeszkadzają
Malo precyzyjne stwierdzenie bo w tym silniku polozenie wkretek to sprawa kluczowa. Czy na pewno sa za klapkami ? Co mowia korekty obd w momencie szarpniecia ? Bez logow moze byc ciezko podpowiedziec.
-
Przemek323c
Szczerze, to jestem zielony w tematach LPG, dlatego zdałem się całkowicie na gazownika. Nie mam logów i nie wiem co mówią korekty OBD. To gdzie w takim razie powinny znaleźć się wkrętki?
Najlepiej w glowicy. Niekoniecznie jednak w nich musi byc problem chociaz bardzo czesto tak jest. Wiecej z fusow raczej nikt nie wyczaruje.
-
Przemek323c
Jedyne co mogę teraz napisać, to że na benzynie chodził idealnie z podłączonymi klapami przy kolektorze (wkrętki były na swoich miejscach). Bardzij chodzi o kwestie czy szkodzi jeżdżenie bez podłączonych klapek.
W kwestii strojenia odezwę się jak będę na przeglądzie po 10k km
W kwestii strojenia odezwę się jak będę na przeglądzie po 10k km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości