Mazda6 – Jaką instalację założyć?
Numer 2 z tej dwójki. Wtryski alternatywnie herkules. Sterownik zenit pro ( osobiście mam) czy Tech cos innego, ważne dobrze zamontowane. 3300 zl wydaje mi się trochę sporo, choć ceny różnią się regionami nawet. Ale sądzę, że spokojnie mógłbyś znaleźć alternatywę tej jakości a w mniejszych pieniądzach.
Pierwsza opcja jest wystarczająca do tego silnika, odpowiedni montaż i strojenie i będzie git.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Witam kolegów forumowiczów. Od jakiegoś czasu myślę o założeniu gazu. Kilka przeczytanych wypowiedzi, każdy opisuje inaczej swoje doświadczenia, każdy poleca coś innego, ale ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Z gazem nigdy w życiu nie miałem do czynienia, nigdy takiego auta nie użytkowałem, nigdy nie przerabiałem zakładania gazu, ale w niedługim czasie planuje wrócić do Polski i myślę o zabraniu ze sobą M6 na mienie przesiedleńcze i chciałbym przerobić ją na gaz.
A wracając do tematu i pytania, to jak ma się założenie gazu do przebiegu? Z pewnością różnica pomiędzy 50 tyś a 250 tyś jest, a jako że moje auto należy do tej drugiej grupy (pewne 240 tyś.km), to czy warto wkładać gaz do auta z takim przebiegiem? Czytałem o przypadkach jeżdżenia na gazie po kilkaset km, ale są też opinie o tym, że po jakiejś liczbie km nie powinno się zakładać gazu, silnik różnie może zareagować, pojawiają się problemy, dodatkowe koszta itp. A jak to się ma w naszych M6?
A wracając do tematu i pytania, to jak ma się założenie gazu do przebiegu? Z pewnością różnica pomiędzy 50 tyś a 250 tyś jest, a jako że moje auto należy do tej drugiej grupy (pewne 240 tyś.km), to czy warto wkładać gaz do auta z takim przebiegiem? Czytałem o przypadkach jeżdżenia na gazie po kilkaset km, ale są też opinie o tym, że po jakiejś liczbie km nie powinno się zakładać gazu, silnik różnie może zareagować, pojawiają się problemy, dodatkowe koszta itp. A jak to się ma w naszych M6?
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
Ważny jest stan techniczny auta. MOntuje się i w takich, co maja ponad 200 tyś na zegarze. starsze silniki wcale nie gorzej radzą sobie z gazem niż dzisiejsze. dobry montaż i strojenie plus nienaganny stan technicznych i może podjąć inwestycje. jeśli oczywiscie planujesz pojeździć jeszcze tym autem. policz czy ci się montaż zwróci.
Planuję zmienić elektronikę LPG w mojej Maździe, niestety, ale odkąd jesteśmy w posiadaniu M i zalożyliśmy gaz, zaczęły się ciągłe problemy z brakiem mocy, szarpaniem, a następnie, kiedy te ustąpiły, to po jakimś czasie okazalo się, że system gubi nastawy i nie jedzie, i tak w kółko.
Aktualnie zaproponowane mi instalację AEB lub ewentualnie BRC. Co wybrać? Jakieś doświadczenia?
Aktualnie zaproponowane mi instalację AEB lub ewentualnie BRC. Co wybrać? Jakieś doświadczenia?
Gdzie nie byłem w stolicy, to większość się dziwi i proponuje dalej Staga, którego już po prostu nie chcę. Jestem od wczoraj przez tydzień w Łomży i muszę poogarniać przy aucie. W środę LPG, a w między czasie zawiecha i zabawa z lampami.
Umówiłem się na Senatorską, dali mi wybór, ewentualnie jeszcze AGIS, ale rozmowa zaczęła się od AEB.
Umówiłem się na Senatorską, dali mi wybór, ewentualnie jeszcze AGIS, ale rozmowa zaczęła się od AEB.
lukash89 napisał(a):ale odkąd jesteśmy w posiadaniu M i zalożyliśmy gaz, zaczęły się ciągłe problemy
Podstawowe pytania:
1. Kto to zakładał? Podaj zakład
2. Jak zamontowali? Nawierty w głowicy? Strojenie sondą szerokopasmową?
3. Jaką masz teraz instalacje? Jaki Stag, reduktor, wtryski?
Najlepiej daj zdjęcie spod maski.
Ja żadnym specjalistą nie jestem. Po prostu wiem, że jak kupię M6 to zamontuje do niej gaz i z tego powodu od dawien dawna doktoryzuje się w tym temacie aby uniknąć problemów.
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
Stag jest dobrą instalacją, ja już w 3 aucie ją mam i żadnych problemów. Bardzo dużo zależy od warsztatu jak to zamontuje i wyreguluje. W Warszawie jedyny monter który się na tym zna znajduje się na Modlińskiej. Jest też jeden warunek, układ zapłonowy musi być w 100% sprawny, tam przed montażem jest to sprawdzane. Jak coś jest nie tak, to w tedy nie zamontują instalacji dopóki usterki nie zostaną usunięte.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ja mam GH sedan i mam butle do której wchodzi fizycznie podczas tankowanka 46l LPG. Podłoga jest na równo, żadnych problemów.
Ja osobiście woze dobry zestaw naprawczy razem z kompresorem pod 12v. Raz musiałem korzystać i zdalo to egzamin
Ja osobiście woze dobry zestaw naprawczy razem z kompresorem pod 12v. Raz musiałem korzystać i zdalo to egzamin
- Od: 11 maja 2017, 21:22
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GH 2,5 PB + LPG 2008r Sport
jacek09s napisał(a):Ja osobiście woze dobry zestaw naprawczy razem z kompresorem pod 12v. Raz musiałem korzystać i zdalo to egzamin
To sie pochwal
Dobre rozwiązania warto powielać a mając LPG, każdy litr bagażnika jest na wagę złota.
- Od: 23 lut 2016, 13:50
- Posty: 795 (5/49)
- Skąd: Poznań
- Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG
[quote="Taco"]A ze do zbiornika wchodzi do 80% gazu w stosunku do możliwości pełnego napełnienia, to masz butlę 57 l. to całkiem spory zbiornik.[/quot
Ja też w GH w sedanie mam butle w kole 82 L. Wchodzi 65/66 L gazu.Wystaje tak do 1 cm ponad ,ale zniwelowałem to wygłuszając bagażnik matami butylowymi i pianką kauczukową.
Ja też w GH w sedanie mam butle w kole 82 L. Wchodzi 65/66 L gazu.Wystaje tak do 1 cm ponad ,ale zniwelowałem to wygłuszając bagażnik matami butylowymi i pianką kauczukową.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości